Honda CG150 TITAN MIX Flex-Fuel

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bize gelse kebapcilar kizartma yaglarini bunda degerlendirir :)

Forumlarda da accih isotla sumak koydum 160 i gordum konulari patlar.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
çin mallarını ikiye katlar gene. O motor 15 hp ye yakın. 14 kusur olması lazım. Ayrıca konuyu baştan okursan dünyada tek :cat: senin çinli kaç hp? :queen:
konuyu tekrar diriltmişin
heheh:D seninki kaç cm der gibi o ne ya ahahah:D
ben söyliyim ama çinlilerinki ufaktır
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
çin mallarını ikiye katlar gene. O motor 15 hp ye yakın. 14 kusur olması lazım. Ayrıca konuyu baştan okursan dünyada tek :cat: senin çinli kaç hp? :queen:
dünyada milyon tane olsa ne yazar sende olmadıktan sonra :p
benim çinli stanrdart senin ki gibi silindir değişerek 150 cc olmadığı kesin:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benimkinin ciğeri 150 cc eder. Senin çinlinin cigeri 5 para etmez :queen: acayüp arkadaşım buna votka,viski de dökerler daha hızlı gitsin diye.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
şimdilerde meşhur bi şarkı var apache mix bu titan ın adı öyle olmuş sanki apcheler için üretilmiş:santa:
TİTAN MİX CLUB:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
brezilyada satılan ybr leri bi araştırsana nerde üretimi yapılıyor. Hem ordaki bazı ybr ler tel cant. Tel cant ama tubless. Yeni teknoloji :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst