Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Dostum asıl senin yazılanları anlamama gibi bi problemin war heralde :silent:
1.si bizim burdan dedigim arkadaşı caberli acıklamış
2.si benim bahsettigim arkadaş kafa granejı icin bekliyoruz dedi ok :?:?
3.sü sanki ben yalan söylüyorum gibi lansetmeye hic gerek yoktu degil mi bizim burda bi arkadaş war kırık granej iicn bekliyor ok :?:
Ayrıca sen yazılanları anlasaydın benim cbf'ye karşı tutumumuda anlardın en iyisi sen yazılanları 2 kez oku dostum:)

Ayrıyetten bi hata yapmışım aşagıdaki mesagı kardeşimin nickiyle yazmışım.onun nick kaıytlımış sistemde (aynı pc'den baglanıyoruzda)



BUnu ben yazacaktım aslında burdan da bunu belirteyim

Yanlış anlaşılma olmuş güzel kardeşim farkındayım, yazılanları anlamama gibi bir durum yok hele lanse falan hiç yok, da, burada bu tarz bir konudan ben de bahsetmiştim o yüzden. Yoksa kimseyi kırmak değildi maksadım, kusura bakmayın. :rendeer: Yüzyüze olmadığı için kimi zaman böyle yanlış anlamalar olabiliyor. Ben de o kadar sert yazmamıştım oysa, sonunda gülümseyen surat vardı. Neyse İzmir'e selamlar, sevgiler.

O mesajı da güncelledim ve o kısmı sildim, ileride okuyanlar cbf150'ciler kavgaya tutuşmuş sanmasın :) .
Herkese sevgiler.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
farlar

ya arkadaşlar çok abuk subuk bir soru olcak ama cbf 150 çalışırken farları sönmüyor demi ya uzun ya da kısa birisi mutlaka yanıyo demi dün babamın arkadaşları falan bu boyle olmamalı sönüyodur falan dediler sen bilmiyosundur biz kaç sendir motorcuyuz böyle bişey olmaz falandediler dediler ya gercekten yoksa farı söndürebiliyoruz da benim mi haberim yok yawwww:salut:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
28
farlar sönmez ybr ve cbf 150 de öyle yolunda açık olsun farında..

arkadaşlar ben birşey ögrenecektim cbf 150 400 km de şimdi idial ilk yag degişimi nezaman? Birde ön ve arka lastiklerinin idael basıncı kac yardımcı olursanız sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
sagol kardeşim

sagol bende şimdi msn den bi arkadaşla konuşuodum o da oyle dedi yolu bilmiyom ama farlarım acık olmak zorunda...:rendeer: :cat:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Avrupa standartlarına göre çoğu motosikletin farı,motosikleti çalıştırdığınız anda otomatik olarak devreye girer ve kapatılamaz(dı).Elektrik işinden anlayan birisiyle 10 dk lık küçük bir operasyonla bu sorun(!) halledilebilir.Yaptıkları sadece küçük bir anahtar eklemek.Sadece 5 ytl'ye yaptırmıştım ben :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
28
arkadaşlar ben birşey ögrenecektim cbf 150 400 km de şimdi idial ilk yag degişimi nezaman? Birde ön ve arka lastiklerinin idael basıncı kac yardımcı olursanız sevinirim...
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Mademki motoru aldınız, zahmet olmazsa motorla birlikte verilen kullanma klavuzunuda okuyunuz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Sakın kaza falan yapıp parça arayışlarına da girmeyin....Sorun bakalım yan granaj la deposu türkiyede varmıymış....Derler ya ucuz etin yahnisi böyle olur...

Sorun sorun çekinmeyin...
ben sordum geçen gün istoçtaki özen motor yan granaj var CBF 150 yazan granajı:fiyatı ise 105 ytl.fren kolunu sordum o da var mış 45 ytl.ama diger parçalarını siperişle getirtiyoruz dedi. o ne kadar dogru bilemem.heralde 10 gün sürer.ya honda böyle bir yanlışı yasıl yapıyor anlamış degilim ya honda motor çıkarıyo parçası daha gelmemiş valla bunu çinlilerden beklerdim ama honda dan degil.hondayı küçümsedigimden degil,hani motor alanlar ve alacakarl için tedirginlik oluyo yani.bende alıcam karar veremedim.alsammı almamsam mı,%75 alıcam ama şu parça sorunu da olmasa yani iyi olucaktı.
geçen gün motora bindim gerçekten süper bi görüntüsü var ön tarfı tamamen dolu gösteriyo.şahsım adıma ben çok begendim.tabi kararımı degiştirmezsem hayırlısıyla alıcam cbf 150...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
28
Çok teşekür ederim... dün bir basınc ölcer aleti aldım ve lastik sogukken denedim. ön 30 basınc arka 35 basınc vardı ve servisin bana verdigi ilk haliydi ben kullanım kulavuzunu okudum ve sizin dediginiz gibi.. Ben acaba diye yanılmayayım diye sordum yinede teşekürler
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
ewet kararsız kardeş 1oo0 kmde ideali heralde bizde oyle degiştirmiştik ayrıyeetten hemerimişiz senle biz yaww du ben sana bi özel mesaj atayımm:mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
1000 km oldu yarın 1ooo servis ine götürüyorum ayrıca motor korumada taktıracam ....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Ya 1000km yapmak için kurye olmaya gerek var mı? İlahi erdo. Şimdi benim motor da oldu 890km ama kurye falan değilim, bi kaç güne 1000km olacak.:)

Ayrıca ginger'ın söylediklerinde de haklılık payı var. Polemiğe gerek yok ama kafaları karıştırmanın da anlamı yok. Biz kullanıcılar olarak zaten yazıyoruz izlenimleri. Dileyen alır, dileyen almaz değil mi ya?:)

Nihayet ben de koruma demiri ve yan ayak fotosu ekleyecem. Aşağıda buyrun.
Bu arada bugün(dün) Ruby kardeşimle Kadıköy'den Pendik'e, oradan Çengelköy'e güzel bir Anadolu Yakası gezisi yaptık. Sanırım ilk cbf150 gezisi sayılır. Ama ikimizde fotoğraf makinesi getirmeyi unuttuğumuz için foto yok maalesef. Siz benim motorun fotolarıyla idare edin artık.:p



 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
Yok öyle bir ayna teknolojisi.Arabalarda orta ayna var anca onla görüyorsun.
K1200S BMW sürdüm onda bile öle tam arkanı göremiyordun.Biraz acemilikten bu istekleriniz sanırım.

arkadaşlar bu benim fikrim ve uyguladım.. YBR aynasını CBF'.me taktım arkayı orjinal aynasından daha iyi görmeye başladım.. YBR'nin aynaları daha hareketli oluşu avantaj...bence bir deneyın.. ayrıca siyah oluşu motoru daha iyi gösteriyor.

işte ayna resimleri.





 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Slm ArkadaŞlar Bende Tam 1 Yildir Motor Alicam Ama Az Kaldi Ocak BaŞi Yada Şubat BaŞi Aliorum Ama Alicam Motor Kanunİ Racer 200 DÜ Ve BİÇok Soruunu Olduunuda Bİlİorum Cbf 150yİde GÖrmÜŞtÜm Ama Fİyati YÜksektİr Dİe Bakmadim Baktim Kİ UcuzmuŞ Çokta GÜzel Markada Honda Ve Fİkrİmİ DeĞİŞtİrdİm Benİm Tek DÜŞÜndÜÜm Benİm Boyum 1,83 Ve 74 Kİloyum Siritirmiyim ÜstÜnde Merak Edİorum Bİde Motora Nesaman Zam Gelİr Onu Bİlen Varmidir ÖĞrencİ Adamiz YÜzÜn İkİyÜzÜn Hsabini Yapioz
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Slm ArkadaŞlar Bende Tam 1 Yildir Motor Alicam Ama Az Kaldi Ocak BaŞi Yada Şubat BaŞi Aliorum Ama Alicam Motor Kanunİ Racer 200 DÜ Ve BİÇok Soruunu Olduunuda Bİlİorum Cbf 150yİde GÖrmÜŞtÜm Ama Fİyati YÜksektİr Dİe Bakmadim Baktim Kİ UcuzmuŞ Çokta GÜzel Markada Honda Ve Fİkrİmİ DeĞİŞtİrdİm Benİm Tek DÜŞÜndÜÜm Benİm Boyum 1,83 Ve 74 Kİloyum Siritirmiyim ÜstÜnde Merak Edİorum Bİde Motora Nesaman Zam Gelİr Onu Bİlen Varmidir ÖĞrencİ Adamiz YÜzÜn İkİyÜzÜn Hsabini Yapioz

Sanki oyun 198-205 gibi konuşmuşsun...gayet normal bir boya sahipsin...Nie sırıtasınki ya da bunda sırıtırsan ne alacaksın fazer mi?:farao:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Slm ArkadaŞlar Bende Tam 1 Yildir Motor Alicam Ama Az Kaldi Ocak BaŞi Yada Şubat BaŞi Aliorum Ama Alicam Motor Kanunİ Racer 200 DÜ Ve BİÇok Soruunu Olduunuda Bİlİorum Cbf 150yİde GÖrmÜŞtÜm Ama Fİyati YÜksektİr Dİe Bakmadim Baktim Kİ UcuzmuŞ Çokta GÜzel Markada Honda Ve Fİkrİmİ DeĞİŞtİrdİm Benİm Tek DÜŞÜndÜÜm Benİm Boyum 1,83 Ve 74 Kİloyum Siritirmiyim ÜstÜnde Merak Edİorum Bİde Motora Nesaman Zam Gelİr Onu Bİlen Varmidir ÖĞrencİ Adamiz YÜzÜn İkİyÜzÜn Hsabini Yapioz


Bende boy 1,85 ama kimse sırıttığımı söylemedi, sadece ben motoruma her binişte bir sırıtma alıyor beni keyiften ki sorma gitsin.:mrgreen: :p

clint:bakıyorumda gezilere başlamışsınız:) iyi bende kartaldayım motoru alırsam gezilerinize katılırım:cherry: ama bu kısa mesafeler bizi kesmez söyliyim.acaba marttamı alsam diye düşünüyorum:silent: :pale: Çünkü koyucak yerim biraz problemmi! kapalı garajım yok sitede penceremin önüne koyabilirim ancak!:pale: geceleride ne olur bilemem:salut: ya çalınırsa ?

Valla başladık kardeş. Daha dur bakalım bu bişey değil, ilerde hele de yaz gelince sitenin gezilerinde artık cbf150 grubuda olacak.:) Sana komik bişey diyim mi, ben ay sonunda Kartal'da bir arkadaşımın evinin garajına koyacam benim motoru:) ve iyi havalarda gidip binecem Mart'a kadar böyle yapıp sonra yine şimdiki açık otoparka alacam. (Yani sadece 2 ay benden uzak kalacak, arkadaşta motorcu ben gidemezsem o çalıştırıp akü ölmesin diye turlayacak evinin oralarda) Ben senin yerinde olsam, madem site içinde, o zaman şu moto tentelerden alırdım ve güzelce kilitlerdim.(alarm v.s.)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
sonunda fotolarım:)

Evet bu benim her ne kadar artık saçlarım o kdar uzun olmasada:pr:

ewet soldan

soldan

bu safer sağdan


benden bu kdar arkadaşlar kusura bakmayın fotolar pek iyi diil malum telefondan cekiyoz ilerde daha yilerini gonderrim insallah bu arda foto yollamayan arkadaşların fotolarını beklıyom:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Efet ginger sana katılıyorum...Siyah koruma demiri çok daha şık duruyor.bi de aynaları ybr'nin ki ile falan deiştirince daha güzel duruyor motor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst