- Katılım
- 6 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,546
- Motosikleti
- Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sevgili tunoka;siz gezi programı yapadurun,ben de burada gelemiyorum diye yalınız başıma sabah sabah attım kendimi şehir dışına.Bir iki foto ve bu arada istediğin motorlu ben.(Sabahları CBF ile çıktığımda arkamdan bakarken''gene O'nunla gitti''dercesine melul melul bakan Leon'um)
Çalışkan yurdum kadını
Sabah sabah tabiat ana'nın koynunda bir tur,iş öncesi ilaç gibi geliyor
r
Arkadaşlar;Sanıyorum tankped için 70 ytl demiştiniz.Bu tankped,Antakya Honda'da,30 ytl.(Made ın ıtaly)
Bu arada biraz kendimden bahsetmem gerekirse,45 yaşındayım,evliyim,18 yaşında bir kız babasıyım.Ssk emeklisiyim.Humus ve baharat paketliyorum.
Çalışkan yurdum kadını
Sabah sabah tabiat ana'nın koynunda bir tur,iş öncesi ilaç gibi geliyor
r
Arkadaşlar;Sanıyorum tankped için 70 ytl demiştiniz.Bu tankped,Antakya Honda'da,30 ytl.(Made ın ıtaly)
Bu arada biraz kendimden bahsetmem gerekirse,45 yaşındayım,evliyim,18 yaşında bir kız babasıyım.Ssk emeklisiyim.Humus ve baharat paketliyorum.