Honda CBR 250R kullanıcıları yardımlarınızı esirgemeyin !

Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
3
Merhaba Motosiklet e karşı bi zafım var ve ilk motorumu super sport almak istiyorum boyum 1,90 kilo 70 Honda Cbr 250r olarak düşündüm kulannıcılarına bir kaç sorum olacak :

- Cbr 250r ile uzun yola çıkıla bılırmı ? (226 km) [tabiki ilerleyen vakıtlerde simdi değil]

- Supersport a başlangıç olarak iyi bi motosiklet midir ?

- Sizce malzeme kalitesi ve performans bakımından 12.400 gibi bi fiyatı hak edıyormu ?

- Standart lastiklerinin berbat oldugunu duydum değiştirmek şartmı yoksa bıraz ıdare ede bılırmı ? Yoksa ortada öyle birşey yokmu ?

- Kaliteli ama çokta uçuk fiyatları olmayan kask,korumalı motosiklet montu,eldiven tavsiyeleriz varmı ?

- ve son olarak siz neden başka bir marka supersport almadınızda Honda CBR 250R aldınız sebebı nedır ?

Yardımlarınız için teşekkürler.

Konuyu yalnış yere açtıysam özür dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
2
fazla bi motosiklet tecrüben yoksa direkt bununla başlarsan hem sana hem de verdiğin o kadar paraya yazık olabilir. 250cc bilmeyenlere ne kadar da düşükmüş gibi gelse de öyle sanıldığı kadar tehlikesiz bi şey değil.
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Ninja almasaydım cbr alırdım, Boyun biraz uzunmuş :) ama kilolu değilsin ufak duracağını zannetmiyorum çok.
Forumda uzun yola çıkan arkadaşları görmüştüm cbr ile.Benim ninja ile 300km en uzun yolum.
Bence fiyatını hakediyor.o fiyata daha iyi ss ne alabilirsin ki diye bakmalısın :)
Standart lastikleri berbat değil , idare ediyor. Ha dersenki param var değiştir, lastik önemli.
Kask olarak çok pahalı olmadan agv 300tl + , mont revit yada dainese textil mont 400tl+ . eldiven de dainese,revit,venom 100tl+ arası tercih edilebilir.
Ha dersenki sen neden ninja aldın :)
Daha kaslı, çift silindir , kesinlikle daha hızlı , bana göre daha şık.

Eksileri dersen.
Karenaj fiyatları pahalı :) ciddi anlamda hondaya göre pahalı.
Yedek parça sıkıntısı çekersin diyorlar o eskidendi , her haltı bulunuyor.
Biraz daha fazla yakıyor ama farkedilecek derecede değil.

250cc ss alıcağım dersen bu 2 sini öneririm.
Diğer geride kalanlar bu ikisiyle karşılaştırmaya değecek motorlar değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------

fazla bi motosiklet tecrüben yoksa direkt bununla başlarsan hem sana hem de verdiğin o kadar paraya yazık olabilir. 250cc bilmeyenlere ne kadar da düşükmüş gibi gelse de öyle sanıldığı kadar tehlikesiz bi şey değil.

Katılmıyorum.Tabiki tehlikesiz değil ama dikkat,biraz antrenman,motorunu tanıyana kadar temkinli davranma ile başlanabilir.
Şayet ben 250cc ile başladım.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
2
kendi kendime derim ben hep. motosiklete sadece hava olsun diye biniyosan olmaz ama motosiklete aşkla bi tutkuyla bakarsan ilk ayında altındaki 250cc makina da yetmeyebilir. ama sadece işimi görsün biraz da havam olsun diyosan 250cc çok bile.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/129112-yeni-kullanicinin-ilk-gorusleri-cbr-250-r.html :cat:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-991.html#post3329207
aynı anda aynı şeyi yazmısız.tün soruların hatta ilerdwe oluşabılecek aklındaki tüm sorunların cevabı burda bence cbr250r kullanıcısıyım.ve 226 km oyle cokda uzun yol degıldır.hemen hemen her pazar o km yakın hatta daha fazla yol yapıyorum
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
Merhaba dostum,
Sorularına teker teker cevap verelim dilimiz döndüğünce :) :
Başlarken şunu da ekleyeyim, boyum 1.90 kilom 70 :) aynıyız...

- CBR 250R ile İstanbul-Adana arası artçılı ve bol çantalı bir yolculuk yaptım, 1000 km'yi 1 günde devirdik dinlene dinlene... yolda her saat başı 5 dk bile olsa mola verip, basit egzersiz hareketleriyle vücudunu kendine getirirsen çok güzel uzun yollar yapılabilir. Kaldı ki 230 km benim için pek uzun bir yol sayılmaz... yeni başlayacak birisi için tecrübe sonrası kolaylıkla yapılabilecek bir mesafe...

- Benim de ilk motorum ve süper sport'a başlangıç için ideal bir motosiklet bana göre... parçası ucuz, servisi bol, gaz tepkisi beklenmedik durumlara yol açmıyor, istemsiz tekere gelme yok, acemiysen istesen de yok :) selesi ve oturuş pozisyonu rahat... Honda'nın ss'e başlayacaklar için üretmiş olduğu bir motosiklet sonuçta... bana hiç sorun çıkarmadı desem yeridir.

- Ülkemizde maalesef neredeyse hiçbir motosiklet bedelini haketmiyor... özellikle hondanın geçen yıldan bu yana yapmış olduğu zamlar kullanıcılarını bıktırmış durumda. tavsiyem ikinci el alman olur...

- Standart lastikleri hakikaten berbat, bütçen varsa hemen değiştir, yoksa benim gibi bi sezon kullan, para biriktirip bi sonraki sezon pirelli diablo rosso 2 al rahat et...

- ekipmanlar için açılmış onlarca başlık varken benim burada şu iyidir şu güzeldir demem başlıklardaki yorumlara haksızlık olur, bence o başlıkları bir dolaş...

- benim bu motosikleti alma sebebim ise, öncelikle honda kalite-fiyat performansına güvenim (2013 Nisan ayında 9500'e sıfır almıştım, bu fiyatı hakediyordu), sonrasında ise kullanıcı yorumları ve motosiklet üstünde hissettiklerimdi... kendimi en rahat ve güvenli bu motorda hissettiğim için bunu tercih ettim. yzf r125 veya hyosung gt250r gibi seçeneklerim olmasına rağmen denedim ve bunu beğendim.

umarım sorularına cevap verebilmişimdir...

Merhaba Motosiklet e karşı bi zafım var ve ilk motorumu super sport almak istiyorum boyum 1,90 kilo 70 Honda Cbr 250r olarak düşündüm kulannıcılarına bir kaç sorum olacak :

- Cbr 250r ile uzun yola çıkıla bılırmı ? (226 km) [tabiki ilerleyen vakıtlerde simdi değil]

- Supersport a başlangıç olarak iyi bi motosiklet midir ?

- Sizce malzeme kalitesi ve performans bakımından 12.400 gibi bi fiyatı hak edıyormu ?

- Standart lastiklerinin berbat oldugunu duydum değiştirmek şartmı yoksa bıraz ıdare ede bılırmı ? Yoksa ortada öyle birşey yokmu ?

- Kaliteli ama çokta uçuk fiyatları olmayan kask,korumalı motosiklet montu,eldiven tavsiyeleriz varmı ?

- ve son olarak siz neden başka bir marka supersport almadınızda Honda CBR 250R aldınız sebebı nedır ?

Yardımlarınız için teşekkürler.

Konuyu yalnış yere açtıysam özür dilerim.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Merhaba dostum,
Sorularına teker teker cevap verelim dilimiz döndüğünce :) :
Başlarken şunu da ekleyeyim, boyum 1.90 kilom 70 :) aynıyız...

