Honda Grom Ağlıyordu

Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
jb6zjl.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kutunun motoru var 😃
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hocam siz nerelerdesiniz yahu.Bir makalenizi bir satırınızı gören cennetlik.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Hocam siz nerelerdesiniz yahu.Bir makalenizi bir satırınızı gören cennetlik.

Buralardayım okuyorum siteyi. Yazabileceğim ne varsa yazdım, blogda da biriktirdim kenara koydum. Sözüm bitti aslında. Üstüme düşeni yapmışım gibi geliyor o konularda. Uzun zamandır motorsuz olmamın ve muhtemelen uzun zaman da motorsuz olacak olmamın da etkisi var tabii. TL'nin değer kaybı ile oluşan fiyat artışlarının etkisiyle hobi motorculuğu, artık benim gelir seviyemin çok üzerinde kalıyor.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Daha kaç günlük üyesiniz kaç gündür forumu takip ediyorsunuz belli değil laflarınızı tartın da konuşun.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Sadece Grom ağlasa iyi. Bu kerestelerin yüzünden bir çok sürücü ufacık topcase yüzünden ceza yermiyim diye yusufluyor. :)
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
grom candır, gerisi teferruat:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst