- Katılım
- 7 Nis 2010
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar ben cbr 250 r aldım 3 gün önce ama ufak gibi görünsede beni sinir eden bir sorun var sanki motorun zinciri üzamış gibi gaza bastıgımda tak dite vuruyor gazdan cektıgımde bı tak dıye bır ses daha gelıyor özellıkle 1 ve 2 . viteslerde daha çok yapıyor motor stop ettım vitesi 1 e aldım ileri geri motoru ittigimde aynı sesi duyuyorum ve sesi geçtim gaza bastıkdan sonra bir doslukdan sonra tepkı verıyor neden olabılır yada butun 250 r larda bu sorun varmı