- CBR 250R ile İstanbul-Adana arası artçılı ve bol çantalı bir yolculuk yaptım, 1000 km'yi 1 günde devirdik dinlene dinlene... yolda her saat başı 5 dk bile olsa mola verip, basit egzersiz hareketleriyle vücudunu kendine getirirsen çok güzel uzun yollar yapılabilir. Kaldı ki 230 km benim için pek uzun bir yol sayılmaz... yeni başlayacak birisi için tecrübe sonrası kolaylıkla yapılabilecek bir mesafe...

- Benim de ilk motorum ve süper sport'a başlangıç için ideal bir motosiklet bana göre... parçası ucuz, servisi bol, gaz tepkisi beklenmedik durumlara yol açmıyor, istemsiz tekere gelme yok, acemiysen istesen de yok :) selesi ve oturuş pozisyonu rahat... Honda'nın ss'e başlayacaklar için üretmiş olduğu bir motosiklet sonuçta... bana hiç sorun çıkarmadı desem yeridir.

- Ülkemizde maalesef neredeyse hiçbir motosiklet bedelini haketmiyor... özellikle hondanın geçen yıldan bu yana yapmış olduğu zamlar kullanıcılarını bıktırmış durumda. tavsiyem ikinci el alman olur...

- Standart lastikleri hakikaten berbat, bütçen varsa hemen değiştir, yoksa benim gibi bi sezon kullan, para biriktirip bi sonraki sezon pirelli diablo rosso 2 al rahat et...

- ekipmanlar için açılmış onlarca başlık varken benim burada şu iyidir şu güzeldir demem başlıklardaki yorumlara haksızlık olur, bence o başlıkları bir dolaş...

- benim bu motosikleti alma sebebim ise, öncelikle honda kalite-fiyat performansına güvenim (2013 Nisan ayında 9500'e sıfır almıştım, bu fiyatı hakediyordu), sonrasında ise kullanıcı yorumları ve motosiklet üstünde hissettiklerimdi... kendimi en rahat ve güvenli bu motorda hissettiğim için bunu tercih ettim. yzf r125 veya hyosung gt250r gibi seçeneklerim olmasına rağmen denedim ve bunu beğendim.

umarım sorularına cevap verebilmişimdir...

Ben de eski bir Cbr 250 kullanıcısıyım. Arkadaşın tüm söylediklerine harfiyen katılıyorum. Cbr 250 çok sağlam ve ciğerli bir motora sahip. Bu yüzden sana tavsiyem 2. elini tercih etmen olacaktır.

Ben de motosikleti 9.300 TL iken almıştım. O zaman o parayı gerçekten hak ediyordu ancak 12.400 TL çok büyük bir fiyat ve sırf sıfır KM alacağım diye o kadar fark ödenmez bence. Çünkü zaten en fazla 20.000 Km kullanacaksın ki o da en fazla. Ben Şubat 2013'ten Mart 2014'e kadar 27.480 Km kullandım, motosikletle ilgili teknik hiçbir sıkıntı çekmedim. Ki satarken KM yüksek olmasına rağmen kozmetik olarak da çok iyi durumdaydı.

Orijinal lastikler ya adam öldürür ya da drift yapmayı öğretir. Ben ve kardeşim drift yapmayı öğrenmiştik. Sonra Diablo Rosso II aldık ve rahat ettik.

Orijinal lastiklerinde agresif sürüş çok riskli. Özellikle şehir içindeki trafik tahminlerin tutmayabilir. ("Şurada fren sıksam şurada dururum" vs.) Ancak Michelin ya da Pirelli lastik alırsan hem her tahminin tutar, hem daha çabuk hızlanırsın, hem daha iyi viraja girersin hem de daha konforlu bir sürüşün olur. İlginç bir şekilde lastikler motosikletteki titreşimi bile azalıyor.
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
3
xismailaydin ugurcan88 fearlesboyy DoLPHiN2306 OFG yardımlarınız için teşekkürler aklımdakı bütün tereddütler gitti Forever CBR 250R :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst