- Katılım
- 31 Tem 2005
- Mesajlar
- 172
abiler ben de sizdenim... nolur bana yardım edinn... :silent: :silent: :silent: :silent: ben cıbır ım ın farlarından fazla memnun değilim.... ben h4 falan yapmayı düşünüyorum...ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum...tabi bu arada cıbır ım a zarar varir mi onu da bilemiyorum... siz bu konuda ne düşünüyorsunuz... daha önceden yapmış birileri varsa lütfen bana fikir versin... şimdiden teşekkürler... :cat: :cat: :cat: