- Katılım
- 1 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,071
- Konu Yazar
- #21
Viceroy doğru ama V-Stroma bugün epey bindim geçen kış Antalya da sadece 3 km kadar kullanmıştım lakin ön yargılı davranmışım. O an hissettiklerim gerçekti tıpkı bir ata binmiş gibi hissediyorudum. Ama bu arada Transalp i de denedim F650 yide. Bana en yakın V-Strom geldi. Hayırlısı..

