Honda CBR 125R düşünüyorum ama...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
13
Arkadaşlar merhaba herkese.. :rendeer:
Motosiklete yeni başlayacağım ve Honda CBR 125R almayı düşünüyorum.
Ancak; 1.90 boyundayım ve 95kg ağırlığındayım. :silent: Ve bu motor bana ufak gelecek gibi.

Kullanan iri yarı arkadaş varsa benim gibi, yorumunu bekliyorum. :)

Ayrıca CBF 150 de kullanabilirim ama pek güzel görünmüyor, çin mallarına benziyor. CBF hakkındaki yorumlarınızı ve bana önerebileceğiniz başka markalardan önerilerinizi bekliyorum..


hondacbr125rpc6jb5.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
hyusung- kanuni gt250R yi düşünebilirsin görüntü senin için önemliyse.. boyutları en büyük 250 liktir

Kawa 250 de sende ufak durur ama gerçek kalite bu makinada..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşım boyu uzun olupta CBR125R kullananlar da var amaaa,
benim boyum 185 ben vazgeçtim, Hyosung GT250R alıcam kısmet olursa.
Race tarzı düşünüyosan biraz daha bekle Hyosung al derim...
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
o boy ve kiloyla çok sırıtırsın cbr ın üstünde..
bendede şmdi cbr 125 var 1.88 boy 86 kilo :)
gayet sırıtıyorum motorun üstünde :) :)
hyosung GT250R lara bak istersen..
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
13
Ben de öyle düşünüyorum ama bütçem sınırlı maalesef. CBF 150 hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir de; Hyosung internet sitesi aylardır yapım aşamasında. Distribütörü kim Hyosung'un bilen var mı? :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hyosung 2008'den itibaren Kanuni ile birleşerek S&T Kanuni adını aldı... yani artık 2008 modellerin bir kısmı ve 2009-2010 modellerin markası S&T Kanuni.

Önce tarzını seç bence, CBR125 ile CBF150 farklı tarz makinalar...

CBF150 sağlam makinadır tarz önemli değil diyorsan.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
13
Tarz olarak tabiiki Racingler hoşuma gidiyor :) ama eğreti duracaksa CBR 125R çok şart değil.

İlk kez kullanacağım ve acemiliğimi atacağım için tarz çok önemli değil. Bu nedenle CBF 150 de olabilir. :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
O zaman ucuz yollu Kanuni Racer 200 al, öğrenirsin motoru birazda para biriktirebilirsen satar Hyosung ya da S&T Kanuni alırsın...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr125 kullanmış biri olarak cbf 150 derim,bilsem ilk makinam cbf olurdu kesinlikle
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  İki modelin de kullanıcı yorumlarını içeren geniş başlıkları, karşılaştırma konuları, boy pos uyumluğu hakkında soruları forumda mevcut... ARAMA ile ulaşabilirsiniz.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst