Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,922
LesPaul
Mesajlar: 1.214
Üyelik Tarihi: 28-03-05
Bulunduğu Yer: İstanbul/Çamlıca
Motosikleti: Yamaha Ybr 125
Çevrim İçi
10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması
--------------------------------------------------------------------------------
Herkese merhaba
Yarın akşam yani 10 Haziran'da, Kadıköy Beşiktaş İskelesinin önünde saat 20:00'da buluşuyoruz.
Gelecek olanları biraz bekledikten sonra Moda'ya doğru yola çıkarak, şahane bir manzarası olan BOMONTİ adlı çay bahçesine gidiyoruz.
Mekanın çok güzel bir manzarası olup, açık ve kapalı alanları mevcuttur (oldukça büyük bir alan üzerine kurulu)
Ayrıca deniz manzarası eşliğinde fokur fokur nargile çekme opsiyonumuz vardır
Bomonti'nin otoparkı da bulunduğundan park konusunda hiçbir sıkıntımız yoktur
Yemek yemeden gelecek olanlar için de mekanda yemek seçenekleri mevcuttur
Zühtüpaşa'dan aldğımız hava raporuna göre, yarın akşam hava temiz ve yağışsız geçecek. Ancak ince giyinmememizi tavsiye ediyor
Kendisine teşekkür ediyoruz. Maalesef uçuşu olduğundan bize katılamıyor
Evet artık elleri görelim
lespaulun organize ettiği eğlenceye gidelim 2 köprüden biyerde buluşalım saat ve buluşma yeri belirleyelim neden 2 köprü hem gezeriz hemde tahminen herkesin ogs yoktur hep beraber karşıya kadıköy beşiktaş iskeleye gideriz
arkadaşlar bugün saat 19.00da levent bp de toplanıyoruz duyduk duymadık
demeyin
Mesajlar: 1.214
Üyelik Tarihi: 28-03-05
Bulunduğu Yer: İstanbul/Çamlıca
Motosikleti: Yamaha Ybr 125
Çevrim İçi
10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması
--------------------------------------------------------------------------------
Herkese merhaba
Yarın akşam yani 10 Haziran'da, Kadıköy Beşiktaş İskelesinin önünde saat 20:00'da buluşuyoruz.
Gelecek olanları biraz bekledikten sonra Moda'ya doğru yola çıkarak, şahane bir manzarası olan BOMONTİ adlı çay bahçesine gidiyoruz.
Mekanın çok güzel bir manzarası olup, açık ve kapalı alanları mevcuttur (oldukça büyük bir alan üzerine kurulu)
Ayrıca deniz manzarası eşliğinde fokur fokur nargile çekme opsiyonumuz vardır
Bomonti'nin otoparkı da bulunduğundan park konusunda hiçbir sıkıntımız yoktur
Yemek yemeden gelecek olanlar için de mekanda yemek seçenekleri mevcuttur
Zühtüpaşa'dan aldğımız hava raporuna göre, yarın akşam hava temiz ve yağışsız geçecek. Ancak ince giyinmememizi tavsiye ediyor
Kendisine teşekkür ediyoruz. Maalesef uçuşu olduğundan bize katılamıyor
Evet artık elleri görelim
lespaulun organize ettiği eğlenceye gidelim 2 köprüden biyerde buluşalım saat ve buluşma yeri belirleyelim neden 2 köprü hem gezeriz hemde tahminen herkesin ogs yoktur hep beraber karşıya kadıköy beşiktaş iskeleye gideriz
arkadaşlar bugün saat 19.00da levent bp de toplanıyoruz duyduk duymadık
demeyin
Son düzenleme: