Serpico'ya sonuna kadar katiliyorum. Benzin alirken verdigimiz astronomik vergiler, arac alirken verdigimiz astronomik vergiler, gelir vergisi vergilerinin ne hayrini goruyoruz? ABD'de calistigim surede verdigim vergi, Turkiye'de calistigim siradaki vergiyle ayniydi. Adamlar iki sehir arasindaki otoyolun ortasindaki cimleri bile biciyorlar. Bizde nasil? Yollarda meteor cukurlari, olmayan serit cizgileri. Yuh. Bir ornek daha. Orada bir otomobil aldim. Sadece %6.5 alimsatim vergisi verdim. Turkiye'de aldigim aracin vergisini %37. Nereye gidiyor bu paralar?