Honda CBR 125 çok boktan hiçbir işe yaramaz dandik kalitesiz ucube görünümlü şurup gibi benzin içen dandik dundik bir makine..Ya siz ne diyorsunuz arkadaşlar milletin içi gidiyor bu makineye içi..Süper sport görünümünde ekonomik kaliteli sağlam 125 in şahı,, padişahı,, kıralı,,Nolmuş beyenmeyende almasın.Hatta bakmasın...Dinime Allahıma şu çin mallarının hepisine İtalyan mallarının tümüne 1,000 hatta 100,000 çeker..