Honda Cbf1000-vfr800

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
6
Arkadaşlar,

2 Senedir severek kullandığım CBR 600F i ne yazıkkı 45.000 Km geldiği için , ülkemiz şartlarında 2 el değeri olmuyacağından satmak zorundayım, kafamdaki motorlar Honda CBF1000 ve VFR 800 . VFR in yeni modeli VFR 1000 de piyasaya cıkacağı söyleniyor , sizin tercihiniz ne olur du ?
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
vfr1000 v5 olacagi soyleniyor,
f den sonra cbf yavas kalir bence yeni vfr yi bekle
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
59
CBF 1000 kullanımı güzel bir motosiklettir. Ağırlık dengesi de oldukça başarılıdır.Estetik olarak beğeniyorsan seni üzmeyecek bir seçenek.
Diğer taraftan VFR (800) nin de grenajlı olması estetik ve 600 F e yakın sürüş sitili avantajlı. Tarz değişikliği istemiyorsan VFR derim.
2 motosikleti de kullandım.

Yeni VFR 1000 hakkında bilgim yok maalesef
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
bence cbf tarz olarak farklı olduğundan eğer yarış tipi seviyorsan tatmin etmeyebilir ancak çok rahat bir motosiklet olduğu için güzel
vfrye gelince artçı olarak bir kez binmiştim çok atak bi motoru var 600fden sonra sanki daha uygun gibi
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
62
vfr1000 v5 olacagi soyleniyor,
f den sonra cbf yavas kalir bence yeni vfr yi bekle

cbf 1000 de kullandım 600f te kesinlikle cbf 1000 çok daha performanslı ve tork canavarı bir makinadır.:cat: vfr de güzel bir makina ama sürüş kolaylığı ve yol tutuş bakımından cbf daha iyi ama estetik dedinmi vfr 10 numara:p Ama yeni vfr seneye geleceği için şu anki vfr yi düşünmek pek mantıklı değil:farao:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
6
Bilgiler için teşekkürler, 600F e alternatif olarak önerebileceğiniz başka bir motor var mı ?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
cbr 1100 xx blackbird tavsiye edebilirim.
harika bi sport touring.600f e benzer bi oturuş pozisyonu var.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
6
CBR 1100xx i kullandım , Şehir içi manevrası hiç yok , ve trafikte kullanmak cok zor, ağır ve güçlü bir makina , sıkışık trafike tam bir işkence .
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
6
FZ6 ile arkadaşım İStanbul - Altınoluk yolculuğu yaptı, motor cok yordu demişti, rahat değilmiş.
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
62
Dostum senin çözümün cbf 1000 :cherry:

25ru0.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum fz6 deil FZ1 den bahsedıoruz ;)

bence maddi durumunu bılmıyorum ama.

Bmw f800S modeline bir bak
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
VFR tek hayalim çok araştırdım çok güzel bi motor hastasıyım bi de v5 olcakmış yeni modeli artık tadından yenmez yani.

VFR hakkında bilgin olsun ömürlük motordur torunlarını bile memnun eder alırsan sorunu azdır problem çıkaranını duymadım daha ve motor indirmeden çoook gerçekten çok uzun süreler gidebilir aklında bulunsun.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
30
bende bir xx var. Boyum 1.70 o yüzden şehir içince oturuş pozisyonundan rahatsız oldugum için değiştirmek ve daha rahat bir motor almak itedim.Gecen sene bir st 1300 aldım 1 ayda sattım cok sıkıcı geldi. bu aralar vfr 800 araştırıyorum ama yine vaz gececegim galiba.Daha önce 98 model XX sahibi idim satıktan sonra başka bir çok motor kullandım ama hep aklımda kaldı gittim 2006 modelini aldım. Bu motor bagımlılık yapıyor.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
96
Ben bu iki model arasında tercih yapacak olsam CBF1000'i seçerdim. Bana daha kullanışlı geliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
CBF 1000 kesinlikle sizi üzmeyecek, torklu ve güçlü bir motosiklettir. Uzun yolda yorgunluğu duymazsınız.
Geçen yıl, aldıktan bir hafta sonra Türkiye Turu'na çıktım. 12 günde 5041 km yol yaptım. Yorulmak şöyle dursun, döndüğümde ilk önce işyerime uğrayıp işlere müdahale ettim.

Üstelik yolculuğu fotografta görüldüğü gibi tam yükle yaptım.

TrkiyeTuru004.jpg


Kombine abs ayrı bir güzellik. Hatalar karşısında töleransı çok olan bir motosiklettir CBF 1000 :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst