Honda Cbf 150 Nin Uzun Yol Versiyonu....

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
biz kuzenle yan çanta aparatlarını,anes motordan 100 ytl'ye almıştık.
yandakiler 50 ytl,arka topcase'ninki 50 ytl,ister yanları alabiliyorsun,istersen sadece arka topcase'nin aparatını.
ama alırsan komple al derim,yan aparatlar orjinal arka aparata uyum sağlamıyor,yeniden yer açmak zorunda kalıyorsun..
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motora bunların yüklü olduğunu düşünemiyorum öne depo üstüne taş bağlaman lazım ,
yada tek teker üzerinde gitmeyi öğrenmelisin . .:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
acayip hoşuma gidiyo böle kamyon gibi :p hoş cihanda sattı motoru =)) cbf e de böle yapacan mı ? :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topcase fetişistliği diye buna derim:cyclopsan

Yan çantalara çadır vs. konur, olmuş bence.:cat:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
3
slm

mrb,lar yeni üyeyim yardımcı olun lütfen,bu motorun resimlerine nereden bakacam!!!
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
madem para verip çanta almışsın. keşke yan side case alsaymışsın.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
3
Arkadaş düşünce iyi fakat çok kaba durmuş,birde uzun yolda ağırlık,la sorun olurmu acaba diye düşünüyorum,Bu cantaların üstte doru açılanı var onlardan kullansan daha rahat olurdu,neyse sen yolunu kazasız belasız yapta sonra yine tartışalım burada bu konuyu!!!
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
3
Hayırlı sürüşler dilerim arkadaş,biraz kaba olmuş ama yinede iyi,bende aynısını yaptım fakat benim çantalar KAPPA 21 lt,ve üstten açılıyor,şunu sormak istiyorum,42 olan dişi 38 yaptım diyorsun,ne gibi fark oldu?değiştirmene değdimi tavsiye edermisin!!!eğer cevap yazarsan sevinirim,hatta tlf yazayım,tlf,da,görüşsek iyi olur 0535 202 69 11 (Tahir)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bence olayı çok fazla abartmışsın arkadaşım . ayrıca o 38 dişliyi ben denedim sonu hüsran oldu tek kişiyi bile çekmiyordu 5. viteste sen bu kadar çantayla helede 2 kişiyle mümkün değil o dişliyi yedirebilesin motora
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yan çantalar biraz kaba durmuş hocam..

Önerimi istiyorsun e hocam buyur o zaman:)))))



 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
bence olayı çok fazla abartmışsın arkadaşım . ayrıca o 38 dişliyi ben denedim sonu hüsran oldu tek kişiyi bile çekmiyordu 5. viteste sen bu kadar çantayla helede 2 kişiyle mümkün değil o dişliyi yedirebilesin motora

Birol abi ile cihan abi bikaç şey daha yapmışlardı motora 138 i görüyordu motorları.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Honda Cbf 150 Nin Uzun Yol Versiyonu.... - 22-07-2007, 20:40

konu 2007 senesinde açılmış o çantalarda eskimiştir çoktan :cherry:

Cihan çantalar duruyormu hala :p
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
165
topcase yerıne yanalra daha ınce olan çantalardan taksaydınız daha saglıklı olur dıye dusunuyorum. :) fakat ben de motoruma sızın uygulamanızdan yapacagım :D guzel gorunuyo
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
abartılı veya güzel olmuş diyen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum,
yıll 2007 eski kasa cbf 150 yi 30 bin kmde sattım bu çantalı hali ile 8 bin km kullanıdım ve eşimle çantalar full dolu 38 lik dişli ile şarköye gittim geldim hiçbir sorun olmadı
şuan 2011 cbf 150 kullanıyorum,
şimdi arkadaya sadece givi 46 litre çanta taktım yeter diyorum
o zaman 3 çantalı cbf yi bir motorda görmüştüm görmeden önce olurmu olmaz mı ikileminde kalmıştım
gördükten 3 gün sonra takımı hallettim
ben burdayım artık varmı sorusu olan...
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Acilen uzun tur camı almalısın yoksa bel rüzgardan dolayı iptal olur, kaska rüzger vurdukça boynu tutmaktan boyunda iptal olur. Herşey çok güzel olmuşi onun dışında. Artçı taşımayı düşümüyosan belki çantalara aerodinamik bi yapı kazandırmak için bir muşamba ile etrafını kapatabilirsin. çanta ile lastik arasına sürekli çarpan hava seni yavaşlatabilir. özellikle şiddetli şehir arası rüzgarlarda.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Acilen uzun tur camı almalısın yoksa bel rüzgardan dolayı iptal olur, kaska rüzger vurdukça boynu tutmaktan boyunda iptal olur. Herşey çok güzel olmuşi onun dışında. Artçı taşımayı düşümüyosan belki çantalara aerodinamik bi yapı kazandırmak için bir muşamba ile etrafını kapatabilirsin. çanta ile lastik arasına sürekli çarpan hava seni yavaşlatabilir. özellikle şiddetli şehir arası rüzgarlarda.
reis yıll 2007 eskiden de
ama şidmide cbf kullanıyorum arakda sadece 46 litre çanta var uzun cama karşıyım ben, eyvallah..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst