Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
cbf 150 ile 2 uzunyol denemem oldu. biri JR ile ankara Beypazarı gezisi diğeri Ankara-Kayseri-Ankara 688km lik gezi. yormayan bir motosiklet. her hangi bir yerde ağrı sızı olmadı ( yanlız ben bisikletçiyim özellikle uzun yol tur bisikletçisiyim toto alışık seleye birazda ondan olabilir). keyifle gidip geldim. gurup sürüşlerinde daha güçlü motosikletler oluyorsa o zaman biraz yavaş kalıyor. 90km civarı hız ortalamasıyla gidiyorsunuz. işin aslına bakarsanız karayollarımızın durumu, her yerde mobese kameraları, radarlar vs varkende fazla hız yapma ihtiyacı duyulurmu bilemem. 2.5litre ortalama yakıtı var ( 70 i geçmeden yaptığım ölçümlerde 2.23L/100km, sürekli gaz sonuna kadar açık 3.05L/100km ) . nazar olayına gelince bende inanıyorum . evde de iştede gözler üzerimde. az sonra bikaç foto yükleyeceğim .
Beypazarı inözü vadisinde bir mekan. yemek yerken motosikletlerimiz hemen önümüzdeydi.
phto0013xh.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
İnözü vadisinden bir manzara hareket halinde çekildi.
phto0025u.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

bir karede Beypazar'ından

phto0034.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

diğer resimlerde gurup arkadaşlarımızın fotoları var onların izni olmadan yayınlayamayacağım. Cbf 150 ve arkadaşlarımız ile oldukça keyifli bir gün geçirdik. Evren bu vesile ile sana bir kez daha teşekkür ediyorum.

---------- Post added at 17:37 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

kendi fiyatının 10 katı motosikletler arasında bile ezik durmayan bir makina CBF 150.
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ahmet abi, erhan abinin matur benimkini örtmüş ama ben çıkmışım ortada :mrgreen:

dl 1000'ler ile gezi yapıyoruz. gerçekten eğer otobanı kullanmayacaksanız her motorla yol alabilirsiniz.

pazara kızılcahamam gezisi olabilir. haberli olalım.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
Bugün sabah erkenden İzmir-Buca Otokent'teki trafik şubeye giderek ruhsat ve plaka işlmelerini hallettim..
Dosya hazırlama:20tl
Sigorta:35 tl
ruhsat:117 tl
plaka:15 tl
ara toplam=187 lira
1011/2 dönem vergisi:42 tl
Yan sehpalı 2011 model cbf 150:3870 tl
Genel toplam=4099 tl

Motora binip mahalle turu atmak:paha biçilemez! :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
cbf 150 ile 2 uzunyol denemem oldu. biri JR ile ankara Beypazarı gezisi diğeri Ankara-Kayseri-Ankara 688km lik gezi. yormayan bir motosiklet. her hangi bir yerde ağrı sızı olmadı ( yanlız ben bisikletçiyim özellikle uzun yol tur bisikletçisiyim toto alışık seleye birazda ondan olabilir). keyifle gidip geldim. gurup sürüşlerinde daha güçlü motosikletler oluyorsa o zaman biraz yavaş kalıyor. 90km civarı hız ortalamasıyla gidiyorsunuz. işin aslına bakarsanız karayollarımızın durumu, her yerde mobese kameraları, radarlar vs varkende fazla hız yapma ihtiyacı duyulurmu bilemem. 2.5litre ortalama yakıtı var ( 70 i geçmeden yaptığım ölçümlerde 2.23L/100km, sürekli gaz sonuna kadar açık 3.05L/100km ) . nazar olayına gelince bende inanıyorum . evde de iştede gözler üzerimde. az sonra bikaç foto yükleyeceğim .
Beypazarı inözü vadisinde bir mekan. yemek yerken motosikletlerimiz hemen önümüzdeydi.
phto0013xh.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
İnözü vadisinden bir manzara hareket halinde çekildi.

---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

[/COLOR]bir karede Beypazar'ından

diğer resimlerde gurup arkadaşlarımızın fotoları var onların izni olmadan yayınlayamayacağım. Cbf 150 ve arkadaşlarımız ile oldukça keyifli bir gün geçirdik. Evren bu vesile ile sana bir kez daha teşekkür ediyorum.

---------- Post added at 17:37 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

kendi fiyatının 10 katı motosikletler arasında bile ezik durmayan bir makina CBF 150

harbiden çok asil duruyor. bende böyle bir memlekete varıp gelmek istiyorum 315 km ama yolda başıma bişey gelse ne olur diye düşünmeden edemiyorum. en az 2 motor olmadan böyle bir geizye sıcak bakmıyorum zaten kaskımda dandik içine rüzgar alıyor. bir yağmur yağsa saklanacak hiç bir yer yok malum konya ovası. geçenlerde arkadaşımın motor bozulmuş antalyada bir yere kitleyip araba almaya gitmiş geri dönmüş bakmışki motor kopuk ucurtma . yerinde yerler esiyor. böyle olaylar engelliyor.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
arkadaşlar küçük bir sorun yaşıyorum: devir 6500 'e geldiktn sonra kısa far kesik kesik yanmaya başlıyor. yani kesiyor sebebi ne olabilir ve ne önerirsiniz? (herhalde ömrü bitiyor appulün):)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Hayırlı olsun mehmet. şimdi nasıl hevesli hevesli biniyorsundur :) Aküye fazla yüklenmesin diye söylüyor arkadaş önce marşa bas motor ısındıktan sonra xenonu aç, yoksa 39w xenon, bir de marş motoru aküyü zorlar, diğer türlü alternatörden alır bir kısmını alacağı için daha uzun ömürlü olur. Benimkinde de anahtar var gündüzleri kapatıp yarım saat bir yere gidince akü boşsa bile oldukça şarj oluyor. Neyse cuma bir sıkıntı olmazsa gelirsin yeni motosikletinle :wiinkk:

Zinciri yağla tabi, aklında kalmaz. Benim zinciri 21000de değiştirdim :) hala daha kullanılırdı üstelik. Sakin kullanıp zincirine bakarsan dandik dedikleri zincirle 30000 yaparsın :cat:
Abi babam salarsa motorla gelicem ama bırakmazsa daha yenisin yürüyerek git derse bu hafta da yayan RR la gelicem. Benim xenon a da anahtar yapmışlar , zincir yağı da almıştım zaten 2 gün önce motoru almadan önce, Forch diye bir marka sanırsam. Motoru getirttim iş yerine ama plakayı yarın sabah alacağım ö yüzden sadece fabrikanın önünde turladım 6km oldu daha :)
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
bu sene cbf'im ile çanakkale ve kıyıköy ormanlı gibi karadeniz bölgesini komple gezdim tık demedi önümüzdeki sene ankara adana antep adıyaman turu yapacağım...


aksaray (tuz gölü) adana(memleket havası) gaziantep(bakırcılar carşısı) adıyaman (nemrutdagı) şanlıurfa (balıklı göl) mardin tekrar adana ordan yükle trene motoru ist.... 1 hafta hayalimdir benimde kısmet bakalım gerceklestirebilecekmiyiz..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
iyide toplam nekadar benzinle yaptın ful depomu

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

km. de kuruş veya litre bazında cbf 150 ne kadar tüketiyor bilgilendirirmisiniz almayı düşünüyorumda
litresi 4.22tl den 20tl leye ne kadar litre alınıyorsa okadar aldım buraya yazıcağına bilgisayardaki hesap makinenizi açsaydınız cok basit olabilirdi sırf armut piş azıma düş olmasın die belirtmiycem öğrenmek istiyen verdiğim bilgiden kolayca hesaplar bulur
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
7
litresi 4.22tl den 20tl leye ne kadar litre alınıyorsa okadar aldım buraya yazıcağına bilgisayardaki hesap makinenizi açsaydınız cok basit olabilirdi sırf armut piş azıma düş olmasın die belirtmiycem öğrenmek istiyen verdiğim bilgiden kolayca hesaplar bulur


iyide litre fiyatı bilgisi haricinde kaçlitre aldığın veya ne kadar tl tutarında aldığını belirtmemiştin ama bigin için teşekürler

jr. ve diğer bilgi ve tecrübelerini paylaşan tüm cbf severlere sevgi ve saygılar teşekürederim.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
rica ederiz ne paylaştık ki.

paylaşım dedim de bizim zamanımızda bi aydoğanx ismail vardı. ne acayip paylaşım yapardı? yemişti motoru valla.

bir gün arkadaşının motoruna gözleri bağlı halde sentil ayarı yapabileceği konusunda arkadaşı ile iddiaya girdi.

sentil ayarını bitirip bir de karbüratör temizliği yaptı. eleman bir daha etlik tarafında görülmedi.

o gün son duvarı da yıkıp nirvanaya ulaşan ismailin ayağa kalkıp, elindeki anahtarı yere atıp gözlerini çözdükten sonra oradan uzaklaştığı, artık kendisini meditasyon ve iç huzuruna adadığı söylenir.

derler ki, geceleri etlikte herkes uyurken motorların kendi kendine sorunları çözülüyormuş, zincirleri yağlanıp sorunlu aksamları tamir ediliyormuş.

kimse nasıl olduğunu bilmiyor......
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
JR senin de nirvanaya ulaşman yakındır.. :)
hakikaten çok yardımsever ve yararlı bilgiler paylaşan bir arkadaştı...
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Dün eve dönerken ilk kez hayatımda yedeğe düştüm :) sırf yeni motor ne yakacak diye merak ettiğimden. Yeni kasada ibre düzgün çalışıyor. Tam Boşun dibine indi ve yedeğe geçti, maşallah nazar değmesin , bugün benzini ilk aldığım zaman doldurduğum yere kadar doldurttum, tam 10 lt. aldı, 326 km yapmışım, rodajda olduğumu göz önüne alırsak 3.05 L / 100km yakmış. Yavaş yavaş motorumun açılmaya başladığını hissediyorum.

Jr. bu arada hafta sonu kızılcahamamdayım, soğuksuya ya da yakın biryerlere gelirseniz mutlaka beni ara :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
45TL ALDIM ONDAN SONRA Bİ 10TL DAHA ALDIM 410 KM GİTTİ SONRA YEDEĞE DÜŞTÜ..BEN AGRESİF SÜRÜYORUMM YAKIT HEMEN BİTİYOR..BABAM SÜRÜYOR İBRE 1GR OYNAMIYR:)) 1 SENE MOTROSUZ KALMANIN ACISINI ÇIKARIYORUM GALİBA:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
rica ederiz ne paylaştık ki.

paylaşım dedim de bizim zamanımızda bi aydoğanx ismail vardı. ne acayip paylaşım yapardı? yemişti motoru valla.

bir gün arkadaşının motoruna gözleri bağlı halde sentil ayarı yapabileceği konusunda arkadaşı ile iddiaya girdi.

sentil ayarını bitirip bir de karbüratör temizliği yaptı. eleman bir daha etlik tarafında görülmedi.

o gün son duvarı da yıkıp nirvanaya ulaşan ismailin ayağa kalkıp, elindeki anahtarı yere atıp gözlerini çözdükten sonra oradan uzaklaştığı, artık kendisini meditasyon ve iç huzuruna adadığı söylenir.

derler ki, geceleri etlikte herkes uyurken motorların kendi kendine sorunları çözülüyormuş, zincirleri yağlanıp sorunlu aksamları tamir ediliyormuş.

kimse nasıl olduğunu bilmiyor......

holywood bu yazıyı görse 3 filmlik bir film serisi çıkarır valla :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
vay şehir efsanesi heeee... yürü beeee...
yeri falan belliyse ziyaret yapalım dualar edelim...
holyywood neyse bizim samanyolu tv duymasın sakın kesin konuyu işler :))))
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
baya bi yakmışsın abi. dip gaz mı gidiyorsun?

geleceğiz haftasonu, mutlaka ararım.

brkcrdk, ben bu motora olan aşkımdan nirvanaya ulaştım zaten.

Bu forumun 4 bir tarafı benim cıbıfa ilan-ı aşk ettiğim yazılarımla süslenmiştir.

Dünyanın en güzel motorlu taşıtı olur kendileri. Keşke yeni modelleri de sahiplerini üzmeyecek kadar ar-ge yapıldıktan sonra salınsaydı piyasaya.
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
valla bu ermiş insanın benim motorumda parmağı var. o yüzden gece far açmadan gidebiliyorum,

motorum nur oldu ışık saçıyor. zenon menon halt etmiş.
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
25
Herkese merhaba,
İki gün önce kendi motorumu sattım (2008 YBR125).

Sıfır bir CBF150 almama ramak kaldı ama son günlerde İnternette dolaşan tekleme sıkıntıları nedeniyle kararsız kaldım.
İşin garibi uzun yıllardır motora binen (eski motorları içinde Fazer, Hayabusa, CBR125, Virago... gibi çok çeşitli motorlar var) bir ağabeyimizin şu anda kullandığı motorlardan biri CBF150. Geçen ay 2007 CBF 150sini satıp 2011 aldı. Bu tekleme konusundan bahsettim, benle konuştuktan sonra dikkat etmiş onda da varmış. Ama kendisi çok rahat; "düzelir bir şekilde" diyor. Ve beni yine de CBF 150 almam konusunda cesaretlendiriyor. Belki de yakında aranıza katılabilirim.

2. bir husus ise, "2012 model" araç konusu. Bazıları "Bu Temmuzda kanun değişti, ruhsatta geçecek model ibaresi için artık üretim yılı baz alınacak diyor". Oysa Nette 2012 ilanlar var bazı motosiklet markaları için, hatta otomobil firmaları 2012 model satıyor (Peugeot 1.000 TL ucuza 2011 veriyor). Motosiklet konusunda bu sistem nasıl çalışıyor bilen var mı acaba? Veya 2012 model CBF beklemeyi seçsem ne kadar beklerim?

Bu konuda bir bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst