Bence motor dediğin gibi orjinalse iyi derim ben diğer arkadaşlarında bi fikrini al bence. bu arada motoru sağlam bi servise göstermeni tavsiye ederim. sonra başın ağrıyıp motordan soğuma. bence twister çok güzel bir motor. Ben aldığıma hiç pişman değilim... Herkesede tavsiye ederim.
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:07 ----------
bu arada bruce 65 abi tavsiyen için teşekkürler. bana zaten sadece ön teker lazım arka yeni değişmiş daha 2 aylık filan ön tekerde dişli aslında ama 2006 yılında kalma prelli marka çatlamış artık değişmesi lazım. Vizeden o şekilde geçirmişler motoru nasıl geçtiyse o ön tekerle ama heran patlayabilir sırf bu yüzden binmiyorum bu hafta değiştiricem inş.
---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 22:10 ----------
şimdi baktımda teker 2004 ten kalma

motor 2004 model zaten