Honda CBX 750

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar bir abimizde cbx 750 var devletin sattığı eski polis motorlarından motorunu sıfırlamış her şeyi op orjinal duruyor sana veriyim dedi ama çok çekimserim yorar mı diyorum yorarmıyı parça arıza v.b den diyorum hepde çok sevdiğim motordur yıllardırda kaç defa allah varya aklıma gelmişdir almak sonra belirli nedenlerden hep çekimser kaldım bu motorun üstünde flaşör megafonu hariç yani polis ekipmanları hariç her şeyi orjinal duruyor..

nasıl bilirsiniz yorumunuz nedir.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
arkadaşlar bir abimizde cbx 750 var devletin sattığı eski polis motorlarından motorunu sıfırlamış her şeyi op orjinal duruyor sana veriyim dedi ama çok çekimserim yorar mı diyorum yorarmıyı parça arıza v.b den diyorum hepde çok sevdiğim motordur yıllardırda kaç defa allah varya aklıma gelmişdir almak sonra belirli nedenlerden hep çekimser kaldım bu motorun üstünde flaşör megafonu hariç yani polis ekipmanları hariç her şeyi orjinal duruyor..

nasıl bilirsiniz yorumunuz nedir.

Logaritma,

Bende aslında merak ediyorum forumda http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/31125-honda-cbx-750-motoru-olan-varmi.html
bilgiler var ama bende uzun zamandır hayalimde olan bir motordur. Bildiğim okuduğum kadarıyla subap ayarlarını kendisi yapan bir motor ve gök gürültüsü gibi bir sesi var. aklımdaki tek soru parçalarının bulunması sıkıntı yaratırmı? Yakıt olarak km de 200 krş civarı yaktığınıda ekleyeyim.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yakıtı biliyroum zaten bu tip bir motor şehir içi aktif kullanıma gelmez fazla uzun yolda da ama deli gibi gider aklımda tek olan sorun parça sorunu
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Logaritma kardeş eğer motorun hala duruyorsa ben alma düşüncem var ne diyorsun hala duruyor mu sende_?
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yok üstat bir cbx sahibiyle konuşduğumda o zamanlar demişdi ama yalanım olmasın hatırlamıyroum..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Aklında olsun eğer bu motordan satan olursa bir zahmet bilgi verirsen sevinirim. Ben bir kaç yere daha böyle haber verdim.Ben o motorun motorunu arıyorum bir icad yapımında kullanacağım neden o motor dersen sübaplarını kendisi ayarlayabilidği için itecek yok yani bu motorda o nedenle.Saygılar.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Piaagomun balatasını değiştirmek için fulya da ( beşiktaş civarları ) bir servise gittim, orada bu motorun sahibi ile karşılaştım, sonuçta çok yakışıklı ve hoş bir motor, neyse çaylarımızı içerken sohbet etik o da merak tan almış, benimde motoru satıp yeni arayışlar içerisinde olduğum dönemler idi, neyse vatandaş dertli bitmiş durumda, çok sıkılmış parça sorunu benzin masrafı habire para harcıyorum ama servisten çıkarmıyorum diye dert yandı bana. 1 - 2 hafta öncede sahibinden de ilanını gördüm alla mış pullamış :) sonuçta eski ve yaşkı bir makine ne kadar güvenebilirsin. Ben yeni apache yi bekliyorum 4 - 5 bin lira bütcem var 150 cc ye geri dönme kararı aldım. Aslında gönlümde 600 lük 1000 lik arası eski honda lar var işte masraf ve benzin beni bu konuda vazgeçiriyor. Sadece bir yorumu paylşatım, sahiplerinden de dinlemenin faydası var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst