Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ıslık sesi gibi bi ses var bendede marşa basınca uzay mekiği çalışıyo sanki...7000 kmdeyim 5000 de motor değişti ama o ses aldığımdan beri var sallamıyorum hiç

bence yagsız kalan dişli sesine benziyo dikkat ettim benim eski wave innovadaki seriden önceki motorda mars motoru yanmıstı bi kez bunun sebebi şu olabilir mars motoru markasıda modelide belli degil bide marş motorunun üst kısmında içine su alabilecek sekilde bosluklar mevcut buradan sızan su içeri girip oksit yapmış olabilir sökülüp incelenmesinde yarar var.söküp resimleri koyucam sizde incelemiş olursunuz böylece
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bence yagsız kalan dişli sesine benziyo dikkat ettim benim eski wave innovadaki seriden önceki motorda mars motoru yanmıstı bi kez bunun sebebi şu olabilir mars motoru markasıda modelide belli degil bide marş motorunun üst kısmında içine su alabilecek sekilde bosluklar mevcut buradan sızan su içeri girip oksit yapmış olabilir sökülüp incelenmesinde yarar var.söküp resimleri koyucam sizde incelemiş olursunuz böylece

ben kuryelerdeki gibi elimi içine sokabileceğim elciklerden kullanıyorum...o kadar rahatım ki...iç kısım hem korunuyor...elimde üşümüyor...kimisi rahat eder kimisi ssıkılır tabi...alışkanlık meselesi...şiddetle tavsiye ederim...yağmurda soğukta birebir...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaslar topik elden gidiyor nerdesiniz yavv:)şu lastik ebatlarını metzeller veya prelli birisi yazsın takan kim varsa bazı kodlar tutmuyor.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
Kadir Gecesi

selam sevgili motorcu kardeşlerim hepinizin kadir gecesini kutlar bayrama kavuşabilmenizi dilerim...:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Necdet Abinin vefatı bizi yaraladı kanka...kanadımız kırık...

abi sorma tanımazdım ama bende çok üzüldüm hepimizin başı sagolsun topik dısı ama bazen motora binmek isemiyorum bütün dergileri yırtmak okudugum konuları unutmak motora hiç binmemiş olmak istiyorum böyle haberler duyunca daha kaç kişi ayrılır aramızdan bilmem Allah korusun ama bu trafik düzeni ve böylesine cahil sürücüler oldugu sürece bu olaylar hep kanatır bizi dikkat edin yolda giderken kendi kendine düşen adama bişey olmuyor kolay kolay hep temas yabi araba yada bi kamyon!!!!!
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Honda CBF150 Benzin Sarfiyatı - Bilgisayarlı Ölçüm

Cep telefonum işletim sistemli olanlardan.Yani içine ekstra programlar yükleyebiliyorsunuz.
Benim telefonumda "Power Car" isimli bir program var.
Kullandığınız aracın benzin harcamalarından tutun da yaptığı km ve diğer harcamalarına kadar size istatistiki bilgi verebiliyor.Sizin tek yapmanız gereken programın istediği bilgileri harcama yaptıkça girmek.

İşte ben Cbf'ime ilk aldığım benzinden bu güne kadar her benzin alışımı ve kilometresini bu programa girdim.
Benim kullanma stilime göre CBF150'nin benzin sarfiyat bilgilerini aşağıda görebilirsiniz.Bu Km'nin büyük bir kısmı(tahmini 4000 km'si) uzun yol-otobanda dip gaz yapılmıştır bu arada.Şehir içi kullanım azdır yani.

Bu arada bu bilgiler 42'lik arka dişliye göredir.Artık 38'lik dişli taktığıma göre bundan sonraki istatistikler ona göre olacaktır.Yani 38'lik dişlide 42'ye oranla sarfiyatta azalma var mı o da belli olur bir süre sonra.

Bu ölçüm muhtemelen şu ana dek Honda CBF150 için yapılmış en sağlıklı benzin sarfiyat ölçümüdür.

Luxor - Honda CBF150 Benzin Sarfiyatı
Başlangıç Tarihi: 16.02.2007
Son Tarih: 06.09.2007
Toplam Gün: 202
Toplam Benzin Alımı: 26
Katedilen Mesafe: 5083 KM
Toplam Ödenen: 449.61 YTL
Toplam Alınan Benzin: 154.66 LT
Ortalama Litre Fiyatı: 2.91 YTL
Günlük Katedilen Ortalama Mesafe: 25 KM
2 Benzin Alımı Arası Ortalama Mesafe: 195 KM
2 Benzin Alımı Arası Ortalama Gün: 7
100 KM'de Ortalama Sarfiyat: 3.04 LT
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Cep telefonum işletim sistemli olanlardan.Yani içine ekstra programlar yükleyebiliyorsunuz.
Benim telefonumda "Power Car" isimli bir program var.
Kullandığınız aracın benzin harcamalarından tutun da yaptığı km ve diğer harcamalarına kadar size istatistiki bilgi verebiliyor.Sizin tek yapmanız gereken programın istediği bilgileri harcama yaptıkça girmek.

İşte ben Cbf'ime ilk aldığım benzinden bu güne kadar her benzin alışımı ve kilometresini bu programa girdim.
Benim kullanma stilime göre CBF150'nin benzin sarfiyat bilgilerini aşağıda görebilirsiniz.Bu Km'nin büyük bir kısmı(tahmini 4000 km'si) uzun yol-otobanda dip gaz yapılmıştır bu arada.Şehir içi kullanım azdır yani.

Bu arada bu bilgiler 42'lik arka dişliye göredir.Artık 38'lik dişli taktığıma göre bundan sonraki istatistikler ona göre olacaktır.Yani 38'lik dişlide 42'ye oranla sarfiyatta azalma var mı o da belli olur bir süre sonra.

Bu ölçüm muhtemelen şu ana dek Honda CBF150 için yapılmış en sağlıklı benzin sarfiyat ölçümüdür.

Luxor - Honda CBF150 Benzin Sarfiyatı
Başlangıç Tarihi: 16.02.2007
Son Tarih: 06.09.2007
Toplam Gün: 202
Toplam Benzin Alımı: 26
Katedilen Mesafe: 5083 KM
Toplam Ödenen: 449.61 YTL
Toplam Alınan Benzin: 154.66 LT
Ortalama Litre Fiyatı: 2.91 YTL
Günlük Katedilen Ortalama Mesafe: 25 KM
2 Benzin Alımı Arası Ortalama Mesafe: 195 KM
2 Benzin Alımı Arası Ortalama Gün: 7
100 KM'de Ortalama Sarfiyat: 3.04 LT


peki abi işletim sistemi ne olmalı simbian linux os/2 zannediyorum nokia için tasarlanan simbian olması gerekiyor yani symbianla çalışan her makinaya bu program yükleniyor yükleniyorda nerden nasıl?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
peki abi işletim sistemi ne olmalı simbian linux os/2 zannediyorum nokia için tasarlanan simbian olması gerekiyor yani symbianla çalışan her makinaya bu program yükleniyor yükleniyorda nerden nasıl?

direk link veremem ama google da cep+forum diye ara bulursun...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar çok acil bana lastik önerin bi kaç gündür direksiyon titrioyordu daha öncede titrioyordu lastiii şişirince düzeliodu ki lastik baya inmiş oluodu ama dün bidaha şişirdim değşen bişey olmadı daha da fazla sallamaya başladı eve geldim lastiğe bi bakim dedim ön lastikte en az 4 5 tane baloncuk oluşmuş acaipti lastik hamile kadın göbeee gibi olmuş şimdi bana acil lastik markası söleyin ve gidim aliim fiyatta sölerseniz ii olur aciiiiillll!!!!!!
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
arkadaşlar çok acil bana lastik önerin bi kaç gündür direksiyon titrioyordu daha öncede titrioyordu lastiii şişirince düzeliodu ki lastik baya inmiş oluodu ama dün bidaha şişirdim değşen bişey olmadı daha da fazla sallamaya başladı eve geldim lastiğe bi bakim dedim ön lastikte en az 4 5 tane baloncuk oluşmuş acaipti lastik hamile kadın göbeee gibi olmuş şimdi bana acil lastik markası söleyin ve gidim aliim fiyatta sölerseniz ii olur aciiiiillll!!!!!!

ya sen motoru benden sonra aldın ama lastikten falan bahsediyosun acaba lastiklerde bi marazmı var yoksa sertmi kullandın bilgi verirmisin kaç kmdesin
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
benden sonra derken ben aralık ayında aldım 1 yıl olmak üzere 12000 km ye gelmek üzereyim bi kaç gün içinde bi kaç yerinde yumurtalar çıktı hani sert kullansam dalsam bi yere bi yerinde olur diil artık sert kullanmıorum gözüm gibi bakıorum
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Kertenkele lastikleri garantiden değiştirebilirsin.Bende de direksiyonda sallama vardı ön lastik garantiden değişti.Düzelmedi ve daha sonra jantın balansı alındı.Yine düzelmedi.Yine servise götürüp ön amörtisörleri kontrol ettiricem.Yaklaşık 2000 km dir böyle kullanıyorum.Özellikle 2 kişi kullanımı özellikle zorlaştırıyor.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
benden sonra derken ben aralık ayında aldım 1 yıl olmak üzere 12000 km ye gelmek üzereyim bi kaç gün içinde bi kaç yerinde yumurtalar çıktı hani sert kullansam dalsam bi yere bi yerinde olur diil artık sert kullanmıorum gözüm gibi bakıorum

prelli al aynı ebat var bende bikaçgün içinde değiştiricem aslında duro fena değil kuru havada,ama balon yapıyor bu kullanıcıların %90 ının başına gelen bi durum almadan önce garantiden bi bak istersen
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
benden sonra derken ben aralık ayında aldım 1 yıl olmak üzere 12000 km ye gelmek üzereyim bi kaç gün içinde bi kaç yerinde yumurtalar çıktı hani sert kullansam dalsam bi yere bi yerinde olur diil artık sert kullanmıorum gözüm gibi bakıorum

Demek ki bu lastiklerin ömrü aşağı yukarı 12.000 - 14.000km. Zira cbf150net'te de bir arkadaşımızın 14.000'de balon yapmış ve değişmişti.
 

mrX

Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
13
Arkadaşlar Cbf 150'de yağ eksiltme ve terleme olayı ne alemde. Beni en çok tereddüte düşüren mevzu bu..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar Cbf 150'de yağ eksiltme ve terleme olayı ne alemde. Beni en çok tereddüte düşüren mevzu bu..

kış geldiği için şu an eksiltmiyor ancak terlemeyi her motor yapar 55 derece sıcakta ve şehir içinde benimki terletiyor ama sakır sakır yag atmıyor sadece silindir kapagından bi miktar terletiyor .
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Benimki de yağ değiştikten yaklaşık 2000 km sonra yağ miktarında bir miktar azalma oluyor.Sanırım Honda bu yüzden 4000 km bakım arasına 2000 km de bir yağ değişimi koydu.Ben de 2000 km de bir yağ değiştiriyorum.Sorun yok.Bugün zinciri komple gazyağı ile temizledim.Sonra yıkadım motoru ve tekrar zinciri yağladım.Vites geçişleri cillop gibi.Ses azaldı.8300 km deyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst