- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
arkadaslar ilk önce yanlıs anlasılmak istemem ben sadece basıma gelenleri yazıyorum ben motordan bi ara cok şikayet ettim dogrudur ancak ben hep honda kullandım bugüne dek kendimde teknisyenim bazı arkadaslar bütün sorun sende desede seri üretimin bazı dezavantajlarını yasıyoruz benim cbf im çok sorunsuz diyen kesinlikle yalan söler dedigim gibi bu sabah baktıgımda 400 gr yagın uçup gittigini kendi gözlerimle gördüm ve servise gittim normal dendi ama ben zaten tahmin ediyordum böle bişey yapacagını devirli ve asırı sıcak altında bende hep şehir içinde kullanıyorum motoru malum bodrum konulan yag castrol 20/50 sıcaklıktan dolayı yağ burda kalın konuyor dedigim gibi bana biraz fazla geldi ama orta devirli kullanımda bu oranın düşeceginden ben eminim yagı haftada bir kontrol etmek yararlı olacak sanırım.