- Konu Yazar
- #1
Merhaba, arkadaşlar benim bir yiğenim var arkadaşında 2004 model Honda crf 70 f var 3 vites yarım otomatikmiş bana 130 yapıyo diyordu inanmıyordum bugun innova ile geziyordum çevre yolunda aşagı yukarı hızım 60 KM/H dı bi baktim geliyo kafa selami verip geçti bende dedim dur doğrumu söylüyo çocuk fena gidiyor ama attim hemen 2 ye motosiklet hızlandı 80 dedi 3 e geçtim 110 dedi 4 e attim 136.5 ile çocugu zoru zoruna geçtim inanamadım sonra el ile işaret ettim dur dıye durdu biraz konuştum çocuk 9 yıldır sürüyormuşş
çok güzel teker veriyor
Mahşallah her hafta sonu atıyor benim yiğeni arkasına geziyorlar Allah korusun
hocam fena gidiyor yav innova ile yakalıyomuyordum hayatımda 135 gördüm ilk defa kadranda
ilk oldu ama korktum motor sallamaya başladı hemen yavaşladım