Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Pulsar alısamda 2015-2016 düşük km alırım,bütçem yeterli fakat ekipman ve ehliyet alacağım akabinde. Motor almadan ehliyet sınavını geçemem diye korkuyorum.

O zaman 7 8 bin civarında fiyatı var Pulsar'ın

Ben aldıklarımı sayıyım sana.

Cbf+ koruma demiri + yan ayaklık: nakit6340
Plaka ruhsat 260
Sigorta 275
Lastik 350 tl
Ekipman: mont kask dizlik bacak çantası eldiven = 1500

Ortlama 9.000'e mâl oldu bana. İkinci el ğulsar yerine cbf çok şahane olur.

Ben motoru almadan ehliyeti aldım. Kokay da sürdüm. Sonava mt07 ile girdim. Hayatımda hiç motor sürmemiştim ona rağmen ehliyetim var şu anda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

cıncık gibi cb300f var ama tr'ye getirmiyor köftehorlar.

600 1000 bile var ama buralara gelmiyor. Aynı konforda olursa şahane olur. 300'den 600'e 600'den 1000'e. Doldur çantaları gez babam gez
 
Katılım
27 May 2017
Mesajlar
24
Yaz geldi güzel turlamalar yapıyoruz 2 gün arayla 600 km yaptim. Uzun yol 7 8 bin devir yeri geldi 9 bile gördüm. 2 binde motor açılsın diyerek biraz da bastım tabi boşluk buldukça. 50 TL 300 km gitti. Normal kullanım da 50 TL 360 gitti. Yedeğe düştükçe benzin aldım. En fazla 18 kuruş yaktirdim. En az 13 kuruş yaktı. Bin bakımını serviste yaptırdim. Şimdi 2.500de kendimi yapıp 4 bine tekrar servis yapacagim.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
hocam o videoyu izledim. hatta ybr 125 için de yapılmış aynı test. yanılmıyorsam o da 32-33 km gitmiş 1 litre ile. ama şu var. motor 80 km yol yapar gelir ısınmış bir motorda bu deneyi yaparsın. birde garajda duran motorda yaparsın. o anki hava durumu, trafik, sürücünün gaz tepkisi :) bu faktörler herşeyi değiştirir. sanmayın ki değişen cbf in yakıtı olur. ybr nin de çok bence o teste göre. ben artçılı 150, solo 190 km civarı şehir içi-dışı karışık tüketimi 10,5 olarak hesaplıyorum son 3 depodur, depo yedeğe düşünce fulluyorum. tıka basa dolduruyorum sallayarak. her seferinde ortalama bu veriyi elde ediyorum yani. ayrıca konumuzla alakasız olcak ama dün bir kaza videosu ve sonrasını gördüm. 290 civarı bi hızla yapılmış. Cbf i daha çok sevdim. İnazuma da gönlüm vardı ama artık yok gibi bişey. Hız iyi bişey değil, bu hızlar da bize yeter :) Hepiniz Allaha emanet olun
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Aynen bu hızlar bize yeter. Bana yetiyo en azından. Şimdilik. Uzun yolda belli olacak yetip yetmeyeceği. Gerçi ben yavaş yavaş gitmeyi severim o bakımdan sıkıntı yok ama bakalım. Yakında belli edecek kendini.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Merhabalar,

İlk motorum olan Cb125e ile 16400km tecrübeden sonra yolları ayırdık.
2015 6800 km Cfb150 ile aranızdayım.

y35yqn.jpg
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Çanta markası cox mu? :)

Yan çanta demirleri var gibi görüyorum kullandınız mı hiç.

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
27 Şub 2017
Mesajlar
138
bayramda 247 km yol yapmışım.toplamda 30 TL yakmış benim motor.ortalama 2.4 lt.uzun yolda bayağı ekonomik olduğunu anladım.genelde 80-90 km ile gittim. ara ara 100 km. tek kişi kullandım hep. hız olayı bana yeterli. fazla hızlardan hep korkarım.üstelik motordan indiğimde de hiç bir yerim ağrımıyordu.konfor açısından 10 numara.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Çanta markası cox mu? :)
Yan çanta demirleri var gibi görüyorum kullandınız mı hiç.
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanın.

Sagolun. Yan çanta demiri yok. satın aldıktan sonra çanta demiri, maxem sl45 çanta (cox hoşuma gitmedi), koltuk kılıfı ve metzeler me22 lastik aldım. Satın aldığımda kafa koruma demiri, motor koruma demiri ve depo kılıfı vardı.

Hız olarak cb125e den çok farkı yok diyebilirim ama çook daha konforlu bir motor yormuyor, kullanması daha eğlenceli ve sele artçı ve kullanıcı için daha rahat.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Hayırlı olsun tekrardan. Ben şekle pek önem vermediğim için ve ucuz olduğu için cox aldım. Şimdilik memnunum ama arka çanta demiri almam gerekiyor sanırım. Üstünde olan demire bağladım o da güven vermiyor hiç.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
perşembe günü efe hondadan sıfır cbf 150 i aldım eve getirdim arkadaşlar şimdilik plaka ruhsat yok diye çıkarıp gezmiyorum :thumleft: sormam gereken bi konu var ruhsat için randevu alırken Şoförler odasından ARAÇ DOSYASI yazıyor ama nette bi yerde okudum buna gerek yok diyor trafik şubede takipçiden dilekçe yazdırmak yetiyormuş bu doğru mu acaba ?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Alırım bi MasşaAllah.

Yıkama, zincir temizliği + yağlama ile pırıl pırıl...



-




-



-

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
perşembe günü efe hondadan sıfır cbf 150 i aldım eve getirdim arkadaşlar şimdilik plaka ruhsat yok diye çıkarıp gezmiyorum :thumleft: sormam gereken bi konu var ruhsat için randevu alırken Şoförler odasından ARAÇ DOSYASI yazıyor ama nette bi yerde okudum buna gerek yok diyor trafik şubede takipçiden dilekçe yazdırmak yetiyormuş bu doğru mu acaba ?

Ben direkt şoförler odasından doldurttum o evrakı. Dilekçeyi doldurtursun dışarda kabul etmezlerse ekstradan bi para daha vermen gerekecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------


Maşallahı var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2017
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah cbf kronik yag yakmasA süper olicak bide arka disk fren olsa birazda hafif makyaj gerçekten güzel motor.Bende vardı yağa para vermekten yag eklemekten usanmistim garantiside bitmişti bazen motoru yakasım geliyordu.Bide enjeksiyon olsa süper olur son olarak kaliteli bir far sistemj
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar cbf yılbaşından sonra gelmicek diyorlar sizce şuan sıfır almak mantıklımı? seneye gelecek olan model büyük ihtimal 125 lik başka bir model olacak fiatıda euro 4 e uygunluk dolayısıyla artacak sizce seneye bu cbf ler dahamı değer kazanır yoksa piyasası düşermi ?
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Maşallah, sıfır km cbf 150 almayı düşünüyorum, üzerindeki lastikleri nasıldır?

Aldığın anda değiştir derim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

arkadaşlar cbf yılbaşından sonra gelmicek diyorlar sizce şuan sıfır almak mantıklımı? seneye gelecek olan model büyük ihtimal 125 lik başka bir model olacak fiatıda euro 4 e uygunluk dolayısıyla artacak sizce seneye bu cbf ler dahamı değer kazanır yoksa piyasası düşermi ?

Bizim modellerin değeri yükselir eğer istediği satılı elde edemezse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst