Honda Haşlama

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ecnebiler "roast" diyorlar, dogru yanlis sakayla karisik icinizi dokmeniz dilegiyle...

Honda motosiklet yapmayi unutali bayagi oldu sanirim. Neymis, AR-GE oncusuymus. ASIMO robot varmis ta, kendi kendine giden motosiklet yapmis ta... iyi de vites gostergesi? Artik antika haline gelen 1 litrelik naked'arindan tutun 6 silindirli Valkyre modeline kadar vites gostergesi bile yok. Nasil uykuya dalmislarsa artik. Goldwing'in bagajina sigacak Hint motosikletlerinde bile teknoloji daha yuksek yahu. ASIMO'dan bana ne? Bi hayrini goren var mi bu meretin? Bir de neymis, dayanmikliymis. E benim buz dolabi da dayanikli... Gece gunduz tik demeden calisiyo. Ducatinin zirildayan kuru debriyajindan cikan tozda bile daha cok ruh var yahu. 50cc scooter'a da belki bi numaradir, ona lafim yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 tane haşlama konusu bügün bu saatte:mrgreen:
Psikolojin mi bozuk senin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Honda çok tuhaf bir firma. Resmen sırtını yaslayabileceğim bir dost gibi...
Bugünlerde scooter arıyordum. Hondanin Türkiye'de amiral gemisi PCX. Start-stop bile var. Teknolojik bir scooter diyorsunuz bakınca. Daha önceden de uzun süre sıfır km alıp kullandım.
Fakat oda ne? Arka fren kampana. Oysa rakibi Yamaha ön-arka disk koymuş, birde ABS eklemiş. Göstergede kayış değişimine kalan km bile var. Üzerinde ki lastik Dunlop, PCX 'de Irc. Iki scooter arasinda 300 TL fark var.
Gittim test sürüşü yaptım. Nmax, PCX kadar güven vermedi. Belkide uzun zamandır commuter kullanıp, bir anda 13" jant kullandım diye oldu bilmiyorum. Neredeyse bu kadar dezavantaja rağmen yine Honda alacaktım. Iste böyle tuhaf bir firma.
Belkide Ace 125 kullana kullana yokluğa alıştım, fazla özellik batıyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi Tr'de bu dönemler kimse gevşemez herkes pimi çekilmiş el bombası gibi

Fiyatlar el yakıyor nasıl gevşeyelim :)

Şöyle bir motor özelliklerine ve fiyatlarına bakıyorum

Ninja 300 abs olmuş 26.000 civarı
Cbr 500r abs olmuş 28.200
MT 07 abs olmuş 29.500

Alınabilecek tek motor fiyat performans oranı benim gözümde MT 07
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Millet buradan anladığım kadarıylan haşmet abinin hesabını hacklemişler. Benim tanıdığım haşmet abi honda ya laf söylemez, söyletmez.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Ducati'nin hiç bir yeri özlenmez. Çünkü özlenmesi için aşina olunacak süreç gerekli. O süreci dolduracak motosiklet yapmadı daha Ducati :)
Fransada bir arkadaş var, park ettiği motorun başına geliyor bir bakıyor yanına ducati park etmiş tüh diyor bulduk belayı.:) Az sonra bizim arkadaşın honda 600F'i bozuluyor. Seleyi söküp sıkıntıyı arıyor ne bulsa beğenirsiniz? Bozulan parça ducati yapımı ;)
Arkadaşın tabiri, my honda ducatizied. Hadi biz Türklerde ön yargı var ducati bozulur diyoruz, elin Fransızın motoru bozuluyor yanına park etmiş ducatiden biliyor, işin ilginç yanı sıkıntı gerçekten ducati üretimi parçadan çıkmış. :queen: güler misin ağlar mısın?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi Tr'de bu dönemler kimse gevşemez herkes pimi çekilmiş el bombası gibi

Belli oluyor. Zamansız oldu biraz. Bi de markalar çok ciddiye alınıyor galiba...

Millet buradan anladığım kadarıylan haşmet abinin hesabını hacklemişler. Benim tanıdığım haşmet abi honda ya laf söylemez, söyletmez.

İyidir iyidir Honda. Ama haşlanmayı da hakkediyor biraz :)

Fransızın motoru bozuluyor yanına park etmiş ducatiden biliyor, işin ilginç yanı sıkıntı gerçekten ducati üretimi parçadan çıkmış. :queen: güler misin ağlar mısın?

Daha bir yaşını yeni doldurmuş CB1000R'in motorundan garip sesler geliyor. Götürdüm, n'olduğu belli değil. Kitapçığında zincirin gevşekliğini ölçmek için aşağı doğru 3 santim esnetin diyor... Halbuki 2 santim ötede zincir koruma var, zincir oraya çarpıyor. Velhasıl zincirin gevşekliğini ölçmek mümkün değil kitapçığa göre. Ön süspansiyon yaylarını 50 kiloluk bir cüce için ayarlamışlar.

Neden mi yazdım bunları? CB1000R dizayn ve üretim İtalyan :)

Verin kağıdı kalemi İtalyan'a, çizsin ne güzel motosikleti. Ama sonra alın elinden kağıdı, götürün Japonya'da üretin, öyle değil mi ama... :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst