honda cbf 250,yağ yakma?

Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
7
2.el bir cbf 250 buldum.Motoru tamamen yenilenmişti ve sebebini sorduğumda 50 dakika kadar son gaz gitmenin motoru yaktığını söylediler.Ama motoru yapan ustadan cbf 250'lerin yağ yaktıklarını duydum.Sorum şu:Motoru sakin sürsem bile yağ yakar mı?Rektefiye edilmesi yağ yakmasını durdurmuş olur mu?
Cevap verenlere teşekkürler.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
138
Bildiğim kadarıyla CBF lerde kronik yağ yakma olayı sıfır makinalarda bile düşük ölçek/oran da yağ yaktığını duydum.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
99
cbf250 twister 250 bunların doğuştan kronik sorunu yağ yakmadır ama öyle ahım şahım 100 200 gran yağ yakacağınıda sanmam 3 bin yada 4 bin km de bi yağ deyişirsin 50 gran falan yağ eksiltmiş olur :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yeni motor yapılsada gene honda parçaları olacağından gene eksilir sorun değil..Her bin km de bir kontrol edip

üstünü tamamladıktan sonra sorun olmaz..Honda ya yağ yakmak mübahtır genede sevilir başkası yapsa yerden yere

vurulur :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Devirli kullanırsan biraz artabilir yağ yakması yağ sekmanı yüksek devirde gömleği tam sıyıramaz gömlekten yanma odasına çok az yağ geçer pistonda bunu yakar ama bu çoğu motorda olabilecek bişey hafifçe yakıyorsa sorun olmaz.
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
7
Yeni motor yapılsada gene honda parçaları olacağından gene eksilir sorun değil..Her bin km de bir kontrol edip

üstünü tamamladıktan sonra sorun olmaz..Honda ya yağ yakmak mübahtır genede sevilir başkası yapsa yerden yere

vurulur :mrgreen:
Hondaya laf yok tabii :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Devirli kullanırsan biraz artabilir yağ yakması yağ sekmanı yüksek devirde gömleği tam sıyıramaz gömlekten yanma odasına çok az yağ geçer pistonda bunu yakar ama bu çoğu motorda olabilecek bişey hafifçe yakıyorsa sorun olmaz.
Ben de burdur'dayım.Sizi hiç gördüm mü acaba,motorunuz nedir?
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Hondaya laf yok tabii :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------


Ben de burdur'dayım.Sizi hiç gördüm mü acaba,motorunuz nedir?
Bende 600 cc yarış motoru var büyük motorla şehir içine fazla girmem ama ufak motorla dolaşırım.
Senin söz ettiğin cbf arka stop lambası olmayan cbf mi kırımızı renk?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2006 da çıkan brezilya yapımı honda cbf250 lerin ilk sahiplerinin hemen hemen hepsi (istisnalar hariç) ekmeğini yemiştir. çünkü 20binden sonra egzantrik ve yağ yakma sorunları vardır. bilinçsiz kullanıcılar ve koyulan kalın uygunsuz yağlar, dur onla bunla kapışıyımlar sonucu çoğu motoru yemiştir. hangi satıcıysa o dürüstmüş..
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
7
Hayır,benimkinde tur camı var.Burdur'da 3 tane cbf 250 var sanırım hepsi de aynı renk,ufak farklar haricinde birbirlerinin aynı gibiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
7
Son olarak,cbf 250'ye yaz ve kış için yağ önerebilir misiniz?Hangi marka iyidir ve hangi viskozitede yağ uygun olur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst