honda cbr125-aprilia-yamaha ybr125

Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
1
yeni bir motor alıcam kimileri yamahanın hondaya göre daha iyi olduğunu yedek parçalarının ucuz olduğunu onu tercih etmemi söylüyor ama honda cbr125 benim daha hoşuma gitti alacağım motorun görünüşünede önem veriyorum hondacbr125 yamahaybr125e göre daha göz alıcı
apriliayı duydum onunda görünüşü hoş ama onunda yedek parçaları bulmak sorun oluyormuş sanırım. birde para üst sınırım 4000tl. 2. el aramalıyım sanırm, sizce hangisi daha iyi yardımcı olursanız sevinirm
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
60
motora yeni başlıyosan ybr yi tavsiye ederim daha az grenajlı yatırdığın zaman fln o kadar para tutmaz ama tabiki daha önceden motor kullanmayı biliyo ve kendine güveniyosan cbr derim nede olsa o bir honda ve fiziksel görünüşü daha güzel yedek parçada yamaha denildiği gibi ucuz ama honda zaten kolay kolay sorun cıkarmaz
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
iki motor aaında tabiki fark olur görünüm açısından biri spersport biri enduro tazrzı.bence tarzında bir seçim yapman gerekiyor.racing tutkun varsa cbr 125
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Burada tipten ziyade senin hangi kategoriyi istediğin önemli. Gönlünde yatan CBR 125 ise onu al, ileride race bir makina aldığında sürüş pozisyonu olarak fazla zorluk çekmezsin. Yok ben rahatıma düşkünüm diyorsan farklı kategorilere yönel.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
Öncelikle ybr , cbr ile aprillanın olduğu katagoriye girmiyor.Oturuş,sürüş ve şekil bakımından farklıdır ybr.Yaptığım internet araştırmasına göre aprilla çok uzun ömürlü bir racing motosikleti değil.Kendi sınıfı olan 125 cc racing türünde yapılan yarışlarda sırf hız için tasarlanmıştır ayrıca sıfırını bulabileceğini pek sanmıyorum Türkiye şartlarında,tavsiye etmiyorum uzun süreli ve hız yapmadan kullanmak istiyorsan.Cbr 125 rr kendi sınıfında 1.diye düşünüyorum.Cbr al kardeşim pişman olmazsın,yedek parça işini de sorun etme.. honda hayat onda :bounce:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Sen Cbr İStiyosun %90 Ben Bunu Anladım Cbr Al racing Tadını Cıkar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst