Honda Cbx 250 eksanritik

Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Arkadaşlar merhabalar Twister kullanıcısıyım ,eksantirik zincirinden ses geliyor motosiklet ısınınca ses çok nadir olarak gelmeye başlıyor.

Bu hafta sonu eksantiği değiştirmeye karar vermiştim...Fakat hondada bi usta gergi bozulmuş olabilir ilk önce gergiyi değiş ses kesilmezse değiştirirsin dedi..
Sizin yorumlarınız nedir ?

Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Ben başlığınızı okudum gergiden sonra ses tamamen kesildimi ? 600 km olmuş en son sanırım :)bugun güncellemişsiniz...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ben başlığınızı okudum gergiden sonra ses tamamen kesildimi ? 600 km olmuş en son sanırım :)bugun güncellemişsiniz...

Evet o dakika kesildi zaten ses.Benim otomatik gerginin içindeki yay özelliğini yitirmiş galiba o yüzden tam basamıyordu zincire ses vardı sübap sesine benzer şu an gayet memnunum.. Gerginin sıkılmasına bile gerek yok gergi paletine değdirip bırakıyorsunuz o kadar..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst