Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam millet bundan sonra formda takılmıcam cbf hakkında yorumda yapmıcam internetimi kapattırdım benden kurtuldunuz yani :p kırdığım arkadaşlardan özürdilerim herkezin motoru kendine güzel kimse yoğurdum ekşi demez herkeze motorlarıyla mutlu huzurlu ve sorunsuz günler dilerim:king:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
cbf 150 yi hor kullanan arkadaşlar var anlamadığım bi konu 150 lik 125 lik neysee o motorlarla 135 120 yapan arkadaşlar var abi buradaki amaç ne yani biraz heyecan biraz adrenalin mi yoksa motoru 4000 5000 km sonra indirtmekmi sonra derlerki aman cbf ler yağ yakıyor ee tabi yağ yakar ne piston kaldı ne zincir... honda nın oyununa gelmeyin arkadaşlar motorda 160 kadran var diye alanlar var hani bu hız yapmaya çalışanlara sölüyorum abi yapmazz yapar yapar 145 yapar oda arkaya 38 lik dişli takarsın 2-3 kmlik yokuş aşağı rampada vurur. hız yapacaksanız cbf e binmeyin yada ybr ye yada apachi ye kısacası 150 125 liklere aldanmayın arkadaşlar.. 150 cc diye 150 km yi mi görmeye çalışıyorsunuz :)
demek istediğim Cbf 150 ve emsali motorsikletleri 90 km nin üzerine çıkamadan kullanırsak honda batar :D
demek istediğim Cbf 150 ve emsallerini 600 rr ile karıştırmayalım

15 km yolu 120 ile 10 dk da gideceğimize 80 - 90 km\saat ile 13 dk gidelim herkese iyi sürüşler saygılar..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
cbf 150 yi hor kullanan arkadaşlar var anlamadığım bi konu 150 lik 125 lik neysee o motorlarla 135 120 yapan arkadaşlar var abi buradaki amaç ne yani biraz heyecan biraz adrenalin mi yoksa motoru 4000 5000 km sonra indirtmekmi sonra derlerki aman cbf ler yağ yakıyor ee tabi yağ yakar ne piston kaldı ne zincir... honda nın oyununa gelmeyin arkadaşlar motorda 160 kadran var diye alanlar var hani bu hız yapmaya çalışanlara sölüyorum abi yapmazz yapar yapar 145 yapar oda arkaya 38 lik dişli takarsın 2-3 kmlik yokuş aşağı rampada vurur. hız yapacaksanız cbf e binmeyin yada ybr ye yada apachi ye kısacası 150 125 liklere aldanmayın arkadaşlar.. 150 cc diye 150 km yi mi görmeye çalışıyorsunuz :)
demek istediğim Cbf 150 ve emsali motorsikletleri 90 km nin üzerine çıkamadan kullanırsak honda batar :D
demek istediğim Cbf 150 ve emsallerini 600 rr ile karıştırmayalım

15 km yolu 120 ile 10 dk da gideceğimize 80 - 90 km\saat ile 13 dk gidelim herkese iyi sürüşler saygılar..

Çok güzel özetlemişsiniz, şöyle söyliyeyim eğer 100km ve üstü için alacaksanız biraz daha biriktirin er5 falan alın ya da gidin gt250 alın, 4000-8000tl bandında dolu çeşit motosiklet var. Motosiklet tamircileri neden çinli dolu sanıyorsunuz. Maksimum hızı birkaç kez görüyor. Rahatsız etmese bile o parçalar normalden fazla aşınıyor ya da ısınıyor ya da deforme oluyor. Siz 80kmyi geçmemiş 30000-40000km de bir motosiklet alın ömür boyu kullanın.

Ben de ikinci el aldım, yağ dışında (koruma demiri, oring zincir, zenon u ve kilometresi geldiğinde değişen hava filtresi buji gibi standart giderleri saymazsak) benzinden başka masraf etmedim. Onlar da o kadar ucuz dokunmuyor cüzdana.

Alın illaki ufak tefek şeyler çıkacak ama fabrika hatası ise zaten servisinde sorunsuz değiştiriyorlar.

Alın güle güle kullanın. Fazla beklenti fazla masraftan başka bir şey değil :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
abiler be cubufuna karbon kaplama olayına giren kimse var mı? varsa bi foto koyun da gözümüz gönlümüz açılsın abem. şu karbon işini cok feci düşünmeye başladım ama beceriksiz herifin tekiyim. ücreti mukabilinde kaliteli malzemesini düzgün işçiliği ile birleştirecek bi yer var mıdır istanbulda, karbon kaplama olayında. bi de gümüş cubufumun stickerlarını komple söktüm. granajlarda bi sürü yer var tam stickerlık. istanbulda kaliteli sticker satan yer söylerseniz vallaha dadından yinmez.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Merhabalar bende cbf te karar kıldım , koruma demirli yan ayaklıklı sıfırı istanbulda kaça patlıyor , birde sahbindende 300 ile 2000 km arası olanlar var 2011 model onlar alınabilir mi?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Merhabalar bende cbf te karar kıldım , koruma demirli yan ayaklıklı sıfırı istanbulda kaça patlıyor , birde sahbindende 300 ile 2000 km arası olanlar var 2011 model onlar alınabilir mi?
motoru 4000tl pesin alırsın +130tl grenaj ve motor koruma demiriyle yan ayaklığı alırsın 4130tl gelir

---------- Post added at 03:56 ---------- Previous post was at 02:50 ----------

BUGUN YOLDA 2011 MODEL ANGEL ZENON FARLI Bİ CBF 150 GORDUM VE KARARIMI VERDIM KESIN BENDE ALICAM DİYE ACABA BILGISI OLAN VARMI SATILDIĞI YERI BILEN VARMI YETKILI SERVIS YAPIYORMU AŞA YUKARI FIYATI NEDIR AMA COK GUZEL DURUYOR YA :D
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
motoru 4000tl pesin alırsın +130tl grenaj ve motor koruma demiriyle yan ayaklığı alırsın 4130tl gelir

---------- Post added at 03:56 ---------- Previous post was at 02:50 ----------

BUGUN YOLDA 2011 MODEL ANGEL ZENON FARLI Bİ CBF 150 GORDUM VE KARARIMI VERDIM KESIN BENDE ALICAM DİYE ACABA BILGISI OLAN VARMI SATILDIĞI YERI BILEN VARMI YETKILI SERVIS YAPIYORMU AŞA YUKARI FIYATI NEDIR AMA COK GUZEL DURUYOR YA :D


Ne renkti motosikleti :) beni mi gördün acep, akşam görüşürsek anlatırım bir bir.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
cbf 150 yi hor kullanan arkadaşlar var anlamadığım bi konu 150 lik 125 lik neysee o motorlarla 135 120 yapan arkadaşlar var abi buradaki amaç ne yani biraz heyecan biraz adrenalin mi yoksa motoru 4000 5000 km sonra indirtmekmi sonra derlerki aman cbf ler yağ yakıyor ee tabi yağ yakar ne piston kaldı ne zincir... honda nın oyununa gelmeyin arkadaşlar motorda 160 kadran var diye alanlar var hani bu hız yapmaya çalışanlara sölüyorum abi yapmazz yapar yapar 145 yapar oda arkaya 38 lik dişli takarsın 2-3 kmlik yokuş aşağı rampada vurur. hız yapacaksanız cbf e binmeyin yada ybr ye yada apachi ye kısacası 150 125 liklere aldanmayın arkadaşlar.. 150 cc diye 150 km yi mi görmeye çalışıyorsunuz :)
demek istediğim Cbf 150 ve emsali motorsikletleri 90 km nin üzerine çıkamadan kullanırsak honda batar :D
demek istediğim Cbf 150 ve emsallerini 600 rr ile karıştırmayalım

15 km yolu 120 ile 10 dk da gideceğimize 80 - 90 km\saat ile 13 dk gidelim herkese iyi sürüşler saygılar..


Hay ağzını seveyim ne güzel demişin.

ben 2 kişi kimi zaman 90-100 gidiyorum çünkü daha aşağısını e-5te gitmek bana intihar gibi geliyor çünkü e-5te belediye otobüsü bile enaz 70-80 gidiyor sağda, biraz boş bulsa, sende sağdan 80le gidersen hemen orta şeride çıkıp sonra üstüne kırıyor o yüzden nezaman e-5 e çıksam(en sık çıktığım güzargah kadıköy-kozyatağı orasıda 5km kadar) orta şeride dip gaz 80 e kadar çıkıp yerleşiyorum ve tekrar hızlanıyorum 100 e kadar. başka çare yok, belimizi doğrultup f650gs yada kle500 alana kadar çekecez çevreyolu veya uzun yolculuklarda bu durumu, onun dışında 150cc den dahasını beklemek açgözlülük oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
Arkadaşlar Bende Cbf150 Almayı düşünüyorum...Sizde Doğru bir seçim olurmu ilerde pişman olma gibi bi durumla karşılaşırmıyım sizce 4000 tl nin hakkını veren bir motormu...
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
yeni cbf imi paylaşmak istedim herkese selamlar

şuan 550 km de alaı bir hafta oldu :)
rodajda halen ve bidepo benzin 10 litre ile 480 km yedek dahil de 540 km gittim

dsc00043ep.jpg

dsc00044yk.jpg
 
Katılım
28 Tem 2011
Mesajlar
5
bence hakkını veriryor almayı düsünürsen tavsiye ederim hele ki iki kisi biniyorsan cook rahat oldugunu anlarsın sen bizim yazdıklarımıza ve verdigi hatalara bakma ben günde 200 km yol yapıyorum ortalama motoru alalı ayın 5 inde tam bir ay olacak 4 b,in de aldım 12 binde su an gerci sehir dısıda cok gezdim fakat sıfır almaya calıs benden sana bi tavsiye benim cbf gibi 4 binde yıkılmıs biseye denk gelip benim gibi hayal kırıklına ugramanı istemem maddiyatın yoksa da biraz daha biriktir bende den tavisye ikinci el 2011 lere su anda 3 700 civarı rakam oyynuyor üstüne 500 daha koyup sıfırna gir
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
yeni cbf imi paylaşmak istedim herkese selamlar

şuan 550 km de alaı bir hafta oldu :)
rodajda halen ve bidepo benzin 10 litre ile 480 km yedek dahil de 540 km gittim

dsc00043ep.jpg

dsc00044yk.jpg
Hayırlı olsun hocam cbf nız benım motorda grı top case almayı dusunuyorum sımdı. Sızın motordakı top case ne marka ve kac 17:57:27 bırde fıyat olarak nedır tesekkurler.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
Hayırlı olsun hocam cbf nız benım motorda grı top case almayı dusunuyorum sımdı. Sızın motordakı top case ne marka ve kac 17:57:27 bırde fıyat olarak nedır tesekkurler.

shad 40 cargo (200 tl) , givi 33 lt (220 tl) , kappa 35 lt (175 tl) alabilirsin..
Gri renk varmı bilemiyorum ama sakın ucuz çanta almayın bi kere alın sağlam olsun tavsiye m kappa 35lik dir yani resimdeki..
kappa ile givi nin kilitleme sistemi aynı anahtar çıkartmadan kapanmıyor, anahtar ile kilitleniyor..
shad da manuel anahtasız kapanıyor anahtar ile kilitlenebiliyor

ayrıca gri yeni model depo kılıfı da var resimde :D
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
shad 40 cargo (200 tl) , givi 33 lt (220 tl) , kappa 35 lt (175 tl) alabilirsin..
Gri renk varmı bilemiyorum ama sakın ucuz çanta almayın bi kere alın sağlam olsun tavsiye m kappa 35lik dir yani resimdeki..
kappa ile givi nin kilitleme sistemi aynı anahtar çıkartmadan kapanmıyor, anahtar ile kilitleniyor..
shad da manuel anahtasız kapanıyor anahtar ile kilitlenebiliyor

ayrıca gri yeni model depo kılıfı da var resimde :D
istanbul eminönünde kappa 35lik çantayı 150tl ye alabilirsiniz
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
shad 40 cargo (200 tl) , givi 33 lt (220 tl) , kappa 35 lt (175 tl) alabilirsin..
Gri renk varmı bilemiyorum ama sakın ucuz çanta almayın bi kere alın sağlam olsun tavsiye m kappa 35lik dir yani resimdeki..
kappa ile givi nin kilitleme sistemi aynı anahtar çıkartmadan kapanmıyor, anahtar ile kilitleniyor..
shad da manuel anahtasız kapanıyor anahtar ile kilitlenebiliyor

ayrıca gri yeni model depo kılıfı da var resimde :D

Telefon ıle gırdıgımden foruma resımlerı detaylı goremıyorum maalesef. Depo kılıfı dusunuyodum tabı sıyah ya da kırmızı oldugundan vaz gecmıstım:)ogrendıgım ıyı oldu topcase le bırlıkte alırım zatwn fazla pahalı degıl sanırım.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
coocase astra 48lt kullanıyorum kendinden led stoplu. Kendinden stoplu oldugundan temas baglantılı böylece aynh givi,kappa tarzı sokulme özelliğini kablolarla ugraşmadan yapabiliyorsun. Biraz araştırırsanız amerikada bolca kullanılan bir çanta markası olduğunu göreceksiniz.ben eşimle bindigim ve çoğu zaman onu biryerden almam gerektiğinden tüm kıyafetini(kask,mont,dizlik,sırt koruma,eldiven)çantaya koyabiliyorum ve hala biraz yer kalıyor. Ben peşin 210tl ye aldm montaj dahil motovizyondan. Ama distributoru zaten motoplus mış ben boşuna bakırköy gtmiş oldum ama neyse. Memnunum kesinlikle tavsiye ederim.piyasayı araştırdım ben bunu uygun buldum bu kalite ve fiyatta.yabancı forumları biraz araştırırsanız görebilirsiniz. Farklı renkte üst kapakları mevcut.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
coocase astra 48lt kullanıyorum kendinden led stoplu. Kendinden stoplu oldugundan temas baglantılı böylece aynh givi,kappa tarzı sokulme özelliğini kablolarla ugraşmadan yapabiliyorsun. Biraz araştırırsanız amerikada bolca kullanılan bir çanta markası olduğunu göreceksiniz.ben eşimle bindigim ve çoğu zaman onu biryerden almam gerektiğinden tüm kıyafetini(kask,mont,dizlik,sırt koruma,eldiven)çantaya koyabiliyorum ve hala biraz yer kalıyor. Ben peşin 210tl ye aldm montaj dahil motovizyondan. Ama distributoru zaten motoplus mış ben boşuna bakırköy gtmiş oldum ama neyse. Memnunum kesinlikle tavsiye ederim.piyasayı araştırdım ben bunu uygun buldum bu kalite ve fiyatta.yabancı forumları biraz araştırırsanız görebilirsiniz. Farklı renkte üst kapakları mevcut.

coocase astra 48lt marka çantayı ilk defa duydum ve biraz araçtırmayla çok güzel özellikleri olan bir çanta olduğunu öğrendim
uzaktan kumandalı olması çok güzel bir özellik çantayı anahtarsız kilitleyip açabiliyor ve alarm lı hareket edince alarm çalışıyor gerçekten çok güzel br çanta tabi yakından görmek gerek belki cbf e büyük gelebilir ayrıca fiyatı 370 lira internette ..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
48 ltre biraz kaba duruyor her ne kadar ihtiyaçları rahat karşılasada..bende 26ltre shad var tam cbf ye göre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst