- Katılım
- 29 Mar 2017
- Mesajlar
- 21
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba ben Nuh Bestami,Kiliste yaşıyorum motorum honda cbr125 2013 model
motorumu bugün biraz hor kullanmak zorunda kaldım motor kullanmayı bilmeyen arkadaşlar sürmek istedi ve 30 40 defa motor çalışıp söndürdüler daha sonra ben motorla gezerken motor gösterge yerinde yağ şeklindeki lamba sarı olarak yandı ve motor söndü daha sonra da kontagı çevirdim ama artık motorda elektirik yoktu servise bıraktım ama ancak yarın yapabileceklerini söylediler sorun ne olabilir acaba yardımcı olur musunuz
motorumu bugün biraz hor kullanmak zorunda kaldım motor kullanmayı bilmeyen arkadaşlar sürmek istedi ve 30 40 defa motor çalışıp söndürdüler daha sonra ben motorla gezerken motor gösterge yerinde yağ şeklindeki lamba sarı olarak yandı ve motor söndü daha sonra da kontagı çevirdim ama artık motorda elektirik yoktu servise bıraktım ama ancak yarın yapabileceklerini söylediler sorun ne olabilir acaba yardımcı olur musunuz