Honda Crf 70 F o kadar hızlı gidiyormu ?

Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
Merhaba, arkadaşlar benim bir yiğenim var arkadaşında 2004 model Honda crf 70 f var 3 vites yarım otomatikmiş bana 130 yapıyo diyordu inanmıyordum bugun innova ile geziyordum çevre yolunda aşagı yukarı hızım 60 KM/H dı bi baktim geliyo kafa selami verip geçti bende dedim dur doğrumu söylüyo çocuk fena gidiyor ama attim hemen 2 ye motosiklet hızlandı 80 dedi 3 e geçtim 110 dedi 4 e attim 136.5 ile çocugu zoru zoruna geçtim inanamadım sonra el ile işaret ettim dur dıye durdu biraz konuştum çocuk 9 yıldır sürüyormuşş :) çok güzel teker veriyor :) Mahşallah her hafta sonu atıyor benim yiğeni arkasına geziyorlar Allah korusun :) hocam fena gidiyor yav innova ile yakalıyomuyordum hayatımda 135 gördüm ilk defa kadranda :) ilk oldu ama korktum motor sallamaya başladı hemen yavaşladım
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Merhaba, arkadaşlar benim bir yiğenim var arkadaşında 2004 model Honda crf 70 f var 3 vites yarım otomatikmiş bana 130 yapıyo diyordu inanmıyordum bugun innova ile geziyordum çevre yolunda aşagı yukarı hızım 60 KM/H dı bi baktim geliyo kafa selami verip geçti bende dedim dur doğrumu söylüyo çocuk fena gidiyor ama attim hemen 2 ye motosiklet hızlandı 80 dedi 3 e geçtim 110 dedi 4 e attim 136.5 ile çocugu zoru zoruna geçtim inanamadım sonra el ile işaret ettim dur dıye durdu biraz konuştum çocuk 9 yıldır sürüyormuşş :) çok güzel teker veriyor :) Mahşallah her hafta sonu atıyor benim yiğeni arkasına geziyorlar Allah korusun :) hocam fena gidiyor yav innova ile yakalıyomuyordum hayatımda 135 gördüm ilk defa kadranda :) ilk oldu ama korktum motor sallamaya başladı hemen yavaşladım

Innova 135 km/h görüyor mu ya? Süpermiş. Piaggio X7 300i bile anca 140 görüyor : ) ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru

@ alp_tunay benim çokufak bir Innova km saati araştırmam oldu. Resimleri ekliyorum. Arkadaşın verdiği videodakilerle uyumlu. Tabii 10 km saatinden 9 tanesi seri üretim ürünüdür : ).

Innova_125_anf_speedometer.jpg


SPEEDOMETER_INNOVA_125.jpg


speedometer_honda_innova_electric.JPG


Bence o hıza ulaşabiliyorsa harika bir motosiklet. Sınıfında o hızlara ulaşabilen motosiklet sayısı bir elin 5 parmağını geçmez ...
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
yav bu ibreler ne kadar doğru ben hala çözemedim,benim motoru 4 ayrı motorla test ettim,hiçbiri birbirini tutmuyor
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
@ alp_tunay benim çokufak bir Innova km saati araştırmam oldu. Resimleri ekliyorum. Arkadaşın verdiği videodakilerle uyumlu. Tabii 10 km saatinden 9 tanesi seri üretim ürünüdür : ).

http://mototrade.gr/osCommerce/images/Innova_125_anf_speedometer.jpg

http://mototrade.gr/osCommerce/images/SPEEDOMETER_INNOVA_125.jpg

http://mototrade.gr/osCommerce/images/speedometer_honda_innova_electric.JPG

Bence o hıza ulaşabiliyorsa harika bir motosiklet. Sınıfında o hızlara ulaşabilen motosiklet sayısı bir elin 5 parmağını geçmez ...
Km saati yan sanayi falan demedim...
Tamam..İnnovanın...
Ama doğru ölçmüyor....
CBR125 bile zor ulaşıyor 140 km...
Kaldı ki 8 saniyede 100 km çıkacak....
Az da mantık yahu....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2 tane innova eskittim yokuş aşağı yaptığın en yüksek sürat 125km/h geçmedi (stok hali) düzde rüzgara göre 100-115 arası gider.

benim motor bile arkadan rüzgar eserse 150 de kesiciye giriyor düzde 140 yani. :)


ayrıca cfr70f üzerinde bildiğini honda cub c70 mootoru var
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
anlamadığım bişey var cbf150 maximum 120 gidiyor diyorlar 125lik innova nasıl 135 gidiyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

hayabusa 3 saniyede 100 kmhye çıkabiliyorsa innovanın 8 saniyede çıkması imkansız gibi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
videodaki innovayı latikleri yerden kesin o şekilde top speed testi yapın genede o kadar hızlı ivmelenmesi imkansız neredeyse ibre patlatacak 140 tan sonra hala kesiciye girmiyor bırakın ucuz ayak oyunlarını biz de commuter kullanıyoruz ama ne gerek var aşağılık kompleksine.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar videodaki innova ciddi modifiyeli ve eski bir video 57mm piston var üzerinde +beyin değiştiği zaman zaten tutabilene aşk olsun.

ama fabrikasyon imkansız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst