Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar bu zinciri yaglamak için özel bi yaga ihtiyaç var mı yoksa makina yagları işimizi görür mü birde gecen gün serviste yagladılar biraz yol yatıktan sonra motor oldugu gibi yag oldu bunun bi çözümü var mı?


Aman hocam makina yağı filan sürme sakın zincire:cyclopsan
Bu zincirler O-Ring'li zincirdir ve buna göre zincir yağı alıp yağlamak zorundasın. Bu tip zincir yağı, zincirdeki O-ring'lerin de arasına girerek yağlanmasını sağlar, ayrıca zincirin üzerinde bir tabaka oluşturur ve ortalama 15-20 dk. içinde kurur. Ancak bundan sonra yola çıkabilirsin. Castrol, Würth gibi markalarda mevcut.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
castrol chain wax
işimi görür herhalde dimi

Evet ben de aynısından kullanıyorum, ama bu yağın 2 çeşidi var. Mümkünse alırken kapağa az birşey sıkıp bak; rengi beyaz olanı pek tavsiye etmem, çok yapış yapış bir tabaka oluşturuyor zincir üzerinde, kir oluşmasına neden oluyor ve janta sıçrama yapıyor. Şeffaf renkte olan daha kaliteli ve daha kullanışlı.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar lastikleri aldım sonunda (20 Nisan 2009).

Tercihim, Michelin Pilot Road 2CT yönünde oldu.

Bir de zinciri ve dişliyi gazyağıyla güzelce temizleyip, motorun mekanik aksamının WD40 bakımını yaptım. Dün itibariyle pırıl pırıl oldu motor. :)

İşte fotolar:





















tamam hocam sağolasın zaten buralarda yok getirtcem

Rica ederim dostum, lazım olursa birşey biz de buradan yollayıp yardımcı olmaya çalışırız.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
çok güzel olmuş,maşallah allah kaza bela vermesin.
lastikler ne kadara geldi?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok teşekkür ederim. :)
Lastikleri takma ve rot-balans dahil, liste fiyatı olan 820 TL'den peşin fiyatına 6 taksitle aldım.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
arkadaşlar birşey soracam bazı motosikletlerde hiss ışığı denen birşey var anahtarı cıkarınca kırmızı bir ışık yanıp yanıp sönüyor tako da.hiss bizim motosiklette de var ama ışığı yok yada benimkinde yok sizde varmı öle birşey
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
Çok teşekkür ederim. :)
Lastikleri takma ve rot-balans dahil, liste fiyatı olan 820 TL'den peşin fiyatına 6 taksitle aldım.

fiyat iyiymiş ya. ben de motoruma dün lastik taktırdım. pirelli diablo ön, arka lastik, balans ve bir de ön balata 720 lira verdim. sade lastikler 614 liraydı. valla biri racing diğeri de scooter ama pek fark yok yani. senin gibi peşin fiyatına 6 taksit aldım.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar birşey soracam bazı motosikletlerde hiss ışığı denen birşey var anahtarı cıkarınca kırmızı bir ışık yanıp yanıp sönüyor tako da.hiss bizim motosiklette de var ama ışığı yok yada benimkinde yok sizde varmı öle birşey

bende de yok o dedigin ışıktan
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar birşey soracam bazı motosikletlerde hiss ışığı denen birşey var anahtarı cıkarınca kırmızı bir ışık yanıp yanıp sönüyor tako da.hiss bizim motosiklette de var ama ışığı yok yada benimkinde yok sizde varmı öle birşey


Bizim motorlarda yok hiss ışığı. Zaten uyarı amaçlı bir ışık o bildiğim kadarıyla. Yani olsa da olur olmasa da diye düşünüyorum.

fiyat iyiymiş ya. ben de motoruma dün lastik taktırdım. pirelli diablo ön, arka lastik, balans ve bir de ön balata 720 lira verdim. sade lastikler 614 liraydı. valla biri racing diğeri de scooter ama pek fark yok yani. senin gibi peşin fiyatına 6 taksit aldım.


Hayırlı olsun senin lastikler de.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
olmasada olur tabi de hani varda benim motosiklette mi yok demiştim de demekki 600 f lerde yokmuş bu ışık
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Merhaba Bende geçen hafta 2006 model bir cbr 600f aldım

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.ne kadara aldın?

Grenejları söküp komple motoru mazotla yıkasak nası olur bi zararı olur mu?
Birde grenajları daha önce sökmedim söküp takması zor olur mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Merhaba Bende geçen hafta 2006 model bir cbr 600f aldım

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

Grenejları söküp komple motoru mazotla yıkasak nası olur bi zararı olur mu?
Birde grenajları daha önce sökmedim söküp takması zor olur mu?

Hiçbir zararı olmaz. Önce panzotları sökeceksin, sonra yan grenajları. Zaten kafayı sökmene gerek yok. Çok zorlanacağını sanmıyorum; sadece neyi nereden ve nasıl söktüğüne dikkat et ve unutma. Yan grenajların yukarıdan söktükten sonra alttan ayırman daha kolay olur; hatta motoru yan çevirip bir kişi olduğu gibi çekip alabilir motorun altından, o zaman ayırmaya da gerek kalmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.ne kadara aldın?

Grenejları söküp komple motoru mazotla yıkasak nası olur bi zararı olur mu?
Birde grenajları daha önce sökmedim söküp takması zor olur mu?

Niye söküp yıkıyorsun ki, birileri granajı söküp motoramı bakacak :silent:
bence hiç dokunma vidaları sök tak yalama yaparsın ondan sonrada onun derdine düşersin, en güzeli motoru bakıma götürdüğünde orda temizletirmen olur bence :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
yok yaff kimsenin bakacagından degilde zamanla motorun ısısından, tozdan çok kirleniyo içerisi o bakımdan senede bi kez yapmakta fayda vard diye düşünüyorum.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
teşekkür ederim.

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.ne kadara aldın?

Grenejları söküp komple motoru mazotla yıkasak nası olur bi zararı olur mu?
Birde grenajları daha önce sökmedim söküp takması zor olur mu?

teşekkür ederim 12 bine maal oldu 2006 model

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.



Hiçbir zararı olmaz. Önce panzotları sökeceksin, sonra yan grenajları. Zaten kafayı sökmene gerek yok. Çok zorlanacağını sanmıyorum; sadece neyi nereden ve nasıl söktüğüne dikkat et ve unutma. Yan grenajların yukarıdan söktükten sonra alttan ayırman daha kolay olur; hatta motoru yan çevirip bir kişi olduğu gibi çekip alabilir motorun altından, o zaman ayırmaya da gerek kalmaz.

allah razı olsun. Teşekkür ederim

lastiklerimi bugün deyiştim. şimdide zincir deyiştirecem bana bir öneriniz olurmu zincir konusunda.?

İşte benim Gümüşüm
sl274632t.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst