- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
636 ise yapar...
636 ise yapar...
kawasaki zx 636 serisinden bahsediyorum...
ama sendeki 636 değil e-a bolu :silent:
pekı sen 600 lükle mi görüyosun 293 ü ?
Vay anam Bu topikde neler oluyorolm girip kendin sölesene,mok yoluna gittiniz siteden :cherry: herneyse a.s sölerim.
Beni gerçekte tanısaydın sölediklerimde şaibe olmayacağına adın gibi emin olurdun.Ancak tanışmadığımız için şüphe etmen normal,anlıyorum. Ancak GSXR600'ün sapması bir honda yamaha kawasaki kadardır. Ve 299+ görebilen makinedir. 299+ gördüğüme de inanmayanlar oldu doğal olarak,İlhami abi'ye (redstorm 2007 R1) ve Ercan abi'ye (ercaan GSXR 1000 K7) bizzat sordular ve cevaplarını aldılar.Eğer R1 kadranda 299'a kitlemişken beni önünde görüyosa,daha fazla söze gerek kalmaz. :rendeer:
140,299 a çervrilmiştir saygılarElbette öyle.
Fakat bu aletlerle "299+ görüyorum"lar çok sakat işler derim.
O kadar iddialıysanız bir de gösterge yanına Gps bağlayıp ölçün bakalım ne çıkacak?
(Yalnız benim zx7r'da göstergede 290 olduğunda Gps 243km/s verdi, sonra delirme olmasın uyarayım, gösterge bir kağıt parçası üzerinde giden bir ibre ve hatası çok olur)
Slmlr
Brkn