ben cbf 500 ü seviyorum , aramızda duygusal bir bağ var , o yüzden tarafsız olamam , tarafsız bi arkadaş yorum yapsın
tarafsız yorum yapayım
- 500cc kategorisinin en iyisidir.
- güç ve tork dengesi mükemmeldir.
- kesimi kalıbı gayet güzeldir , hantal değildir , oturuş pozisyonu itibari ile uzun yolda çok yormayacağı için hem şehir içi hem şehir dışı için idealdir ( ön cam şart )
- 2 silindir olduğu için 4 silindire göre nisbeten bakım masrafları daha azdır.
- 4 silindir sesi ve performansı beklemek yanlış olur.
- viraj kaabileyeti gayet iyidir.
- ön fren çift disk olsaydı daha güzel olurdu.
- yakıt tüketimi konusu değişken olduğu için yorum yapmaya gerek yok ( 90 km sabit hızla gidersen az yakar .. 150 -200 km hızlarla gidersen çok yakar )
- 2. el satışında asla problem olmaz.
- cbf500 ün kronik bir arızası olmamıştır.
- honda boşu boşuna canım gülüm motoru Türkiye piyasasından çekmiştir.
- yedek parçası biraz pahalıdır ama pahalılık ve ucuzluk göreceli bir kavramdır .
bence durum budur ... :cat: