- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
arkadaşlar bu zinciri yaglamak için özel bi yaga ihtiyaç var mı yoksa makina yagları işimizi görür mü birde gecen gün serviste yagladılar biraz yol yatıktan sonra motor oldugu gibi yag oldu bunun bi çözümü var mı?
Aman hocam makina yağı filan sürme sakın zincire:cyclopsan
Bu zincirler O-Ring'li zincirdir ve buna göre zincir yağı alıp yağlamak zorundasın. Bu tip zincir yağı, zincirdeki O-ring'lerin de arasına girerek yağlanmasını sağlar, ayrıca zincirin üzerinde bir tabaka oluşturur ve ortalama 15-20 dk. içinde kurur. Ancak bundan sonra yola çıkabilirsin. Castrol, Würth gibi markalarda mevcut.









