Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
101
arkadaşlar bende 2002 modeli var siz 600 f i dandik bi makina sanıyosunuz sadece 1. vites 110 yapıyo bu alet ona göre konuşalım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Selam arkadaşlar,
Beni de ekleyin 600F' ciler listenize, 1 hafta kadar önce kavuştum yeni motoruma :) 2006 model 8000km. gümüş - siyah 600F
Zamanla soracağım çok şeyler olacak size buradan =)
Hatta bir tane sorayım, benim motorun bi tane sinyali eksik, honda servisinde 96 ytl, bunun yan sanayi, aynı görünümlü olanı varsa nerden temin edebiliriz ve fiyat nedir? :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
600F Sport Touring'dir.. Gülmekten ölmenin bir anlamı yok yani! :cat:
 
Katılım
15 Ocak 2008
Mesajlar
7
dostum 600f 2006 modelde sadece kırmızı siyah ve gri siyah var baskada renk yok ve 2007 yılındakı seride 600f uretmıyolar ıstersen honda.com.tr ye gır bak 600f yok 2006 son du ve yazdıgım gıbı kırmızı sıyah ve grı sıyah renklerı sadece bunlar var .
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dreamdark motorun çok güzel bence 600f'in en güzel rengi bu renk.Gümüş siyah.:cat:Belki bizede kısmet olur ilerde.Sorması ayıtır kaça aldın.:)
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
600F Sport Touring'dir.. Gülmekten ölmenin bir anlamı yok yani! :cat:

f serisi touring dir arkadaslar sport touring diyede geciyor benım suzuki gsx 750f de aynı segmentte r racing oluyor
ben oyle biliyorum he unutmadan cbr 600f maxımun hız ve beygir nedir?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark motorun çok güzel bence 600f'in en güzel rengi bu renk.Gümüş siyah.:cat:Belki bizede kısmet olur ilerde.Sorması ayıtır kaça aldın.:)


Sağolasın dostum,
benimki bayağı bir hesaplı oldu satan kişinin sıkışıklığından dolayı, 2006 model 8000km.de motor, 10,700 YTL'ye aldım. Normalde bu modelin piyasası en az 12,000 YTL'den başlıyor.

f serisi touring dir arkadaslar sport touring diyede geciyor benım suzuki gsx 750f de aynı segmentte r racing oluyor
ben oyle biliyorum he unutmadan cbr 600f maxımun hız ve beygir nedir?


Makina standart 109 Beygir, son hızını şahsen deneme fırsatım olmadı henüz ama, internette 285 km. yapan videoları mevcut.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
600 f güzel makina ama ben sürekli artçıyla gezeceğim için sanki artçı rahatsız olur gibime geliyor yanılıyormuyum acaba
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sağolasın dostum,
benimki bayağı bir hesaplı oldu satan kişinin sıkışıklığından dolayı, 2006 model 8000km.de motor, 10,700 YTL'ye aldım. Normalde bu modelin piyasası en az 12,000 YTL'den başlıyor.




Makina standart 109 Beygir, son hızını şahsen deneme fırsatım olmadı henüz ama, internette 285 km. yapan videoları mevcut.

gerçekten güzel fiyat.Peki km de nekadar yakıyor bu aletler.600cc 4silindir az yakacağını sanmam gerçi :) şehiriçi kullanımı nasıldır? illahi sahildemi sürülmesi lazım(düzlük uzun yollarda)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
600 f güzel makina ama ben sürekli artçıyla gezeceğim için sanki artçı rahatsız olur gibime geliyor yanılıyormuyum acaba


Touring modellerle kıyaslanacak gibi olmasa da, supersportlara göre biraz daha rahat sayılır. Ama yine de artçı için pek konforlu olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi artçına bağlı, ben de sürekli artçıyla geziyorum, alıştı benim sevgilim:)


gerçekten güzel fiyat.Peki km de nekadar yakıyor bu aletler.600cc 4silindir az yakacağını sanmam gerçi :) şehiriçi kullanımı nasıldır? illahi sahildemi sürülmesi lazım(düzlük uzun yollarda)


Ben biraz devirli kullanıyorum açıkçası ve km.de 280 - 300 krş civarı yakıyor, sakin kullanımda biraz düşer ama sanırım. Şehir içinde ben çok fazla bir sıkıntı yaşamıyorum ama, dik oturuş pozisyonlu bir motorun konforunu aramak da hata olur bu motorda. Bir de çok fazla dur-kalk oldu mu hararet yükseliyor, ona da dikkat etmek lazım.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
Touring modellerle kıyaslanacak gibi olmasa da, supersportlara göre biraz daha rahat sayılır. Ama yine de artçı için pek konforlu olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi artçına bağlı, ben de sürekli artçıyla geziyorum, alıştı benim sevgilim:)





dostum teşekkür ederim bilgi için...aslında vfr800 e bakıyoruz ama 600f lerde hoşuma gitmiyor değil...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet neden 600cc ye bukadar rağbet gösteriyor 600 ile 1000 arasındaki farklar nelerdir beygir, tork, sürat, yakıt sarfiyatı ne gibi farklar vardır..??
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dostum teşekkür ederim bilgi için...aslında vfr800 e bakıyoruz ama 600f lerde hoşuma gitmiyor değil...


VFR de çok güzel ve teknolojik bir makine, konfor olarak da 600F'den daha önde olduğu tartışılmaz zaten. Hayırlısı olsun.

millet neden 600cc ye bukadar rağbet gösteriyor 600 ile 1000 arasındaki farklar nelerdir beygir, tork, sürat, yakıt sarfiyatı ne gibi farklar vardır..??


Bahsettiğin bütün faktörler arasında farklar var tabiiki. 1600 motor arabayla, 2000 motor arabayı kıyaslamak gibi düşün işte. Aynı sınıftaki bir 600'lük ve bir 1000'lik motor arasında, hemen hemen bütün değerlerde 1000'lik makinenin ortalama %25 - 30'luk bir artısı vardır.
Genel olarak 600cc. nin tercih edilmesinin nedeni de, motor gücünün gayet yeterli oluşu, az da olsa 1000'lik makineye göre ekonomik olması ve vergisinin daha düşük olması olabilir.
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
bu topiği canlı tutmak lazım. 600 f kullanıcısı olarak biraz utandım. Diğer topikler dakikalık olarak güncel biz niye bu kadar kopuğuz. acilen toparlanmamız lazım. 600 f ciler şöyle bi silkelenin ve kendinize gelin aloooo.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
suzuki gsx 600f mi cbr 600f mi?????
şimdiden cevapları gorebiliyorum.gsx 600 f tipi yok çirkin boru şase falan filan.şimdiden soyliyim bunlar benim için hiç onemli değil ciğeri nasıl bu motorların??cbr 600f i az cok tanıyoruz ancak gsx 600f hakkında pek fazla bi bilgi yok.cbr 600f beygit ve ağrlık bakımından 1 adım onde fakat aynı oranda sürüş konforu ve yakıt bakımından ondemidir??enjeksiyonlumu bu motor.cbr 600f ten 2000ytl ucuz olması neden?? kronik sorunlarımı var.ozellikle varsa gsx 600f kullanıcıları beni aydınlatırsa cok sevinirim.sonra keske diğer motoru alsaydım demek istemiyorum.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
suzuki gsx 600f mi cbr 600f mi?????
şimdiden cevapları gorebiliyorum.gsx 600 f tipi yok çirkin boru şase falan filan.şimdiden soyliyim bunlar benim için hiç onemli değil ciğeri nasıl bu motorların??cbr 600f i az cok tanıyoruz ancak gsx 600f hakkında pek fazla bi bilgi yok.cbr 600f beygit ve ağrlık bakımından 1 adım onde fakat aynı oranda sürüş konforu ve yakıt bakımından ondemidir??enjeksiyonlumu bu motor.cbr 600f ten 2000ytl ucuz olması neden?? kronik sorunlarımı var.ozellikle varsa gsx 600f kullanıcıları beni aydınlatırsa cok sevinirim.sonra keske diğer motoru alsaydım demek istemiyorum.

gsf 600f hiç kullanmadım onun hakkında yapabileceğim yorum sadece dış görünüşü hakkında olacaktır, görünüm olarak bence gerçekten kötü.

cbr600f kullanıyorum, son derecek memnunum gerek performans gerek rahatlık bakımından beni yeterince tatmin ediyor. bir de cbr600f artık üretilmese de kendini kanıtlamış bir motor oldugu için efsaneleşme yolunda emin adımlarla ilerliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst