Honda Fmx 650(Tanıtım Flimi)

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Türkiye'ye gelmeyen güzel bir model.Gelsede fiyatını düşünmek istemiyorum.:)
[YT]ukPhFj4kDuA[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
neden enduro sorusunun en güzel cevaplarından biri olmuş, paylaşım için sağol :rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kafa itibariyle BMW modellerini andırıyor. Kuyruk ve arka çatalı görünce NX4 Falcon aklıma geldi. :mrgreen:
Sanırım hava soğutmalı. :farao:

Video için teşekkürler elint. :cat:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
merak etme ELINT gelse yamaha xt660x ten pahalı olmaz, hatta ucuz olur bence:wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motor güzelde neden farları bu kadar çirkin yaparlar o da ayrı bi konu:pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
yanlız hepsı bır kenara koskaca 650 lık bır makına neden bg dusuk? 36 bg,emsallerı 45 gıbı bır bg lere sahıp oysa.......
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elint;
video eski olabilirmi?
Bildiğim kadarıyla Honda bu modeli artık üretmiyor.!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst