bende xenon düşünüyorum da yasak bildiğim kadarıyla o yüzden nasıl olcak bilmiyorum doğrusubu siteye bir göz at
bir kaç model motor için güzel modfiyeler var.
Cbr125r de çok güzel Xenon far var. bende motoru alınca ondan taktırmayı düşünüyorum :flower:
burada nerede var bende merak ediyorum, hiç değilse bir fikrin olur
http://www.amracing.de/
:cherry:
bende xenon düşünüyorum da yasak bildiğim kadarıyla o yüzden nasıl olcak bilmiyorum doğrusu