Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
abiler ben de sizdenim... nolur bana yardım edinn... :silent: :silent: :silent: :silent: ben cıbır ım ın farlarından fazla memnun değilim.... ben h4 falan yapmayı düşünüyorum...ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum...tabi bu arada cıbır ım a zarar varir mi onu da bilemiyorum... siz bu konuda ne düşünüyorsunuz... daha önceden yapmış birileri varsa lütfen bana fikir versin... şimdiden teşekkürler... :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
dgrmr tekerlek konusunu bende cok düşünüyordum yaptıgın güzel açıklamalardan dolayı sana şükranlarımı sunuyorum nisan'ın ilk haftası bende duro lastik taktirmayı planlıyorum vatana millete hayırlı olsun :D gerçekten biraz ön tekere bakınca dolma lastik edası veriyor ama canlı görmeden ne desem boş :) resimlerde gayet iyi olmuş kalın teke hoş duruyor birde yanal yanılsaması var insan zihninde.. ben bu tekerle kaymam abi derdirtiyor her ne kadar kartal tekerleğide taksan... neyse fotoların içinde eline saglık..
görüşmek üzere..
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Allahım alem çocuk bu ya :). İlahi çocuk güldürdün beni :mrgreen: . Düğünsüz yapta 20 yıl hanımın dırdırından kurtulama sen bana düğün de yapmamıştın zaten diye başlayan ve sonunun nereye gideceğini hayatta kestiremiyeceğin bir dırdır olur bu. Ama keşke elimde olsa da dediğini yapabilsem gerçekten çok güzel olurdu. Bu arada resimlere baktın ve altında ki yazıları da okudun değil mi?

Abi :mrgreen: bakktım bakktım abi resimlere çok gsll hayırlı olsunn ama su kanalları azz gibime geldi bende alıcam görüntü mörüntü beni baglamaz ben alıcam 130 luk ve yazılarıda okudumm heeeee Bu arada GörkeM usta demişki 600 rr ile aynı orantıda yere basıyorr bende o zman tekerin havasını indiririmm yeree kommple basarr manntıklı dimi:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kurt_kapani_mos
Arkadaşım hoşgeldin... Şimdi motoruna 35W'ı geçmemek şartıyla ( o zaman dinamo besleyemez, akü kaldırmaz sürekli biter) 35W'lık H3 Halojen bulup takabilirsin... 55W'lara hiç yeltenme kaldıramaz...

dark07
Özgürünkü de Repsol ya , içi gider :D
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
07 diye ben motor modeline dedim plaka anladın sanırım.2007 cbr bekleyenlar var çıkmasını.herneyse saglık olsun.
sonix sende cbr yokmuydu ybr ye mi biniyorsun hadi hayırlı olsun yoksa benmi yanlış hatırlıyorum
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Herkese merhaba....

Uzun süredir giremiyorum... Siteyi açamıyorum daha doğrusu....

Havalar çok kötü gidiyor, arada çıkıyorum ama kısa turlar oluyor sadece... Havalar ısınsın 10 dereceyi aşsın yeter kaçalım bi yerlere....

:) Görüşmek üzere.... BU arada bende kafaya taktım şu er 6n' i :):):)
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
07 diye ben motor modeline dedim plaka anladın sanırım.2007 cbr bekleyenlar var çıkmasını.herneyse saglık olsun.
sonix sende cbr yokmuydu ybr ye mi biniyorsun hadi hayırlı olsun yoksa benmi yanlış hatırlıyorum

Yanlış hatırlıyorsun ybr ye biniyorum :) :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
er6 demeyın bana bakın yıne ruyalarıma gırıcek
daha yenı yenı kurtuluyorum etkısınden 3 hafta olcak nerdeyse..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Yok Ömer ben anladım sen adam olmazsın neymiş havayı indirecekmiş :p .

2pac ne demek herzaman.

Bu arada bugün Kemer'e yalnız gidiyordum öylesine dolaşmaya baktım önde iki tane Enduro katılabilir miyim acaba dedim, sağolsunlar bu emrivakimi kırmadılar, güzel bir gezi oldu yani... yeniden siz yapmayı düşünüyorsanız ben de katılmak isterim. haberdar ederseniz çok sevinirim. 1000'lik Honda ve 1200'lük Bmw Enduro motoru hiç tıkanmadan yakalayıp, katılabilir miyim diye sorana kadar 10km. yokuş bayır takip ettim, bana mısın demedi bizim 125'lik canavar hayret ettim...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dgrmr ıstanbula gelırsen senınle tanısmak ısterım gercekten:)
sen benle ıstermısın bılmıorum ama:D
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Neden istemeyim Özgür tabikii tanışırız umarım motorla gelebilirim gözüm yerse inşaallah. Ama babam müthiş gaz boşuna mı aldın sen onu gelirsin sen diye tutturdu. Bayramda ben yokken Antalya'ya gelmişler motoru görmüş de ablama bayağı iyi birşey almış bu oğlan demiş... baba bu bilir...

Bu arada endurocu abilerimizi (yoksa amcalarımız mı desem okurlarsa ayıp olur abi diyelim) asfaltta takip ettim yani bayır-yokuşun ziftlisi.Kemer-Antalya yolunu bilir misin bilmem. İn çık çok keyifli bir de güzel manzaralı. Sonra bu adam 3 ayda dağ bayır gidiyo diye düşünülmesin. Daha emekleme yeni bitti ufak ufak adımlar atıyoruz. Bir bakmışım koşarak İstanbul'a geliyorum. Ama bugün motor bana uzun yolda benim gibi acemiyi bile çok zorlamayacağının güvenini verdi bu da dip not olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
motor temize benziyor o fiyata alınır.repsol olsa alırdım o motoru.ama bakalım zor bi karar olacak 2007 nin net fiyatı açıklansın motor fuara çıksın tam tatmin etmesse fiyat ve görüntü direk bu motoru alırım.tabi satılmassa!
5750+200+2000 ytl faiz
8000ytl +18 ay vade valla bekliyoruz ya bakalım motormu bize binecek biz mi motora :)

010_Honda_CBR125R.jpg

lkresmxq1.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar slm ben scooter kullanıyorum ve yakın bir zamanda cbr 125 almak istiyorum bana tavsiye edeceginiz bayii neresi olur.istanbul avrupa yakası.hepinize sevgiler. ( hizmet ve memnuniyet açısından soruyorum)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onr.sual
Benim motor Şirinevlerden Honda Otosever'den alındı... Ama ben sana Kızıltoprakta (Kadıköy) Mototalı veya Ümraniyede D&B motoru tavsiye ederim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst