- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 203
selamlar
sevgili kardeslerım motorumu pazartesı aksam teslım edıolar 3100 ytl motor, koruma demırı, ve yan ayaklık. BU arda bısı sorcam ben kullanma kalvuzuun aldım ıncelemek ıcın su anda elımde okuyodum bı baktım arkasında garantı belgesı bakım tablosu bayı tarafından doldurlması gewreken yerler falan var ama enterasan olarak bayı bana verdı bu kalavuzu ne zaman doldurcaklar bı arkaadasım a da 20 gun sonra vermıslerdı kalavuzu yanı klavuz onemlı dıll mı acaba yoksa gercekten de servıse gıttıgımızde bakıma gıttıgınde falan hep o klavuz uzerınden ıslem yapıolarmı??kafam karısıtı yaw
ale:
sevgili kardeslerım motorumu pazartesı aksam teslım edıolar 3100 ytl motor, koruma demırı, ve yan ayaklık. BU arda bısı sorcam ben kullanma kalvuzuun aldım ıncelemek ıcın su anda elımde okuyodum bı baktım arkasında garantı belgesı bakım tablosu bayı tarafından doldurlması gewreken yerler falan var ama enterasan olarak bayı bana verdı bu kalavuzu ne zaman doldurcaklar bı arkaadasım a da 20 gun sonra vermıslerdı kalavuzu yanı klavuz onemlı dıll mı acaba yoksa gercekten de servıse gıttıgımızde bakıma gıttıgınde falan hep o klavuz uzerınden ıslem yapıolarmı??kafam karısıtı yaw
