Honda Motosiklet Fiyatları - 2010 Model

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Orta sınıf bir araba bile 30.000 TL civarı bunlar ne yapmaya çalışıyor... En güzeli arabamı satıp üstüne biraz ekleyip yeni bir araba almak olmayacak böyle... Eldekiyle devam :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hornet için 17250 TL normal geldi bana, hem de ABS'li. Bu ve CBF 150 dışında diğerlerinin hepsi uçuk.
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
59
cbf 150 cinden geldiği için öyle cinde değilde bırazilyada yapılsaydı onun da fiyatı olurdu
6 binlira
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
5
Serpico'ya sonuna kadar katiliyorum. Benzin alirken verdigimiz astronomik vergiler, arac alirken verdigimiz astronomik vergiler, gelir vergisi vergilerinin ne hayrini goruyoruz? ABD'de calistigim surede verdigim vergi, Turkiye'de calistigim siradaki vergiyle ayniydi. Adamlar iki sehir arasindaki otoyolun ortasindaki cimleri bile biciyorlar. Bizde nasil? Yollarda meteor cukurlari, olmayan serit cizgileri. Yuh. Bir ornek daha. Orada bir otomobil aldim. Sadece %6.5 alimsatim vergisi verdim. Turkiye'de aldigim aracin vergisini %37. Nereye gidiyor bu paralar?
 
Katılım
31 May 2010
Mesajlar
1
hondaya en yakın çin varmı bildiğiniz bu fiyatlara bakınca sorasım geldi
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
Serpico'ya sonuna kadar katiliyorum. Benzin alirken verdigimiz astronomik vergiler, arac alirken verdigimiz astronomik vergiler, gelir vergisi vergilerinin ne hayrini goruyoruz? ABD'de calistigim surede verdigim vergi, Turkiye'de calistigim siradaki vergiyle ayniydi. Adamlar iki sehir arasindaki otoyolun ortasindaki cimleri bile biciyorlar. Bizde nasil? Yollarda meteor cukurlari, olmayan serit cizgileri. Yuh. Bir ornek daha. Orada bir otomobil aldim. Sadece %6.5 alimsatim vergisi verdim. Turkiye'de aldigim aracin vergisini %37. Nereye gidiyor bu paralar?

devleti yasal yoldan ! soyan hırsızlara gidiyor :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
nekadar beğensemde nedense ben bu hondaya paramın gıtmesını hiç istemıyorum
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar bende hondalara okadar para vermek istemiyorum araştırdım kuba diye bir motor var sağlamlık hondayı aratmıyo ama ismi duyulmamış
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
ne bu fiyatlar ya parayı asfalttanmı topluyoz bi arkadaş 28000 tl 10 teker kamyon aldı beyaw:cherry::farao:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
ben de gördüm. 2011 cbr250 yi getirirler mi diye bekliyorum, adamlar hazır 250'lik motorlarını piyasadan çekiyor.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Arkadaşlar,artık çin mallarıda kaliteli üretilmeye başlandı...mesela Küba nın yeni cross u çok ideal gözüküyor bana göre...parçasıda ucuz.. Sağlam gözüküyor..Tabi Honda, yamaha,kawa gibi olamaz ama,emin olun Sym ve kymco da önceden basitti ve şimdi nasıllar...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,artık çin mallarıda kaliteli üretilmeye başlandı...mesela Küba nın yeni cross u çok ideal gözüküyor bana göre...parçasıda ucuz.. Sağlam gözüküyor..Tabi Honda, yamaha,kawa gibi olamaz ama,emin olun Sym ve kymco da önceden basitti ve şimdi nasıllar...

Katılıyorum Honda Türkiye nasıl olur da Crf 230 modelini getirmez 2 yıldır anlamış değilim. Kuba Str 250 4,300Tl olsa da Crf 230 f 7-8000 Tl'yı daha hakedecektir.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bugün güncellenen fiyatlar:

HONDAFIYAT.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst