Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
epilepticbf'inmotoru gerçekten de güzel. Zaten belli ki uzun yolda kullanılmış. sıkıntısız şekilde daha bi okadar km yapar bence.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
epilepticbf kardeş,ön camın önden çekilmiş bir resmi varmı,güzelmiş.kaça,nereden aldın kardeş?
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
1
ADASEL rumuzlu üyeye teşekkür ediyorum verdiği bilgiler icin bnde yenibir cbf500 sahibiyim 20 yıllık motorcuyum bu makinada karar kıldığım icin memnunum
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bara abi sana bir soru soracam neden gsr600 birakıp cbf500 aldın:silent:gsr den memnun kalmadın mı....

kardeş,tamamen duygusal (ne yazıkki teğet geçmedi),yoksa suzi bırakılıp ta,yarı gücündeki motora binilir mi ?:pr: bu motorumdan da memnunum ama,onun yeri bambaşkaydı.sağlık olsun.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
yeni lastiklerim...

michelin pilot power 2 CT.

ortalama 1 aydır lastik araştıryorum. nette gezmediğim sayfa, okumadığım görüş kalmadı. ya metzeller alacaktım ya michelin. sonuç olarak michelin daha çok kafama yattı. Fakat michelin'de benim motoruma uygun 3 farklı model vardı. pilot road, pilot power 2 ve power pure 2.hepsinin özelliklerini araştırdım. kendimi ölçtüm nasıl kullanıyorum diye, uzun uzun düşündüm ve buz motorun yolunu tuttum. ustaya sordum.

-usta ben % 95 şehir içi, yağmur çamur demeden kullanan biriyim. Virajlarda da yatmayı severim. hangisini takalım
-pilot power 2'dir senin lastiğin

dedi ve benim günlerce pc başında boşuna bitap düştüğümü anlamamı sağladı.

bugün yeni lastiklerimle ortalama 30 km kadar yol yaptım. üzerindeki koruyucu kimyasal maddeden arınana kadar 250 km civarı hassas kullanacağım ama şimdiden farkı farkettim. eski lastiklerim 2005 üretimi pilot road. hallerini siz düşünün. motorum birden bi değişti. sanki benim motorumu kullanmıyorum. gidişi rahatladı, virajlara ben yatırmadan kendisi yatar oldu, performansı arttı, yada tamamen psikolojik olarak ben öyle hissediyorum:p

bir ara arka lastiği 1 beden büyük takmayı düşündüm ama honda 160/60/17 taktıysa vardır bir bildiği dedim.
üretim tarihleri ön; 2010 22. hafta, arka; 2010 ya 28 ya 25. hafta. şu an hatırlamıyorum.

sonuç olarak yeni lastiklerime kavuştum. yağmurlu havalarda tedirgin olmadan sürüş yapmanın keyfini sürebilirim doya doya.

birkaç tane de fotoğraf çektim. sizlerle paylaşayım.





 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun arnold,güle güle kullan.kaça aldığını da yazarsan,bizlere de faydası olur.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
bora abi iyi dileklerin için teşekkür ederim.
fiyatı toplam 730 TL (nakit)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
ADASEL rumuzlu üyeye teşekkür ediyorum verdiği bilgiler icin bnde yenibir cbf500 sahibiyim 20 yıllık motorcuyum bu makinada karar kıldığım icin memnunum

Arkadaşım bende inceliğin için sana teşekkür ederim :bounce:

Arnold, lastik bilgisi için teşekkür ediyorum. Bende Michelin almak istiyorum. Ancak ben %80 uzun yol da km yaptığım için pilot road 2 lastik almayı düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
cbf500 alayım mı?...

nerhaba arkadaşlar;
ben bursa'dan katılıyorum ve de bir ybr125 sahibiyim.
benim size sormak istediğim.bir defa benim boy 163 cm bu çok kısa değil mi bu motor için.bir de geçenlerde bu motora bindim.ayak uçlarımyere değiyor sadece.oradaki arkadaş süspansiyon ile daha aşağıya indirilebileceğini söyledi.bu doğrumudur.arka süspansiyon ayarı ile sele yüksekliği değiştirilebilir mi?
bir de değiştiriliyorsa ne kadar sınırlar içerisinde değiştirilebiliyor...
ah biraz daha boyum olsaydı ne olur du yani tövbe tövbe...:queen:
herkese teşekkürler,saygılar...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
Arkadaşım bende inceliğin için sana teşekkür ederim :bounce:

Arnold, lastik bilgisi için teşekkür ediyorum. Bende Michelin almak istiyorum. Ancak ben %80 uzun yol da km yaptığım için pilot road 2 lastik almayı düşünüyorum.

dostum selam

cbf 500 'ün uzun yol performansından memnun musun? ben de ilerde bir cbf500 sahibi olmak istiyorum ama hala emin değilim.. az uzun yol çok şehir içi kullanılacak büyük ihtimalle..tavsiye eder misin?
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
topik öldü mü?

arkadaşlar merhaba...
bu cbf500 kullanıcısı kalmadı sanırsam şu işe bir el atında topik biraz canlansın yahu...
saygılar...:pr:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
aras1925,teşekkürler kardeş,daha iyileri sana nasip olsun.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
dostum selam

cbf 500 'ün uzun yol performansından memnun musun? ben de ilerde bir cbf500 sahibi olmak istiyorum ama hala emin değilim.. az uzun yol çok şehir içi kullanılacak büyük ihtimalle..tavsiye eder misin?

Arkadaşım ister şehir içi ister şehir dışı kullanım olsun CBF500 muhteşem bir motor. Performans, viraj kabiliyeti, ivmelenmesi yani herşeyiyle mükemmel. Şiddetle tavsiye ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:08 ----------

nerhaba arkadaşlar;
ben bursa'dan katılıyorum ve de bir ybr125 sahibiyim.
benim size sormak istediğim.bir defa benim boy 163 cm bu çok kısa değil mi bu motor için.bir de geçenlerde bu motora bindim.ayak uçlarımyere değiyor sadece.oradaki arkadaş süspansiyon ile daha aşağıya indirilebileceğini söyledi.bu doğrumudur.arka süspansiyon ayarı ile sele yüksekliği değiştirilebilir mi?
bir de değiştiriliyorsa ne kadar sınırlar içerisinde değiştirilebiliyor...
ah biraz daha boyum olsaydı ne olur du yani tövbe tövbe...:queen:
herkese teşekkürler,saygılar...

cbf500 alçak seleli bir motor arkadaşım. Sürekli şehir içi trafiğinde kullanmazsan senin için problem yaşatacağını düşünmüyorum. Arka süspansiyondan ayar yapılsa 1-2 cm aşağıya indirebilirsin seleyi. Fakat çok sert süspansiyon gibi yumuşak süspansiyonunda zararları var. mesela virajlarda. sen motora hakim olabileceğini düşünüyorsan al derim. ama en doğru kararı sen vereceksin. motorun üstüne bir bin ve dene.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 ----------

adanalı selam. Ben yarın sabah Adanada olacağım. Adanaya geldiğimde senle görüşmek isterim.
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
teşekkürler...

cbf500 alçak seleli bir motor arkadaşım. Sürekli şehir içi trafiğinde kullanmazsan senin için problem yaşatacağını düşünmüyorum. Arka süspansiyondan ayar yapılsa 1-2 cm aşağıya indirebilirsin seleyi. Fakat çok sert süspansiyon gibi yumuşak süspansiyonunda zararları var. mesela virajlarda. sen motora hakim olabileceğini düşünüyorsan al derim. ama en doğru kararı sen vereceksin. motorun üstüne bir bin ve dene.
adasel arkadaşım düşüncen için teşekkür ederim şu anda para biriktiriyorum.umarım benim de bir CBF500'üm olacak.nisanda yaptığım hesaba göre bir cbf500 alacağım 8000tl'ye kadar sizce bu fiyata bulabilir miyim ne dersiniz?bir de bu motoru alırken özellikle bakmamız gereken bir yer varmıdır.yıpranmış mıdır? diye.lastik,balata vb...
bir de bunların kronik sorunu yok herhalde değil mi?
teşekkürler...saygılarımla...

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-34.html#ixzz17GByhMQF
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst