Honda Dylan Erzincan :)

Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Arkadaşlar nacizane dylanımın fotoğrafları umarım beğenirsiniz...

050820121617.jpg

Trabzon dönüşü
230920121777.jpg

230920121775.jpg

230920121774.jpg

230920121771.jpg
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
motor hında ama aynalar mondial :) rengi vişne çürüğü galiba honda her zaman hayat onda.
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253

erzincan merkezdemisin abi? ben de yazları iliçteyim.önümüzdeki yaz ilice gelirsen ilici gezdiririm sana :thumleft:
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Evet motor hında ama aynalar koso :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

Furkan evet merkezdeyim kardeşim zaten heryere gittim bir ilice gidemedim gelecek yaz gelirim inşallah :)
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için teşekkür ederim herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
evet güzel motorda bide kelimeleri doğru yazın yahu....

koskoca ilçeye iliç demişsiniz ikinizde,şivedende olamaz sanırım..klavyede ki parmak hareketi yanlışlığı sanırım.....töbe töbeee:joker::pl::queen::flower::thumleft:
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
3
arkadaşım çok güzel bakımlı motorun var dylan efsanedir benimki 45000 km de
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
evet güzel motorda bide kelimeleri doğru yazın yahu....

koskoca ilçeye iliç demişsiniz ikinizde,şivedende olamaz sanırım..klavyede ki parmak hareketi yanlışlığı sanırım.....töbe töbeee:joker::pl::queen::flower::thumleft:

Samet Kardeşim. Erzincan'ın İliç diye bir ilçesi var.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
maşallah allah kaza bela vermesin (bu arada plaka nerde?)

jantlara kırmızı turuncu japon bayrağı yapsan daha iyi olurdu :) nedir bu italyan stickerlar canım :mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Satoyama kardeşim fotoğraf çekerken plakanın siyah yerlerini boyamak için çıkarmıştım o yüzden yok :) Motoru aldığımda jantlarda italyan şeritleri vardı bende ellemedim bu motor italya fabrikasında üretildi ya arkadaş onu düşünerek yapmış heralde. :) Samet abi bende diyorum Allah Allah bildiğimiz ılıç yanlışmıymış diye :) Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim herkese kazasız sürüşler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

arkadaşım çok güzel bakımlı motorun var dylan efsanedir benimki 45000 km de

Kardeşim sanırım sende dylanla yaşlanacaksın :thumleft: 45 000 lere geldiğine göre . Bence evladiyelik bir motor Erzincan'da görenler 2010 mu bu diyorlar bende 2006 dediğimde yüzlerinde ki şaşkınlık bambaşka :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst