Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 Videoları

Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
17
Arkadaşlar Mayıs ayı başında Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 aldım. İlk motorum olan Yamaha R25 için genelde ilk motor olmaz ve tehlikeli yorumlarına eğitim olmaz ise her motor tehlikeli diye cevap veriyorum. Eğitimi kesinlikle herkese tavsiye ederim. Eğitimden sonra eğitim almadan önce başıma gelse kesin düşme veya çarpma ile sonuçlanacak 2 olay başıma geldi ve birinde kaçma ile , diğerini ise doğru frenleme ile durarak kazasız atlattım.

Aşağıda eğitim sırasında kaydettiğim eğitim videolarını paylaşıyorum. Videolar eğitim ile ilgili fikir vermesi içindir. Her motorcunun seviyesi ne olursa olsun eğitim almasını tavsiye ediyorum.

Herkese iyi seyirler.

Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 1. Gün Etap-1
https://youtu.be/Kx9my3ZfLEw
Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 1. Gün Etap-2
https://youtu.be/c5i-R9B_kA0
Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 1. Gün Etap-3
https://youtu.be/TvwvYxfrCe4
Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 2. Gün Etap-1
https://youtu.be/CDvPleuaT48
Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 2. Gün Etap-2
https://youtu.be/nk93SISY7uo
Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 2. Gün Etap-3
https://youtu.be/J3SqXfUNPQY
Honda Güvenli Sürüş Eğitimi-2 2. Gün Etap-4
https://youtu.be/IrgErIaDGnI
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
536
Videoları izlemeye başlıyorum hemen, ama aklımda bir soru var, motosiklet kullanma temel becerilerini az çok bilen kişi gs1 mi gs2 mi almalı
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
17
Videoları izlemeye başlıyorum hemen, ama aklımda bir soru var, motosiklet kullanma temel becerilerini az çok bilen kişi gs1 mi gs2 mi almalı

Benim 500 km motor tecrübem ile GS2 de sorun yaşamadım. Ama o 500 km ben motoru değil o beni kullanıyormuş onu anladım :)

Videolarda yapılan eğitimler var eğer emin olamıyorsanız GS-2 hazırlık diye bir eğitim var 1 günlük ona giderek karar verebilirsiniz.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Paylasim icin tsk.ler. Gs1 aldim ve buna cok benzerdi. Bu durumda Gs1 ile Gs2 arasindaki farki cok anlamak mumkun degil. Ancak motoru bilmeyen ve yeni baslayan biri icin Gs1 de de kullanilan bu parkurlarin ne kadar zor oldugu su an daha net gorulebiliyor. Ben cok zorlanmistim. Simdi gitsem demek Gs2 de zorlanmayacagim ve Gs1 almis biri olarak gitmek de cok anlamli gelmedi bana.
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
536
Paylasim icin tsk.ler. Gs1 aldim ve buna cok benzerdi. Bu durumda Gs1 ile Gs2 arasindaki farki cok anlamak mumkun degil. Ancak motoru bilmeyen ve yeni baslayan biri icin Gs1 de de kullanilan bu parkurlarin ne kadar zor oldugu su an daha net gorulebiliyor. Ben cok zorlanmistim. Simdi gitsem demek Gs2 de zorlanmayacagim ve Gs1 almis biri olarak gitmek de cok anlamli gelmedi bana.

yani gs1 le gs2 hemen hemen aynı mı? hangisini almalıyım sizce
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
17
GS1 de genelde hiç motorla tanımamış yada cok az tanışmış kisilere göre anlatim yapılıyor bildiğim kadarıyla. GS2 biraz daha bakış ve motor hâkimiyeti, fren vs konular üzerine yoğunlaştığı düşünüyorum. Bizim grupta GS1 e giden arkadaşlar vardı ve geldikleri için çok memnundular. GS3 de benzer parkuru busefer CBF 1000 ile yapiyorsunuz. Yani kontrol iyice hassas lasiyor.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
GS1 de genelde hiç motorla tanımamış yada cok az tanışmış kisilere göre anlatim yapılıyor bildiğim kadarıyla. GS2 biraz daha bakış ve motor hâkimiyeti, fren vs konular üzerine yoğunlaştığı düşünüyorum. Bizim grupta GS1 e giden arkadaşlar vardı ve geldikleri için çok memnundular. GS3 de benzer parkuru busefer CBF 1000 ile yapiyorsunuz. Yani kontrol iyice hassas lasiyor.

GS 3'de kullanılan motor CBF 500, hem GS2 hem de GS 3 sonunda CBF 600 ve 1000 tanıtım amaçlı sürüş için verilir, eğitimde değil.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Değişmiş demek ki, ben aldığımda CBF 500 ile veriliyor sonunda da deneme amaçlı 4 motor kullandırılıyordu, pardon :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst