- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Çok şükür Afganistan'dan iyiz. Beterin beteri var. Biraz şükredin. EKONOMİMİZ ŞAHA KALKTI..
Artık kalkmasın be
Bursa nilüfer 29 ekimde gördüm bunlardan bir tane kullanan arkadaş baya zorlanıyordu motor küçük olduğundan
Son düzenleme: