Honda CBF600 vs Yamaha Fazer FZ600cc

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Viceroy doğru ama V-Stroma bugün epey bindim geçen kış Antalya da sadece 3 km kadar kullanmıştım lakin ön yargılı davranmışım. O an hissettiklerim gerçekti tıpkı bir ata binmiş gibi hissediyorudum. Ama bu arada Transalp i de denedim F650 yide. Bana en yakın V-Strom geldi. Hayırlısı..
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
al bır v-strom son noktayı koy,hıı bı sey var cussesı bıraz ufak olması sebebıyle su an bende transalp-v-strom arasında dusunup duruyorum.allah kolaylık versın
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
55
Murat bey neden?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 PM ----------



Teşekkürler katılıyorum..
konfor ve uzun yok için alıyosanız dl 650 yi bende tavsiye ederim, zaten cbf ninde fazerinde touringle alakası yok ben fazeri cbf den daha performanslı oldugu için tercih etmiştim son hızda 30-40 km fark var ayrıca parçasıda bol pazarıda vede hondaya göre ucuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst