Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 18 Eyl 2007 Konu Yazar #1 Türkiye'ye gelmeyen güzel bir model.Gelsede fiyatını düşünmek istemiyorum. [YT]ukPhFj4kDuA[/YT] Son düzenleme: 18 Eyl 2007
Atlas Katılım 14 Ağu 2006 Mesajlar 252 18 Eyl 2007 #2 neden enduro sorusunun en güzel cevaplarından biri olmuş, paylaşım için sağol :rendeer:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 18 Eyl 2007 #3 SS i sollarken ne güzel de el salladı :mrgreen:
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 18 Eyl 2007 Konu Yazar #4 tubis' Alıntı: SS i sollarken ne güzel de el salladı :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... SS'den önce eve varmasıda başka bir olay:mrgreen: Son düzenleme: 18 Eyl 2007
tubis' Alıntı: SS i sollarken ne güzel de el salladı :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... SS'den önce eve varmasıda başka bir olay:mrgreen:
selcukates Katılım 29 May 2006 Mesajlar 227 18 Eyl 2007 #6 gerçekten güzel olmuş hem reklam hemde motor . paylaşım için tşk.
V viper_1 Katılım 21 Eki 2005 Mesajlar 3,170 18 Eyl 2007 #7 Kafa itibariyle BMW modellerini andırıyor. Kuyruk ve arka çatalı görünce NX4 Falcon aklıma geldi. :mrgreen: Sanırım hava soğutmalı. :farao: Video için teşekkürler elint. :cat:
Kafa itibariyle BMW modellerini andırıyor. Kuyruk ve arka çatalı görünce NX4 Falcon aklıma geldi. :mrgreen: Sanırım hava soğutmalı. :farao: Video için teşekkürler elint. :cat:
marwel114 Katılım 26 Eki 2006 Mesajlar 907 18 Eyl 2007 #8 merak etme ELINT gelse yamaha xt660x ten pahalı olmaz, hatta ucuz olur bence:wiinkk:
babaçi Katılım 14 Eyl 2006 Mesajlar 5,631 18 Eyl 2007 #9 motor güzelde neden farları bu kadar çirkin yaparlar o da ayrı bi konuale:
achille Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Ocak 2007 Mesajlar 369 18 Eyl 2007 #10 yanlız hepsı bır kenara koskaca 650 lık bır makına neden bg dusuk? 36 bg,emsallerı 45 gıbı bır bg lere sahıp oysa.......
yanlız hepsı bır kenara koskaca 650 lık bır makına neden bg dusuk? 36 bg,emsallerı 45 gıbı bır bg lere sahıp oysa.......
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 18 Eyl 2007 #11 güzel motor ewet bende farlara takıldımm :cyclopsan
patriote Katılım 27 Eki 2006 Mesajlar 1,139 19 Eyl 2007 #12 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Elint; video eski olabilirmi? Bildiğim kadarıyla Honda bu modeli artık üretmiyor.!
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 19 Eyl 2007 Konu Yazar #13 patriote' Alıntı: Elint; video eski olabilirmi? Bildiğim kadarıyla Honda bu modeli artık üretmiyor.! Genişletmek için tıkla ... Almanya'da üretimde görünüyor:silent: http://www.honda.de/content/motorraeder/modelle_fmx650.html
patriote' Alıntı: Elint; video eski olabilirmi? Bildiğim kadarıyla Honda bu modeli artık üretmiyor.! Genişletmek için tıkla ... Almanya'da üretimde görünüyor:silent: http://www.honda.de/content/motorraeder/modelle_fmx650.html