- Katılım
- 1 Mar 2013
- Mesajlar
- 70
- Konu Yazar
- #1
http://www.cbr250.net/forum/cbr250-parts-accessories/4010-morimoto-mini-d2s-hid-projector-retrofit.html arkadaşlar adamlar D2S uygulaması yapmış canavar gibi tr de yapan varmı bunu ?
çokda güzel aslında yapılabilir![]()
Bence aydınlatmanın artması, yani güvenliğin yanında uygulama çok ta yakışıyor. Nası yani şimdi bunu koskoca ülkede yapan yok mu:silent:
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/f/l0znb.jpg[/url]