Honda CBR 250 2013-2014?

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Avrupada cbr 300 olarak gelecek sadece. Türkiyeye vergiden dolayı cbr 250 olarak gelir yeni kasa
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
cbr 300 gelırse alınabılır bence satarda 250 cc yerıne 300 almak daha mantıklı nasılsa pahalı en fazla 2000 lıra oynar dıye dusunuyorum ama 300 luk varken 250 bıter o ayrı 300 luk 12000 eder bana gore gıdıp 2008 model çöpşiş almaktansa sıfır almak daha mantıklı kı ben 125 lık motoru bıle bulamadım temızını buyuk cc ler de iş daha da zor nasıl verıyolar o parayı hayret abı cok temızmıs de lem 2006 model dıyorum hala temız dıyo 28000 km yapmıs mıs ta yok yaa gaza geldım gece gece
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
47
Ben 20 gün önce aldım sıfır cbr250 bayiyle görülmelerim oldu tr ye 500 lük gelecek 300 lük gelmeyecek dedi. 250 aynı kasa devam dedi ben onun yalancısıyum bu arada ;) bana söylenenler budur.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Üstad bayilere hic güvenmeyin ellerinde kalmasın diye her yalanı söylüyorlar he bu 300 gelecek anlamına gelmıyo .bende gelmeyecegını düşünüyorum ama Honda farklı stratejıler içerisinde bu sene sonunu görelim hayırola....

Hocam ben telefonu bayiden almadım.Direk Honda yı aradım ve onlara telefonumu bıraktım ana merkezi tarafından arandım yani yanlış bilgi çıkmaz büyük ihtimalle.

Avrupada cbr 300 olarak gelecek sadece. Türkiyeye vergiden dolayı cbr 250 olarak gelir yeni kasa

Honda'nın kendince taktiklerinden biridir buda ama kesinlikle yeni kasa geliceklerin hevesini kırıyım 2014 model bayilere Haziran başı gibi gelicek ve gelen motorda da ne kasasında nede motorunda hiç bir değişiklik yok.

cbr 300 gelırse alınabılır bence satarda 250 cc yerıne 300 almak daha mantıklı nasılsa pahalı en fazla 2000 lıra oynar dıye dusunuyorum ama 300 luk varken 250 bıter o ayrı 300 luk 12000 eder bana gore gıdıp 2008 model çöpşiş almaktansa sıfır almak daha mantıklı kı ben 125 lık motoru bıle bulamadım temızını buyuk cc ler de iş daha da zor nasıl verıyolar o parayı hayret abı cok temızmıs de lem 2006 model dıyorum hala temız dıyo 28000 km yapmıs mıs ta yok yaa gaza geldım gece gece

300 lük makinayı 12.000 TL'ye mi satıcaklarını düşünüyorsunuz???

Ben 20 gün önce aldım sıfır cbr250 bayiyle görülmelerim oldu tr ye 500 lük gelecek 300 lük gelmeyecek dedi. 250 aynı kasa devam dedi ben onun yalancısıyum bu arada ;) bana söylenenler budur.

Bayiye 2014 modeli hakkında sorduğumda oda 500 lükten bahsetti ama 250 lik hakkında bir bilgisi olmayacağını söyledi ancak önceden de yazdığım gibi net bir şekilde tekrar söyliyim; ana merkezinden aradılar motorda bir değişiklik yok alıcaklara acele etmelerini tavsiye ederim.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Arkadaşlar beklediğim telefon geldi hondadan.

Yeni modeller 2014 Haziran başında gelicek bayilere ve MOTORDA HİÇ BİR DEĞİŞİKLİK YOK.
Fiyatı ise elbette değişicek ancak fiyat yeni yılın başında artış gösterse de doların değer kaybesi ile yeniden fiyatı değişiceğini ileriki zamanlarda düşebiliceğini ancak şuan için fiyat kesinlikle düşmeyeceğinin garantisini verdiler özelliklede doların son günlerde TL karşısında değerlenmesinden dolayı bunun mümkün olmadığını belirttiler.
Yani sonuç olarak benim gibi almayı düşünenler acele etseler iyi olur.

Ellerindeki 2013 leri satmak için böyle diyorlar. O yılın modelinin haziran ayında geldiği nerede görülmüş ?
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
300luk al. Biraz. Bekle
10 numara. Motor. Gercigi 250lik te. Guzel. ::gazla::
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
300luk al. Biraz. Bekle
10 numara. Motor. Gercigi 250lik te. Guzel. ::gazla::

Hocam 300 lük buraya gelmez ki gelsede fiyati 250 likten 4 bin tl daha fazla olur.


Ellerindeki 2013 leri satmak için böyle diyorlar. O yılın modelinin haziran ayında geldiği nerede görülmüş ?

Hocam hep fuarda gelir ön sipariş alınır Mayıs , en erken nisan ortalarında direk bayiden alınabilir bu hep böyle olmadı mı zaten?
Ön sipariş elbette fuardada verilir ama direk gidip bayiden almak için en geç Haziran'a kadar beklenir.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Hocam ben telefonu bayiden almadım.Direk Honda yı aradım ve onlara telefonumu bıraktım ana merkezi tarafından arandım yani yanlış bilgi çıkmaz büyük ihtimalle.



Honda'nın kendince taktiklerinden biridir buda ama kesinlikle yeni kasa geliceklerin hevesini kırıyım 2014 model bayilere Haziran başı gibi gelicek ve gelen motorda da ne kasasında nede motorunda hiç bir değişiklik yok.



300 lük makinayı 12.000 TL'ye mi satıcaklarını düşünüyorsunuz???



Bayiye 2014 modeli hakkında sorduğumda oda 500 lükten bahsetti ama 250 lik hakkında bir bilgisi olmayacağını söyledi ancak önceden de yazdığım gibi net bir şekilde tekrar söyliyim; ana merkezinden aradılar motorda bir değişiklik yok alıcaklara acele etmelerini tavsiye ederim.

Bende anlatmaya çok çalıştım durumu ama bizim millet hayalperest hemen yeni kasaya bineceğiz diye mutlu oluyorlar. Bence yorma kendini beklesin dursun herkes yeni kasaları :cherry:
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Ya tam alıcam bu hafta derken birde rc200 çıktı piyasaya kafam allak bullak oldu :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst