honda kinetic dx

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
7
Merhaba ben kinetic dx almayı düşünüyorum sizlere bir kaç sorum olacak.
1.Bu motorlar kaç cc dir?
2.Nekadar benzin yakarlar?
3.97-99 modelleri daha üst gösterişli çin markalarına tercih edeyimmi?
4.Bir tane düşündüğüm var vergisi yatmış ama sigorta ve muayenesi bir kaç sene eksik bu durumda üstüme alabilirmiyim? eğer alınırsa sonra bana borç çok çıkarmı bunlardan?
5.Üstüme aldığımda sadece tescil belgesinin yanında kendi adıma ruhsat çıkıyormu?
6.Bir motorun şase nosu neresinde yazar?
7.Çalıntı olup olmadığını nasıl anlarım?
şimdiden cevablarınız için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi derler al 300-500 masraf et ömür boyu kullan diye :D


sen yüksek model birşeylere bak mondial 125 MT RT falan?
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
7
cevab için teşekkürler yokmu başka cvb yazan diğer sorulara? kinetic kullananda kalmamış heralde :D
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
7
mortoru aldım. da biraz sanki dazla benzin yakıyor gibi ne yapmam lazım. hava filtresi filan nerede
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun ne kadar a aldın sorması ayıp kaç km de kaç model bende de var bi tane müşteri bulursam satmayı düşünüyorum da ömür boyu kullanılacak bi model kullananlar bilir kullanmayanlarda 2 zaman ile uğraşma der kulaktan dolma sözlere bakma sen güzel seçim o 10 tane mondial eskitir öyle sağlam benim amcamda var 89 model hala taş gibi benzin de fazla yakmaz 150 cc çinli ile aynı
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
7
97 model kmsi arızalı 500 liraya aldım. evet sağlam br şeye benziyor. seninkini ölçtünmü kaç lira yakıyor?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
1 lt 30 km civarı gidiyor ama çekişi on numara arkasına bağla 2 motoru çeker tabi üstlerine de adam koymayı unutma
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kinetic var 2ooo model 8o cc ucuza
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
73
Benim de 96 modeli var gerçekten çok sağlam ve özellikle artçı için çok rahat bi motordur. Tek yapman gereken yağını takip etmek, yağsız bırakmadığın sürece servis yüzü görmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst