- Katılım
- 5 May 2007
- Mesajlar
- 57
abıler warmı ıkıncı el cbr 125 warsa haberım olsun ıyı motor dıyorlar bındım bayıldım
hava gırısı artar cıkıs aynı kalcagı ıcın bı etkısı olmaz dimi gokmen
Evet bende öyle biliyorum ama benimki iş günü değil direk 30 gün, tatiller dahil.praetorian' Alıntı:30 iş günü olmasın lazım..
praetorian evet baktım 12000 km hava filitresinin değişmesi gerekiyormuş.
Bu hafta sonuna çıkmayabilir benim motorum ne yazıkki. :salut: Çıksa da en azından 1 hafta test etmek isterim motoru... Bundan sonraki hafta olur ama.
![]()
radyator kapagını nasıl açıyorsunuz arkadşlar benim el girmedi.birde motor bugun baya hararet yaptı havada çok sıcak olunca.
radyatore bi bakım yapmak istiyorum.nelere dikkat edecz.nasıl yapacagız.suyunu falan bi kontrol edelim.