Honda cbr 125r almak istiyorum yaşım 16

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
18
Öncelikle hepinize hayırlı cumalar abilerim. allah kaza bela vermesin ben 16 yaşındayım 172 boyum 80 kiloyum 3 yıldır motor almak istiyorum sonra elektrikli bisiklet aldık onunla 1 sene gezdim sonra onu satıp motor alıcaktım sonra cezalar 1400 lira dediler elektrikli motor aldım bu sefer onunlada 1 sene gezdim artık tak etti :) bi yere gidiyorum şarjım bitiyo uğraşıyorum aileme söyledim izin verdiler ama bende polis korkusu var :D bi kere kask kontrolunde yakalındım bişey demediler zaten çok da dışarı cıkmam motorla haftada 1-2 mahallede gezerim carsıya cıkarım ehliyete yaşım tutsa hemen alıcam yani abiler sizden isteğim ne yapmalıyım donanımım motor kontrolüm dengem hepsi var sürekli arabalara olsun motorlara olsun yol veriyorum tek sıkıntım polis ( ama zabıta bakmaya başladı ) balıkesir merkez
 
L

LifeisBike

Yaşına göre ehliyet ve plaka gerektirmeyen düşük ccli motosikletler ile 1-2 sene kendini geliştir. CBR 125 Yarış motosikletidir. Senin için iyi bir seçim olmaz.
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
18
teşekürler abi honda today 50 cc var benim bildiğim 150 cc lik scoter var onunla geziyorum benim tek sıkıntım polisler veya zabıtalar onlar neye göre durduruyor kontroller hariç
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
teşekürler abi honda today 50 cc var benim bildiğim 150 cc lik scoter var onunla geziyorum benim tek sıkıntım polisler veya zabıtalar onlar neye göre durduruyor kontroller hariç

Onu bilemezsin. Herşeyini kuşanırsın kontağı cevirirsin bakmışsınki dikiz aynasında 2 renk parıldıyor sağ sinyal çakıyor. O sırada soğuk bir ter Ruhsatı cıkarırsın ehliyeti sorduğuunda böyle bir afallarsın ama sonra cezadaki rakamları görünce motora küsersin. Yapma gerek yok. Seneye M sınıfı ehliyet alabiliyorsun onunla 125 cc ye kadar olan motorları sürebilirsin
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
18
heh abi bide onu cıkardılar çok saçma 16 yaşa indirdiler a2 almak için 2 sene m sınıfı ehliyetle takılman gerekiyomuş. ali abi birde buralarda kasksız 100luk cuplar geziyo kimse bişey demiyo zaten mahalle aralarında gezicem ayda yılda 1 çarşıya cıkarım yaklaşık ne kadar ceza ruhsat motor babamın üstüne olucak
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Kardeşim kask'ı ceza için takmayacaksın ceza ödenir bi şekilde halledilir. Ama canın giderse geri getiremezsin. Korumalıklar hep kendimiz için yani polislerle onlarla bunlarla alakası yok bu işin. Ben sana derim hiç paranı bozma bekle 6 7 ay sonra M ehliyetini al sonra CBR 125 alırsın. Polisin yanında bi teker yakar öyle geçersin. Emin ol ehliyetsiz günlerin acısını ozaman cok rahat cıkarırsın onlardan :)
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
18
Kardeşim kask'ı ceza için takmayacaksın ceza ödenir bi şekilde halledilir. Ama canın giderse geri getiremezsin. Korumalıklar hep kendimiz için yani polislerle onlarla bunlarla alakası yok bu işin. Ben sana derim hiç paranı bozma bekle 6 7 ay sonra M ehliyetini al sonra CBR 125 alırsın. Polisin yanında bi teker yakar öyle geçersin. Emin ol ehliyetsiz günlerin acısını ozaman cok rahat cıkarırsın onlardan :)

çok teşekür ederim ali abi vazgeçircen beni bu ehliyetsiz motor sürme işinden :D ama daha 11 ay var martın 22 si :D şimdi cıkıcam carşıya elektrikli motorla polis arıcam :D durdursunlar beni :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst