motorda en buyuk sıkıntı su anda eksantırık zıncırı onun degısmesı lazım şıkır şıkır ses yapıyor . gorsel olarakda bakım ıstıyorum sanırım onuda ıtınayla kendım yapıcam sol manet ıle sag manet arasında cok fark var mesela debrıyaj manetı kocaman fren manetı kucucuk oda kazadan kaynaklanıyor bır kac sey degıstırmeyı dusunuyorum bakalım hyrlısı .Foto dan yola çıkarak fikir yürütmek zor,sen motoru iyice göster ve emin olursan al...fena durmuyor sanki...hayırlısı olsun.
Hayırlısı olsun...twister yalan oldu![]()
Aynen görüşlerimi dillendirmişsin,aynı düşünüyoruz CBF 250 hakkında... Stop etme olayı: Şayet yan ayak açık iken vitese takıyorsan stop etmesi ondandır çünkü müşür var stop etmesi için...yok ayak kapalı ise o zaman depriyaj ayarı veya rölanti -hava ayarı gerekli...Tüm arkadaşlara kazasız sürüşler...12 gündür cbf 250 kullanan biri olarak izlenimlerimi belirtmek isterim. arkadaşlar honda kalitesi aynen bu motorda devam kalıteden taviz yok gaz yemesi yola gidişi güzell beni tatmin ediyo, virajları çok güzell tabii lastikleri biraz ısınınca yoksa yol tutuşu brz zorlaşıyo bazen 1. vitese takınca stop ediyoo bu siz cbf 250 kullanan arkadaşlarda varmı varsa bi yazın nasıl bi çözüm önerceksiniz. Ha bide şu zincir sesii var ama alıştımmm her güzelin bir kusuru oluyoo tabii genel olarak güzel makine bana yetiyo allah olmayanlarada nasip etsinn tekeriniz düz bassınn
Hayırlısı olsun...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
Aynen görüşlerimi dillendirmişsin,aynı düşünüyoruz CBF 250 hakkında... Stop etme olayı: Şayet yan ayak açık iken vitese takıyorsan stop etmesi ondandır çünkü müşür var stop etmesi için...yok ayak kapalı ise o zaman depriyaj ayarı veya rölanti -hava ayarı gerekli...Tüm arkadaşlara kazasız sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Bir şey daha,motor soğuk iken mi sıcak iken mi belirtmemişsin, soğuk ise yeterince ısıtmıyorsun...sıcak ise dediğim gibi depriyaj rölanti - hava ayarı yapılmalı...
Selamlar benim motor şuan 46700 KM de aldığımda 43500 de idi, 3 ayda 3200 KM yapmışım...yakıt olarak şehiriçi 0,17-0,19 Kuruş yakıyor...Bruce 65 evet yan ayak olayını tabi blyrumm ondan bahsetmyorum soğukken bazen sıcakkende yapıyoo debriraja baktrcam benmde aklıma takılan o hayrlısı bakalım bide senn motor kaç km oldu ve şuan kmye ne yakıyo hiç hesapladın mı?
Benimde tiwisterıma kavuşalı bir hafta oldu ve 300 km den fazla yol yapmışım. Motoruma aşık oldum desem yeridirHenüz bakım yapamadım zincir yağsız ve motor yağını değiştirmeyi düşünüyorum. Kullanmam gereken motor yağı hangisi bilemiyorum. Birde bujiyi değiştirmek istiyorum ama hangisini alacağım onuda bilmiyorum keşke kullanma klavuzu olsada baksam herşeyine. (bilen varsa link atsın lütfen) Eksantrik zincirinin fiyatı hakkında bilginiz var mı? Ayrıca şu arkadaki siyah tutunma demirini nereden ve ne fiyata bulabilirim? Cevap yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Araştırmak için pek zamanım olmuyor
ale:
Merak edenler için 2003 model - 31.000 KM ilk motorumdur.
Herkese merhaba
Forumdaki bilgi paylaşımlarınız için yürekten teşekkürler. Antalya'da yaşıyorum. Tam KLR almak üzere iken beni de Honda'cı yapmak üzeresiniz. Ve 106 sayfayı okuyarak CBF 250 almaya karar verdim.Ancak şimdi temiz ve güvenilir bir motosiklet arıyorum. Ayrıca; Antalya'da sadece Alanya'da bir servis var. Antalya'da Honda sahibi arkadaşlar tamir ve/veya parça sorunu yaşıyorlar mı? Yada motosiklete kavuştuğumda bana yardımcı olmaya söz verir misiniz
Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim....


arkadaşlar merhaba
ben de aranıza yeni katıldım
öncelikle forumdaki arkadaşlara çok teşekkür ederim deneyimlerini paylaştıkları için.
zevk için çoğunlukla şehiriçi yaz sezonunda bineceğim cbf 250 almayı planlıyorum
temiz bir cbf 250 nin piyasası nerelerdedir?şöyle 15.000-20.000 km lerde bir cbf ne kadar eder?
şehiriçi kullanımda genellikle 1-2-3-4 vites kullanımında ortalama 100 km de kaç litre benzin yakar?
beni bilgilendirirseniz çok sevinirim



Benimde tiwisterıma kavuşalı bir hafta oldu ve 300 km den fazla yol yapmışım. Motoruma aşık oldum desem yeridirHenüz bakım yapamadım zincir yağsız ve motor yağını değiştirmeyi düşünüyorum. Kullanmam gereken motor yağı hangisi bilemiyorum. Birde bujiyi değiştirmek istiyorum ama hangisini alacağım onuda bilmiyorum keşke kullanma klavuzu olsada baksam herşeyine. (bilen varsa link atsın lütfen) Eksantrik zincirinin fiyatı hakkında bilginiz var mı? Ayrıca şu arkadaki siyah tutunma demirini nereden ve ne fiyata bulabilirim? Cevap yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Araştırmak için pek zamanım olmuyor
ale:
Merak edenler için 2003 model - 31.000 KM ilk motorumdur.
Yakıt tüketimleri ne alemde? 4.5 litre denmiş çok değil mi bu makineye o tüketim?
Yakıt tüketimleri ne alemde? 4.5 litre denmiş çok değil mi bu makineye o tüketim?
