- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
Dahan önce verildimi bilmiyorum ama bu da değişik bir CBF 150 çalışması.
![]()
bu nası bişey böle yaa neden şöle bi motora binemiyoruzda bizim hantal görüntülü cıbıfe biniyoruz
Dahan önce verildimi bilmiyorum ama bu da değişik bir CBF 150 çalışması.
![]()
bu nası bişey böle yaa neden şöle bi motora binemiyoruzda bizim hantal görüntülü cıbıfe biniyoruzr:
r
lmuş hemde çok güzel olmuş...
Yok abi ya o motor türkiyede olsa en az 8milyar çekerler handa dimi kış geldi motorlar düşecegi yerde yükseliyor...50cc todaye 2.200ytl istiyorlar...yalnız böyle bir görünüşde yapsa fiyatı farklı olurdu3.600 yerine 6.600 yada 8600 olurdu:cherry::wiinkk:
yalnız böyle bir görünüşde yapsa fiyatı farklı olurdu3.600 yerine 6.600 yada 8600 olurdu:cherry::wiinkk:
aynen öle aynen 8000 den aşşagı satmazdı kaz çokya tr de onuda yamarlardı bize:bounce:
ee kawasakinin 250cc Race modeli gelecek 11 den aşşğı gelmez diyorlar.Yani fiyatlar böyle malesefale::farao:
r:[/QUOTE
normali o zaten erdo 2002
ee kawasakinin 250cc Race modeli gelecek 11 den aşşğı gelmez diyorlar.Yani fiyatlar böyle malesefale::farao:
r:

Geçmiş olsun mete_han. Tekrarlamaz umarım.
Geçmiş olsun abi yaa üzüldüm...
evet arkadaşlar bu gördüğünüz şey marş motoru...aküden zannettiğim motorumun çalışmaması sorunu meğer marş motorundaymış...ama değişmedi...sadece içine kaçan tozlar temizlendi...bizim cbflerin zaaflarından biride bu marş motoru..içine toz kaçıyor...çalışması kışın aküyle birleşince zorlaşıyor...vakit bulup servise gittim...AKÜ de garantiden değişti tabi...vallahi ilk gün gibi çalışıyo artık...tek basmada alıyor...
çalışma sorunu yaşayan varsa aküyle birlikte marş motorunada baktırsın...
Ya garantisi dolmuşmuş indirim yapamıyorlarmışmış ya bu bizim hatay bayii çok ...... neyse abi marş dinamosuna 40lira bayıldık valla motorda ayak marşı olsa hiç yaptırmazdım......marş motoru garanti kapsamında değişir ama dostum...neye ödedin bu 40 gaymeyi...
arkadaşlar bu marş motoru okadar dandik bi parçaki anlatamam ya bukadarda ucuza kaçılmaz bi parçada benden sölemesi bu marş motoru hiçbirimizin motorunda 20000 götürmez metocum inşallahı maşallahı yok tekrarlar yanacak daha dursen ama tabiki idare etsin isteriz can'ı gönülden ama söledim dikkat edin..:bounce:
Ya garantisi dolmuşmuş indirim yapamıyorlarmışmış ya bu bizim hatay bayii çok ...... neyse abi marş dinamosuna 40lira bayıldık valla motorda ayak marşı olsa hiç yaptırmazdım......
mete_han Abi hatırlattığın iyi oldu yaa motor çıkalı 2 yıl olmadı ben gidip en iyisi paramı alimmm bide diyorlar abi sen öğretmensin 50 ytl fakat sana 40 lira olsun nasıl bir toplumuz yaa...Paramı alıcam
aynen bilmez bu genclik yarıotomatik krallığını...yarıotomatiğe pinicen marşmış bilmem neymiş düşünmücen...makina İnnovadır..