benim bildiğim jiğle açık olarak unutulmuşsa motor için büyük sorun olduğudur..geçmiş olsun peki nooldu sonra jiğleyi kapatınca normale döndümü motorun..
bende bi 103 peco vardı bende açık unutmuştum sonra yolda arıza verdi..motor şişti..kullanılmaz hale gelmişti de...inşallah sende de öyle bi sorun olmamıştır..neme lazım bizde unuturuz falan..bilelim
Hah, ben de hep bunu diyorum işte. Ne işi var gözümün göstergelerde, ben yoluma, keyfime, gücü hissetmek istediğimde bacaklarımın arasındaki canavarın silkelenip kükremesine bakarım (motordan bahsediyoruz tabiarkadaşlar devir saati neden bu kadar önemli ki? özellikle de motor bacaklarınızın arasındayken... ben hiç aramıyorum şahsen.
Erdoo bu ne baba yaa ?
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3514831
:salut:
abi o altta daha büyük motor alacağımdan satılık yazmasını beklerdim.Oldumu şimdi 86 km de nerden anlayacaksın motora ısınıp ısınmadığını.Asıl yazın çıkar onun zevki.Biraz acele etmiyormusun?
Erdoo bu ne baba yaa ?
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3514831
:salut:
abi o altta daha büyük motor alacağımdan satılık yazmasını beklerdim.Oldumu şimdi 86 km de nerden anlayacaksın motora ısınıp ısınmadığını.Asıl yazın çıkar onun zevki.Biraz acele etmiyormusun?
İlk başta sorun gibi olan herşey azalıyor, 120 km'de bile gitmeye başladı. Motorun sesi güzelleşiyor, yakıt tüketimiz azalıyor. Hiç merak etme. 1000i devirenler sana daha ayrıntılı bilgi verirler zaten. :wiinkk:not:Birde biraz fazla yakıyor gibi geldi:silent: 20milyonluk benzin koydum 86km gittim.Bir kısmıda rezerv olsa bile benzin ibresi sona yaklaştı.En kötü ihtimalle 200km gitmesi lazım değilmiydi:silent: Belkide düşük devirlerde çok kullanmamdan dolayıda olabilirtam bulamadım.Sizin motorlardada rodaj zamamnı bu kadar yakıyormuydu?:rendeer:
not:Birde biraz fazla yakıyor gibi geldi:silent: 20milyonluk benzin koydum 86km gittim.Bir kısmıda rezerv olsa bile benzin ibresi sona yaklaştı.En kötü ihtimalle 200km gitmesi lazım değilmiydi:silent: Belkide düşük devirlerde çok kullanmamdan dolayıda olabilirtam bulamadım.Sizin motorlardada rodaj zamamnı bu kadar yakıyormuydu?:rendeer:
valla ben düşünmüyorum...erdoya engel olmayalım...bu işler heyecan aşk işidir...erdocum scooter alsaydın belki düşüncen değişirdi...yani vites atmak düşük hacim belki canını sıktı...kısmet boşver...rahat satarsın...ama rakamı düşmeni isteyecekler...35 ytlye doldu... depo şu an yarımda...kilometrem 200 de...normal görünüyor herşey...35 ytllik benzine bi 370-400 gider bence...
erdo bak ne diyorum...takma sorun değil...amaç hep gezmek değil...sabah işe yarım saat önce çıkabilmek bazen tad...tam vaktinde işinde gücünde olacağını bilmek bazen mu zıkkımın keyfi...pazar gezileri İstanbul dışı gezi kaymağı diyelim...