Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar,
ikinci el 2011 model cbr 125r almayı planlıyorum fakat duyduğuma göre km göstergesi dijital olmasına rağmen sıfırlanıp sanki motosiklet az km'deymiş gibi gösterilebiliyormuş. Bu konuda yardımcı kaynak veya bilgisi olan mesaj atarsa sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Semih39 motorun hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin, çok doğru bir seçim yapmışssın aramıza Hoşgeldin...
Zincir sesine gelince; sıfır motosikletin gerek motor kısmı olsun, gerek zincir ve diğer metal kısımlar olsun yeni yeni çalışıyor, böyle şeylerin olması normaldir diye düşünüyorum. İkinci ihtimal ise düşük bir ihtimal de olsa zincirin yağsız olması, motorunu aldığında yeteri kadar yağlı değilse veya aşırı tozlu topraklı ortamda kullandıysan yağlaman gerekebilir, bana sorarsan normaldir, kafana takma ama çok kafanı karıştırırsa da servise söylersin gerekeni yapar...
en yakın servis 150km uzaklıkta olunca gidemiyoruz :D bayiiden cıkarken yağladılar zaten istanbuldan alıp direk kırklareline getirdim 200km yakın kullandım sonra burda gelıp tekrar wurtle yağladım bakalım 1000km bakımında söylicez artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

Kardeş resimle donatsana forumu Yahu önce. Hayırlı olsun motorunda. Kaza bela vermesın Rabbim.
yakın zamanda profesyonel makıneyle çekımler yapcam o zaman eklicem buraya hepsini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

semih39 Motorun hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin ben ön cama film çektim biraz hava boşlugu oldu ama süper yakıştı motora film tavsiye ederim
bende orta derece tonda film cekmeyi düşünüyorum ama iç taraftan camı cıkarmadan nasıl cekıcem zor olcak gözüküyor.sökerek yapmak en temizi ama ön cam nasıl sökücez o var zor gözüküyor :S
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mehmet abinin yeni motoru hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız :)





 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Yeni motor alan arkadaşlarım, birisi size hayırlı olsun derse sağol deyin :)
kusura bakma arkadaşım ya unutmusum ben yazmayı hepsıne dalgınlık :S
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
bu arada arkadaşlar siz arka sehpa olayını nasıl yaptınız bızım motorlara hazır uyan var mı yoksa sanayide yaptırayım mı ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kusura bakma arkadaşım ya unutmusum ben yazmayı hepsıne dalgınlık :S
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
bu arada arkadaşlar siz arka sehpa olayını nasıl yaptınız bızım motorlara hazır uyan var mı yoksa sanayide yaptırayım mı ?

Her motor a uyumlu olanından alıcan :)
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
11
Arkadaşlar yeni Cbr 125 r aldım Fakat Motorun sesinin daha fazla çıkması için ne yapabiliriz egsoz değişmesi yeterli sonucu verirmi ? Yada başla yöntemleri var ise paylaşırsanız sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Nerdeee 600 RR :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

Daha önce sormuştum yanlış hatırlamıyorsam ama tam cevap alamamıştım. Şu devir arttıkça önden bi hırıltı rahatsız edici bi ses gelmekte bu normal midir ?

Motosikletiniz kaç km de ve nasıl kullanıyorsunuz? Grenajı tutan vidaları eksik veya farklı taktıklarında çukurlarda falan ses yapar ama devirle birlikte sesin artacağını sanmıyorum. O kadar ses yapacak titreşim yok motorda. Normal değil o ses aman diyeyim :mrgreen:
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
36
Motosikletiniz kaç km de ve nasıl kullanıyorsunuz? Grenajı tutan vidaları eksik veya farklı taktıklarında çukurlarda falan ses yapar ama devirle birlikte sesin artacağını sanmıyorum. O kadar ses yapacak titreşim yok motorda. Normal değil o ses aman diyeyim :mrgreen:


Motosikletim 1500 km ve vitesleri yüksek devirde uzatarak atmaktayım. Ses olayını servise sorduğumda öndeki plastikler açılma yapar ve boşluk oluşturur ses bundandır dedi. Devir 8.000 geçince önden bi zırıltı mı desem hırıltı mı desem garip bi ses yapıyor. Çukurlarda falan bi problem oluşturmamaktadır. Bu normal midir bunu öğrenmek istiyorum.

Herkese hayırı geceler hayırlı kandiller diliyorum :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yeni Cbr 125 r aldım Fakat Motorun sesinin daha fazla çıkması için ne yapabiliriz egsoz değişmesi yeterli sonucu verirmi ? Yada başla yöntemleri var ise paylaşırsanız sevinirim teşekkürler.

Hava filtrenisi değiştire bilirsin veya eksozuda değiştire bilersin ama pancar motoru gibi ses çıkarır tek silindir olduğundan bana kalırsa hava filtresini değiştirirsen yüksek devirde daha bi gür ses çıkarır bence hiç oynama 125 cc tek silindir motordanda fazlasını bekleme görünüşe aldanma :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Ses çok farklı kaynaklardan geliyor olabilir. Plastik açılması vs 1500 km de motosiklette mantıklı gelmedi bana. 1500 m de motosiklette büyük ihtimalle mekanik bir arıza çıkmaz ama bilen birine dinletirseniz faydalı olur diye düşünüyorum.
En azından sesin kaynağı bulunur.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Cbr 125 te örneğin 1 saat durmadan ve motoru yormadan stabilize olarak kaç km hız ile gidebiliriz ?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Seni de kıllandırmak gibi olmasın ama daha motosiklette önceden olmayan bir titreşim sesi ortaya çıktıktan sonra önemsemedim, grenajlar oturmuyordur yerine dedim. 5 km sonra durduğumda ses aşırı derecede artmıştı, kontak kapatıp ustaya götürdüm.
Sonuç: 600-700 tl masraf :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Cbr 125 te örneğin 1 saat durmadan ve motoru yormadan stabilize olarak kaç km hız ile gidebiliriz ?

rüzgarsızsa hava 90-110 arası diyebiliriz. O hızlarda çok devir çevirmiyor.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Seni de kıllandırmak gibi olmasın ama daha motosiklette önceden olmayan bir titreşim sesi ortaya çıktıktan sonra önemsemedim, grenajlar oturmuyordur yerine dedim. 5 km sonra durduğumda ses aşırı derecede artmıştı, kontak kapatıp ustaya götürdüm.
Sonuç: 600-700 tl masraf :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------



rüzgarsızsa hava 90-110 arası diyebiliriz. O hızlarda çok devir çevirmiyor.
Cbf 150 den farkı yok ozaman stabilize hız konusunda
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Cbf 150 de kullandım. Aynı soru kalıbıyla cbf 150 yi sorsaydınız 80-90 derdim :)
Motosiklet büyütme amacıyla düşünüyorsanız 250 cc yi düşünmelisiniz.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Cbr 125 te örneğin 1 saat durmadan ve motoru yormadan stabilize olarak kaç km hız ile gidebiliriz ?

Motoru yormak lafını yüksek devir çevirtmeden gitmek diyorsan 10.750 devir yapıyor motor. 100 km hızda 7500 devir 120 km hızda 9.000 devir de oluyor.

CBR 125 in motoru hayvan gibi sağlam:) 135 km ye kitleyip 1-1.5 saat gidebilirsin, hararet ne çıkar ne iner, redline da girmessin:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

Cbf 150 den farkı yok ozaman stabilize hız konusunda

performans olarak var. cbf'in 90 la çıktığı yokuşu 105 le çıkıyor. cbf'ın 115 yaptığı havada 130-135 yapıyor. Açık yolda aynı anda gazlayınca 200-300 metre geride kalıyor kısa sürede
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Hocam benim dilim yandı bir kere çok zorlamaktan o yüzden o süratleri hiç söylemedim.
Herşey çok çabuk oluyor çünkü :p
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Anladım teşekkürler hepinize . Scooteri sattımda cbf ile cbr 125 arasında kalmıstım galiba cbr alacağım . Peki orjinal lastikleri idare edermi ? Cbr 250 ile aynı lastiklerimi kullanıyor marka açısından ?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Hocam benim dilim yandı bir kere çok zorlamaktan o yüzden o süratleri hiç söylemedim.
Herşey çok çabuk oluyor çünkü :p

kaç bindeydi motor, sıfırmı almıştın? yağ değişeli nekadar olmuştu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Anladım teşekkürler hepinize . Scooteri sattımda cbf ile cbr 125 arasında kalmıstım galiba cbr alacağım . Peki orjinal lastikleri idare edermi ? Cbr 250 ile aynı lastiklerimi kullanıyor marka açısından ?

cbr 250 ile aynı, kuruda değişilmesi şart olan bir lastik değil ama ıslakta ve kısın süren adama hayatının şakalarını yapabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst