Honda Monkey'i Hatilarmisiniz:)

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Daha Turkiyede scooter motorlarin cirit atmadigi 80 lerin sonu 90 larin basinda Turkiyede de sikca gorulen Hondanin efsanevi sirin motoru Monkey den bahis ediyorum. 50 cc lik iki zamanli minicik bu motor aslinda minik bir naked. Ama bakildiginda gercekten de bir maymunu andiriyor. Artik efsane olan bu motorun yurt disinda bir cok modifiyeli versiyonlari var.

IMG_0216.jpg



honda_monkey_motorcycle01_01.jpg


Honda%20Monkey%20Z50M%20-%201967%207.jpg


DRDAX.jpg


IMG_0212.jpg


69_redx640.jpg
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
o zmanalar ben yoktum...............sırın bısey...........
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sanırım c90 cupla aynı motoru kullanıyor bu alet çok şirin bizamanlar yamahanında chappi leri vardı....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bu aletlerin ancak jawa motorlularını görebildim ufak bir kasabada ufak bir bisiklet dükkanından 80-90 tane satılmıştı :)
Şimdi çoğu hurdacıda :)
Yürüyen 2-3 tane vardır ancak onlarıda bedava verirler heralde :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yamahanın özellikle ege bölgesinde bi ara çok kullanılan modeli chappy benziyorlar biraz..

800pxchappyp1040220fb2.jpg
[/


 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
ne değişik motorlar varmış eskiden. şimdi sanki küçük motor piyasasında çeşitlilik azaldı.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
16
hocam bedava verenı olursa nerde olursa olsun benım monkeyle gıderım sözüm söz :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

http://imageshack.us/a/img850/4383/nuwt.jpg
http://imageshack.us/a/img259/681/25x1.jpg
http://imageshack.us/a/img708/7863/f0jd.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

nuwt.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst