- Katılım
- 23 Mar 2011
- Mesajlar
- 83
Nasıl oluyor da cbr ile 20 kuruş yakiyorsun? Hele 160-170 ile nasıl gidiyorsunuz? 2012 yılından beri cbr'm var neredeyse 30 kuruşa kadar çıkıyorum. Zaten 20 kuruşun altına neredeyse hiç düşmez
hız konusuna gelince yatarak bile düz yolda 162'nin üzerine hiç çıkamadım. Kilo 90 bu arada ☺